Jouw lijf
Schoondochter
12-02-2025 om 18:23
ik heb gisteren weer hardgelopen en in stijl te veel gegeten
. Bleh. Vandaag ging het wel goed.
Drie kwartier vind ik lang voor zwemmen, Lientje. Petje af, ik doe het je niet na.
Tuinfluiter
12-02-2025 om 18:54
Vandaag flinke stadswandeling gemaakt dus genoeg bewogen. Best gezond maar te lekker gegeten bij de tong ging dus midden in de week een fles wijn open. Ik vond het heerlijk maar de komende dagen maar weer rustig aan doen met koken.
Picunia
12-02-2025 om 19:14
Lientje, ik vind drie kwartier ook best lang. Maar als het voor jou goed is, dan is dat natuurlijk prima!
lientje69
12-02-2025 om 19:26
Picunia schreef op 12-02-2025 om 19:14:
Lientje, ik vind drie kwartier ook best lang. Maar als het voor jou goed is, dan is dat natuurlijk prima!
Ik vind het wel meevallen. Probeer meestal een uur. Maar het was nu maar 45 minuten vrijzwemmen . We waren maar met zijn vijfen dus alle ruimte.
Ik heb juist bewondering voor alle hardlopers. Zou dat ook graag weer willen doen maar dat trekken mijn heup en knieën niet meer helaas.
MissDalhousie
12-02-2025 om 19:34
Pff, ik ben de laatste dagen echt onverzadigbaar en heb alleen maar zin in slechte dingen. Het helpt niet dat ik 's ochtends en tussen de middag steeds zo druk ben. Daardoor geen tijd om rustig te ontbijten en te lunchen. Hopelijk lukt het om snel weer een fijn ritme te pakken.
Trail
12-02-2025 om 22:02
Vanochtend uit mijn werk gekomen na een nacht werken en thuis wat klusjes gedaan.
Vanmiddag met de hond in een stadspark gelopen. En vanavond rustig aan. Precies rond de 10.000 stappen door mijn middag wandeling en geen energie voor extra inspanning. Het is prima zo
Nikki1973
13-02-2025 om 15:32
Tussen de middag half uurtje gewandeld. Het is koud en het begon weer te sneeuwen maar gelukkig blijft t niet liggen.
wil morgen op de fiets naar t centrum voor wat laatste dingen ivm stedentrip volgende week.
rionyriony
13-02-2025 om 15:53
Morgen een chocoladeloze dag, ongeacht wat de weegschaal zegt.
Streng wezen. En ook koekjes niet.
Dolfje
13-02-2025 om 16:22
Net klaar met een uurtje cardio, via de supermarkt terug naar huis dadelijk en dan zal ik wel boven de 10.000 stappen uitkomen. Normaal loop ik via een omweg door het park maar het is me echt te guur.
FaithfulDuck87
13-02-2025 om 19:55
Friezinnetje schreef op 13-02-2025 om 18:20:
na mijn werk, de fitnessruimte weer even ingedoken
en nu ook nog even een rondje van 45 minuten gelopen. Heerlijk weer, en de stoepen zijn schoon
MissDalhousie
13-02-2025 om 20:34
Vanochtend eerder uit bed gegaan, zodat ik rustig kon ontbijten. En de lunch was vandaag uitgebreid geregeld op kantoor, dus daar ook genoeg calorieën naar binnen kunnen harken. En zowaar: geen snaaidrang! Er is echt een verband (en dat vergeet ik regelmatig).
Nog een juichmoment: er staat weer pilates op het rooster bij de yogaschool! Dat heb ik echt gemist!
Ysenda
13-02-2025 om 20:41
drie dagen in Frankrijk en als 1 van 3 gasten in de b&b/hotel waarvan de eigenaar mijn collega goed kent wordt je ook verwend als een godin in Frankrijk. Lekker eten, kaas en taart toe en wijn natuurlijk want geen kaas zonder wijn.
Waren lange dagen en vandaag gewoon weer gewerkt. Trainen met PT ging niet zo lekker omdat ik gewoon heel mie was. Zo lekker op tijd mijn bed in.
Ninoea
13-02-2025 om 21:02
Onze oudste zoon had een dag lesuitval en was dus thuis. Heb vanochtend een korte wandeling door bos en heide gedaan. In de middag een stukje gefietst en in de avond nog even een ommetje. Verder stond de dag in het teken van het huishouden. De keuken heeft een grondige poetsbeurt ondergaan en ik heb tig wasjes weggewassen en vergezellen naar de therapie van onze oudste dochter. Morgenochtend staat bootcamp op de planning. Ik heb vandaag krap aan voldoende stappen, maar mijn maandgemiddelde is nog zo’n 500 stappen per dag te laag. Dat moet omhoog.
Kizomba
13-02-2025 om 21:31
Ik lees elke dag mee, ben gewoon een beetje 'jaloers ' dat jullie zo goed bezig zijn. In mijn hoofd heb ik hele plannen/veel voornemens en in mijn slaap voer ik alles uit. Maar zodra ik wakker ben...poef....daar is de realiteit
dat ik echt weer even op een dieptepunt zit. Pas terug schreef ik al over mijn vreetbuien. Daar kreeg ik mooie antwoorden op. Maar ik heb mij nog steeds niet kunnen herpakken. Ik merk gewoon; stress en lichamelijke pijn zorgt toch voor vreetbuien. En ik doemdenk veel. Moet moeite doen voor positieve gedachten. Ik wil ook zo min mogelijk doen want het doet me allemaal zeer. De kou en het grauwe weer mogen van mij nou wel eens op zijn retour. Nu weer een peesontsteking waar ik hopelijk niet te lang last van houd. Ik wil me niet weer lang ziek melden op het werk. Vorig jaar ook al eens 5 weken half gewerkt. (Geeft nu ook alweer stress). Door al dat "slechte" eten veel last van buik en maag En zo blijft het een vicieuze cirkel 🔄. Stom is dat...je wéét dat het niet goed is wat je doet, maar doet het toch 🙄. Weet iemand nog ergens een goede aanbieding, 1+1,gratis doorzettingsvermogen.
1 ding is wel positief, ik vul nog steeds elke dag mijn calorieën app in. En dat is voor mij al echt een overwinning. En ook mijn My Habits app vul ik naar waarheid in. Zeer veel rode kruizen helaas ❌️.