Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-08-2022 om 09:07

Maagverkleining, wie heeft er ervaring?

Friezinnetje schreef op 27-12-2024 om 10:31:

ja, dat is wel fijn, als er wat langer getafeld wordt
Ja, nu oud&nieuw nog even doorkomen en dan is alles weer 'normaal' . Wij hebben 9 januari onze eerste bijeenkomst. Ben ik ook wel benieuwd naar.
En 1 voordeel, wij kunnen zeggen dat we zijn afgevallen met de kerst

Dat schiet op, wij hebben 28 januari de volgende bijeenkomst. Wij delen ook veel ervaringen via de app, ik heb vandaag al verschillende kerstmenu’s voorbij zien komen haha. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-12-2024 om 21:04

menu's nog niet gezien op de app. Het is er momenteel vrij rustig. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-01-2025 om 21:00

morgen eerste leefstijlbijeenkomst. Ben benieuwd wat er allemaal besproken wordt en hoe iedereen eruit ziet. 

Friezinnetje schreef op 08-01-2025 om 21:00:

morgen eerste leefstijlbijeenkomst. Ben benieuwd wat er allemaal besproken wordt en hoe iedereen eruit ziet.

Zie je al zelf veel verandering aan jezelf? Er zijn tenslotte al best wat kilo's af.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-01-2025 om 22:07

Dolfje schreef op 08-01-2025 om 22:05:

[..]

Zie je al zelf veel verandering aan jezelf? Er zijn tenslotte al best wat kilo's af.

ja, ik zie het idd heel goed. En ik krijg deze week ook veel complimenten dat ik er zo goed uit zie. Ook iemand die zei: Je loopt zelfverzekerder en je besteed weer aandacht aan je uiterlijk door wat make-up te dragen. Betekend dat je weer blij bent met jezelf. 

Friezinnetje schreef op 08-01-2025 om 22:07:

[..]

ja, ik zie het idd heel goed. En ik krijg deze week ook veel complimenten dat ik er zo goed uit zie. Ook iemand die zei: Je loopt zelfverzekerder en je besteed weer aandacht aan je uiterlijk door wat make-up te dragen. Betekend dat je weer blij bent met jezelf.

Fijn!!

Friezinnetje schreef op 08-01-2025 om 22:07:

[..]

Mooi dat anderen het zo zien!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-01-2025 om 22:22

Friezinnetje schreef op 08-01-2025 om 21:00:

nou, iedereen zag er goed uit, en allemaal al goed afgevallen. We hadden eerst 2 leefstijlcoaches, waarbij we het oa hebben gehad over wat er positief is aan het afvallen, wat er veranderd is. En we hebben doelen gesteld voor de komende tijd. Mijn doel is geworden om te gaan proberen 10 km te lopen achter elkaar. Dat duurt wel even, want ik loop nu ong 3 km. Maar goed, goed streven denk ik. En als het niet lukt, dan blij met elke vooruitgang. 

Daarna diëtiste en gehad over hoe het gaat met het eten, sommige lopen tegen wat probleempjes aan, daar naar gekeken. Op zich een prima ochtend. Volgende staat gepland in maart. 

Klinkt fijn! En wat mooi om te lezen dar je je zo goed voelt!

Donderdag kan ik eindelijk naar de internist. Ik heb de uitslagen van glucosetest gezien al en heb duidelijk diabetes. Dat icm hypertensie, erfelijk verhoogd cholesterol door genafwijking, hypofysetumor en artritis maakt dat hij hopelijk ook achter een doorverwijzing staat. Huisarts heb ik al achter me staan. Ben benieuwd.

Hoe is het met jullie, Friezinnetje en Wallie?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-01-2025 om 08:30

poison,  ik verwacht dat jij zeker in aanmerking komt voor een operatie.  
Met mij gaat het erg goed. 15 kilo kwijt na operatie.  Die is nu 10,5 week geleden.  Voel me goed, eten gaat goed. 

Wat fijn om te horen! Blij voor je. Wat voor sport doe jij na je operatie? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-01-2025 om 10:08

Poison schreef op 12-01-2025 om 09:42:

Wat fijn om te horen! Blij voor je. Wat voor sport doe jij na je operatie?

ik ben van te voren al begonnen bij een Personal Trainer, en nu na de operatie doe ik dat nog, loop ik gemiddeld 3 x per week een uur en ben ik deze week begonnen op het werk om te fitnessen. En straks als het mooier weer is weer fietsen naar het werk en evt op avond of weekend een rondje.  Wat belangrijk is is dat je wel iets aan krachttraining doet, omdat je anders veel spiermassa verliest. In het begin val je veel af en kun je daar eigenlijk niet tegen trainen, maar je kunt het later er wel weer bij krijgen. Maar ik voelde mij meteen een stuk fitter, dus het sporten/bewegen gaat ook makkelijk. Dat zal niet voor iedereen zo zijn/voelen hoor. 

Wat leuk om te lezen dat het bij iedereen al duidelijk zichtbaar was Friezinnetje! Ik ben heel benieuwd hoe dat de 28e bij onze groep zal zal. Ik krijg zelf al veel complimenten, ook van mensen die van niets weten dus dat is wel leuk. Ik ben vorige week weer volle bak aan het werk gegaan, erg fijn! Ik merk wel dat ik ‘s avonds de puf eruit heb en dat maakt het extra bewegen nu wel even lastig. Ik wilde m’n aantal stappen per dag weer opschroeven naar 10.000 per dag maar dat lukt me nu even niet. Eerst m’n normale energie maar weer terugkrijgen.
Ik voel me verder goed en merk dat ik blij ben dat alles weer steeds normaler wordt.
Vrijdag ga ik voor het eerst in een restaurant lunchen, ik denk dat ik voor carpaccio ga. Heb er zin in en ben benieuwd hoe het bevalt 😊

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-01-2025 om 20:58

ah, goed te horen, Wallie dat het ook goed met jou gaat. Hoe lang ben je thuis gebleven? En complimenten zijn altijd leuk, en geeft je een goed gevoel. 
Carpaccio zou moeten kunnen, maar je weet het nooit. Veel plezier iig. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.