Jouw lijf
alhambra
04-01-2024 om 11:50
Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024
Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.
Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!
Dorestad
20-05-2024 om 10:26
Due-scimmie schreef op 20-05-2024 om 07:05:
[..]
Ja ik tijdens mijn burnout ook met kleinere rondjes en uiteindelijk dit rondje van 4,5 km gevonden. Echt een heerlijk rondje, lekker door het groen maar toch in het dorp.
Ik ben nu al blij met de fiets
. En met mijn vader die al aanbood er spatborden en bagagedrager op te zetten voor me. Dan kan ik er uiteindelijk ook mee naar het werk fietsen ipv nu altijd met elektrische fiets.
Heerlijk. Heb je straks keuze uit 2 fietsen. Lief van je vader.
Ies
20-05-2024 om 11:56
Wat zijn jullie actief bezig zeg!
Hier even wat minder beweging. Veel te druk en een flinke blessure.
Ik monitor alleen mijn stappen, Dat wordt wel minder, maar ik probeer de ophoging van stappen wel wat vast te houden.
Hopelijk snel ruimte om in te steken op wat cardio en kracht. En ik probeer hier wat actiever te zijn, motiveert vast
Ben wel tevreden over mijn eten, het lukt me aardig om wat nieuwe gewoontes vast te houden.
Due-scimmie
20-05-2024 om 12:27
Dorestad schreef op 20-05-2024 om 10:26:
[..]
Heerlijk. Heb je straks keuze uit 2 fietsen. Lief van je vader.
3 🙈. Ik heb ook nog een gewone cortina u4 om boodschappen te doen in het dorp. En dan te bedenken dat mijn man geen fiets heeft.
Ja heel lief van hem.
Dorestad
20-05-2024 om 12:39
Due-scimmie schreef op 20-05-2024 om 12:27:
[..]
3 🙈. Ik heb ook nog een gewone cortina u4 om boodschappen te doen in het dorp. En dan te bedenken dat mijn man geen fiets heeft.
Ja heel lief van hem.
Dat is beter dan zoveel 😀 😃
SuzyQFive
20-05-2024 om 13:21
Friezinnetje schreef op 19-05-2024 om 15:34:
25 km gefietst, en het waaide best wel. Maar lekker even.
Hier ook gisteren 
SuzyQFive
20-05-2024 om 13:25
Vandaag echter uitgeteld, heb gedoucht, toen was de energie op. Wel mijn Sax na twee weken op 1.2 opgehoogd naar 1.8. Kreeg al twee avonden snaaizin dus toch maar opgehoogd. Zal daardoor ook wel moe zijn icm de tramadol.
FaithfulDuck87
20-05-2024 om 15:02
Hier vandaag naar heel veel fietsers gekeken. Fietselfstedentocht met 15.000 fietsers door het dorp. Waag ik me niet aan, dat is 230 km, en je mag niet op een electrische fiets.
Ysenda
20-05-2024 om 16:14
Ik baal een beetje. Mooie wandeling uitgestippeld maar het begon te regenen en ook te rommelen en om dan in een open polder te lopen is niet fijn. Dus ipv de geplande 27 km zijn het er 22 geworden. Vanavond nog maar een stukje.
Wel een goede eet keuze gemaakt daarna. Geen chips of snoep maar een bakje kwark met aardbeien.
Dolfje
20-05-2024 om 17:58
Wij hebben vanmorgen een wandeling van 1,5 uur gemaakt. Was lekker.
Thuis geluncht en daarna ben ik nog naar de Egym gegaan. Heb nu 15.000 stappen gezet.
Dorestad
20-05-2024 om 18:10
naar Rijnsburg gereden. Wat is het dan op de autosnelweg een stuk drukker dan bij ons.
Het regent en onweert zo hard, we hebben de auto nog niet leeg gepakt. Fietsen en wandelen kunnen we even vergeten.
PhilDunphy
20-05-2024 om 18:13
Jullie zijn lekker actief geweest zeg!
Hier een ultiem luie dag gehad juist. Ik kon me nergens toe zetten en man en kinderen waren al even passief. Zojuist toch maar alleen voor een ommetje van 2km gegaan om nog iets aan activiteit en zonlicht te ervaren. De stappenteller staat alsnog slechts op 4300..
Dolfje
20-05-2024 om 18:37
Ik dacht eigenlijk net nog ff een ommetje te gaan maken maar ik ben moe en heb het koud en vind dat ik wel genoeg gedaan heb eigenlijk.
Ninoea
20-05-2024 om 19:43
Ongesteld en kramp en moe. Vandaag wel een fietstochtje gemaakt van 14 km en kort gewandeld. Het is allemaal wat minder dan normaal. Maar meer ga ik vandaag echt niet doen. Ik heb er de puf niet voor. Ook twee chocolaatjes van de celebrations die ik voor Moederdag kreeg opgegeten. De doos is nu leeg. Ik vind dat ik het bescheiden heb gehouden. Het was geen grote doos en ik heb er in totaal 3 st van genomen en de rest verdeeld.
PhilDunphy
20-05-2024 om 20:59
Oh dames, jullie inspireren me!
Ik ben zo'n iemand die een wandeling van 2km al ver vindt.. bij 4km schep ik op bij m'n vriend over hoe ver ik wel niet gelopen heb! En een fietstocht van 7km vind ik al heel flink.
En dan lees ik hier van fietstochtJES van 14km. Of van wandelingen van 'maar' 22km
Diep respect voor jullie, ik doe het jullie zeker niet na!
Maar het heeft me wel geïnspireerd om mijn stappen nog even buiten op te gaan hogen, dus zojuist nog een avondwandeling er aan vastgeplakt en ik zit nu op 7600 stappen.
Dus bedankt, blijf vooral al die successen posten! (en ook de kleinere succesjes voor wie elke stap al een overwinning is!)
Dorestad
20-05-2024 om 21:09
PhilDunphy schreef op 20-05-2024 om 20:59:
Oh dames, jullie inspireren me!
Ik ben zo'n iemand die een wandeling van 2km al ver vindt.. bij 4km schep ik op bij m'n vriend over hoe ver ik wel niet gelopen heb! En een fietstocht van 7km vind ik al heel flink.
En dan lees ik hier van fietstochtJES van 14km. Of van wandelingen van 'maar' 22km![]()
Diep respect voor jullie, ik doe het jullie zeker niet na!
Maar het heeft me wel geïnspireerd om mijn stappen nog even buiten op te gaan hogen, dus zojuist nog een avondwandeling er aan vastgeplakt en ik zit nu op 7600 stappen.
Dus bedankt, blijf vooral al die successen posten! (en ook de kleinere succesjes voor wie elke stap al een overwinning is!)
PhilDunphy, het is gelukkig geen competitie hier. Toen ik voor de eerste keer weer 1 kilometer kon lopen was ik zowat eufoor. Dat voelde ongeveer als een Olympische prestatie van formaat. Diep respect voor jou dat je nog een avondwandeling hebt gemaakt. Ik zit wel lekker op de bank op mijn vakantieadres. Met appeltaart erbij
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.