Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Tattoo

Wie van jullie heeft een tattoo? 

Wanneer wist je zeker: ik wil een tattoo! 
En hoe heb je besloten waar je hem hebt laten zetten (zowel welke plaats op je lichaam en welke tattoo-artiest?). 

Als je er een hebt: heb je er spijt van? Of ben je tevreden? 
En als je het wilt delen, wat is de betekenis achter jouw tattoo? Wat voor tattoo is het? Op welke plek heb je hem laten zetten? 


Regendrup.

Regendrup.

12-05-2022 om 14:32 Topicstarter

Ik wil er zelf graag een, maar ik durf (nog) niet. Enerzijds omdat ik niet weet op welke plek ik hem zou willen en anderzijds ben ik heel bang dat ik er spijt van ga krijgen. 

Ik weet ook nog niet wat, maar weet wel dat het een kleine, minimalistische tattoo zou worden zonder kleur. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

12-05-2022 om 14:35

Ik heb er een heleboel, 1,5 sleeve en dan nog 3 op mn rug. Ik vind tattoos gewoon leuk, de meesten hebben geen diepere betekenis

Regendrup.

Regendrup.

12-05-2022 om 14:36 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 12-05-2022 om 14:35:

Ik heb er een heleboel, 1,5 sleeve en dan nog 3 op mn rug. Ik vind tattoos gewoon leuk, de meesten hebben geen diepere betekenis

Oh wauw! Een sleeve is wel heel moedig haha. 

Vind sommige sleeves wel echt héél mooi. Maar het moet wel echt bij de persoon passen, soms past het heel goed, soms wat minder

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

12-05-2022 om 14:44

Regendrup. schreef op 12-05-2022 om 14:36:

[..]

Oh wauw! Een sleeve is wel heel moedig haha.

Vind sommige sleeves wel echt héél mooi. Maar het moet wel echt bij de persoon passen, soms past het heel goed, soms wat minder

Ja ik kende een beginnend artiest en die mocht los op mn arm, en ik moet zeggen dat ik hem zelf ook mooi vind, alles past bij elkaar dus ik ben wel tevreden met zijn ontwerp. Verder de naam van mijn kind op mijn rug. En een wraakengel. 

Ook alles zonder kleur, dat vervaagt lelijk. 

Ik heb diverse tattoos. Ik heb 2 voor mij belangrijke tattoos aan de linkerkant van mijn lichaam zitten omdat dat het dichtste bij het hart zit. En ik heb er eentje op mn rug.
Ik ben de eerste keer naar een zeer bekende shop gegaan waar ik achteraf heel veel spijt van had. Die tattoo was super slecht gezet en heb ik later opnieuw laten zetten in een andere shop. Daar heb ik de andere 2 ook laten zetten.

Ja ik heb tattoos, al toen ik vrij jong was, wilde ik dat graag (ging met “stoere jongens” om en luisterde Metal).

Ik heb ze pas op oudere leeftijd laten zetten, de namen van mijn 3 kinderen op mijn rechter onderarm. En op mijn rechter schouderblad een skull (jeugd sentiment).

Op mijn 18e een kleine op mijn rug (tussen schouderbladen) laten zetten. 3 jaar later een grotere laten zetten. Van de bovenkant van mijn borst tot op mijn rug, dus over mijn schouder heen. Dit is inmiddels zo'n 14 jaar geleden. 
Achteraf had ik een andere tatoo-artiest moeten kiezen. Deze heeft 'm te diep gezet. Als het warm is van voel je 'm zitten, bolt wat op zeg maar. Afgelopen weekend in de zon gezeten, tattoo bedekt maar toch voelde het alsof de huid verbrand was. 
Ook zou ik nu een andere afbeelding kiezen, maar deze hoort wel bij me. Het is als een moedervlek, het hoort erbij. 
Als ik ooit geld over heb dan wil ik 'm wel deels laten coveren. Maar ik heb het geld er nu niet voor over, dus zo erg stoor ik me er niet aan. 
Soms zie je 'm iets onder mijn kleding vandaan komen, maar het is tegenwoordig zo geaccepteerd dat ik er geen problemen mee heb.

Ik wilde toen ik 18was een tattoo.......Werkte in de verpleging,en moest toen een oudere man verplegen die heel veel tattoos had. En dat vond ik zo enorm lelijk, oudere huid.... dus voor mijn geen tattoo

Regendrup.

Regendrup.

12-05-2022 om 15:49 Topicstarter

Ik vind de afbeelding die ik nu als profielfoto hier heb heel mooi. Zoiets zou ik heel graag verwerkt zien in een tattoo. Lezen is heel symbolisch voor me, dus dat zou ook écht bij me passen. 

Ik heb er 2. Ook pas later laten zetten.
De een heeft een goede vriendin getekend op een idee van mij en de ander heb ik zelf getekend. Beide heel persoonlijk. Maar als ik de combinatie vertel ben ik wel erg herkenbaar. 

Ik heb nog niet zo lang geleden een topic hier geopend om naar ervaringen met het verwijderen van tattoos te vragen .

Ik ben nu 50+ en heb hem nog in mijn tienerjaren laten zetten. Het heeft geen enkele betekenis en het past nu helemaal niet meer bij me. Het is ook nog eens troep wat er in je lichaam wordt gespoten, terwijl ik juist goed voor mezelf probeer te zorgen. 

Toevallig heb ik gisteren nog lopen zoeken naar ervaringen met klinieken waar ze tattoos verwijderen. Dat is een stuk duurder en tijdrovender dan er één laten plaatsen helaas....

Regendrup.

Regendrup.

12-05-2022 om 16:20 Topicstarter

Rondstruiner schreef op 12-05-2022 om 16:17:

Ik heb nog niet zo lang geleden een topic hier geopend om naar ervaringen met het verwijderen van tattoos te vragen .

Ik ben nu 50+ en heb hem nog in mijn tienerjaren laten zetten. Het heeft geen enkele betekenis en het past nu helemaal niet meer bij me. Het is ook nog eens troep wat er in je lichaam wordt gespoten, terwijl ik juist goed voor mezelf probeer te zorgen.

Toevallig heb ik gisteren nog lopen zoeken naar ervaringen met klinieken waar ze tattoos verwijderen. Dat is een stuk duurder en tijdrovender dan er één laten plaatsen helaas....

Oh sorry die heb ik helemaal gemist! 

Regendrup. schreef op 12-05-2022 om 16:20:

[..]

Oh sorry die heb ik helemaal gemist!

Oh nee, het was een heel ander soort topic dan de jouwe hoor. Ik zei het alleen maar om aan te geven dat ik dus spijt heb, haha!

Ik zie nu pas dat jij het bent, ik was door je nieuwe avatar in de veronderstelling dat het een nieuwe forummer was😬

Ik heb al jaren periodes dat ik een tatoeage wil, maar nog nooit lang genoeg hetzelfde idee gehad dat ik het daadwerkelijk heb laten zetten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.