Jouw lijf
Nick90
17-08-2025 om 20:56
Fillers en implantaten.
hoe denken jullie over fillers of implantaten? Mijn vrouw die nu puur natuur is (zoals ik haar graag zie)wil graag sillicon en tieten en fillers in haar lippen. Iemand ervaring ermee?
Due-scimmie
17-08-2025 om 21:08
Ik zou nooit kiezen voor siliconen door de gezondheidsrisico's die het heeft. Fillers zijn ook niet mijn ding, maar waar ik ooit zei nooit botox weet ik dat tegenwoordig niet meer zeker.
Een eventueel ooglidcorrectie bij hangende oogleden zou ik dan weer wel doen.
Citroengraag
17-08-2025 om 21:23
Laat haar maar de documentaire van Tim Hofman zien over dit onderwerp. Is ze gelijk genezen. Los daarvan vind ik het westerse schoonheidsideaal voor vrouwen bizar. Maar ik heb niet de energie vandaag dat uitgebreid toe te lichten.
letterkoekje
17-08-2025 om 21:26
Kan je vrouw dit niet aan het forum vragen?
En wat als wij nu allemaal zeggen dat we dat geweldig vinden en al meerdere keren hebben laten doen? Ga je dan je mening veranderen?
Want er moet toch een reden zijn waarom je dit op een forum gooit.
Miepjecody
17-08-2025 om 22:13
heeft ze niet gehoord wat de bijwerkingen zijn van siliconen in borsten?
MMcGonagall
17-08-2025 om 22:55
Een van mijn collega’s had dat. Ik kon er nooit goed naar kijken als ze het net had laten bijwerken. Dan stond haar mond echt helemaal naar voren en haar wangen bijna onder haar ogen. Inmiddels is ze ermee gestopt, geldgebrek denk ik. Ze heeft ook geen extensions meer dus ze lijkt in eens helemaal in verval te raken. Eerlijk is eerlijk, ze zag er met die fillers en Botox veel jonger uit dan ik (scheelt een jaar), maar nu zonder iets lijkt het wel veel erger uit te zakken en lijkt ze jaren ouder dan ik.
Yumi
17-08-2025 om 23:09
Er is een website met forum, die informatie geeft en waar je vragen op het forum of per mail kunt stellen Nick.
SVS - Meldpunt Klachten Siliconen
Tuinfluiter
17-08-2025 om 23:57
Las recent in het ad een stuk over Airen Mylene en de ellende met haar silicone borstimplantaten. Dat wil je toch niet meemaken.
rionyriony
18-08-2025 om 06:58
Je kan het zien. Misschien helpt het toch tegen zelfhaat.
Ik vind zelf de geopereerde persoon er minder aantrekkelijk/boeiend uitzien (voor die filmrol) maar het valt me op dat het mannelijke deel van de bevolking juist vindt dat die vrouw er dan beter uitziet.
Zolang ze dikke lippen heeft en een volle boezem (ook al is het onecht) dan vindt die man dat sexy.
Dat verschil is me vaker opgevallen. Lopen trots als een pauw met een duidelijk zwaar geopereerde vrouw naast zich.
Roos57
18-08-2025 om 07:19
letterkoekje schreef op 17-08-2025 om 21:26:
Kan je vrouw dit niet aan het forum vragen?
En wat als wij nu allemaal zeggen dat we dat geweldig vinden en al meerdere keren hebben laten doen? Ga je dan je mening veranderen?
Want er moet toch een reden zijn waarom je dit op een forum gooit.
Waarom moet zijn vrouw dit vragen ? Hier worden vaker dingen gevraagd voor een ander?
Roos57
18-08-2025 om 07:21
Ja jonge vrouwen die hun lippen gaan doen ken ik . Voor mij hoeft het ook niet .
Borsten zou ik mee oppassen qua gezondheid.
Liften van borsten kan misschien ook ???
letterkoekje
18-08-2025 om 08:48
Roos57 schreef op 18-08-2025 om 07:19:
[..]
Waarom moet zijn vrouw dit vragen ? Hier worden vaker dingen gevraagd voor een ander?
Humm, hoe moet ik dat uitleggen, het gaat over een gevoel.
1. Uit OP leid ik af dat TO en zijn vrouw anders over dit onderwerp denken.
2. Het is waar dat er soms mensen zijn die iets voor een ander vragen, alhoewel dat dan snel wordt geïnsinueerd dat 'asking for a friend' helemaal niet voor een vriend(in) is maar voor de TO in kwestie. Hier niet het geval natuurlijk maar meestal meldt/vraagt een TO iets over zijn/haar gezin, vriendin, familie, ... en is dat dan omdat de TO in dat verhaal betrokken partij is.
3. In dit geval gaat het over sleutelen aan een lichaam. Dan zou het toch logisch zijn dat de patiënt to-be dit zelf vraagt, het is toch zijn/haar lichaam! Dit brengt mij naadloos tot het volgende punt.
4. Als het de partner is die een vraag stelt over het sleutelen aan het lichaam van zijn vrouw, dan krijg ik daar een negatief gevoel bij omdat het snel overkomt als: ik WIL dat zij dit doet of ik wil NIET dat zij dit doet. Ook enkele elementen in de zeer korte OP bevestigen/versterken voor mij dat negatieve gedacht ('zoals ik haar graag zie' en 'tieten').
Ik heb door mijn mening in punten uit mekaar te trekken, geprobeerd een antwoord te geven op je vraag, maar dan eerder in omgedraaide zin: waarom moet TO dit voor zijn partner vragen.
rionyriony
18-08-2025 om 09:39
Ik droeg meestal wel het kapsel wat man het mooiste vond hoor (schouderlang). Ik noteerde in gedachten de hoeveelheid complimenten van hem en daar trok ik mijn conclusie uit.
Mocht ik in de zomer toch gaan verlangen naar een koele nek dan zou ik eerst de reden vertellen zodat hij vanzelf oppert: "waarom laat je het niet knippen?"
Iedereen een goed gevoel: klaar.
Dus ik zou partner er altijd in betrekken, ook bij operaties.
Bakblik
18-08-2025 om 10:22
Als iemand nu nog implantaten en fillers wil dan vraag ik mij altijd af: Hoe dom ben je?
Van de siliconen borsten is al lang bekend dat ze kunnen lekken en dat dat veel klachten geeft. Iemand met fillers wordt er op de lange termijn ook niet mooier van.
Mijn oma (1918-1997) zei altijd: Als je er lang jong uit wil blijven zien moet je nooit wat op je gezicht smeren of je strak laten trekken. Volgens mij werkt dat echt. Fillers waren er toen nog niet maar die zou ze zeker ook genoemd hebben.
Jorni
18-08-2025 om 11:22
Borsten laten vergroten ben ik geen voorstander van, zeker vanwege de risico's, al snap ik dat wanneer iemand echt bijna niets heeft er wat aan laat doen. Zo nee dan push up bh's dragen ofzo.
Fillers in lippen vind ik doorgaans niet mooi, al doel ik dan natuurlijk op de gevallen die te veel van die fillers erin hebben. Als het echt goed is gedaan dan denk ik dat het niet op zou vallen en dus niet zichtbaar zou zijn.
Ik denk dat mensen met fillers voorzichtig moeten zijn. Laten zetten door een goede arts en niet te veel en niet op te veel plekken zodat het zo natuurlijk mogelijk blijft. Al zou ik eerst zoveel mogelijk de rimpels proberen te verminderen door gebruik van botox voor het bovenste deel van het gezicht en voor de rest eerst huidverbeteringsbehandelingen proberen zoals bijvoorbeeld profhilo of microneedling om rimpels zoveel als mogelijk te verminderen en zo weer een lekker jonger uiterlijk te krijgen (werkt echt fantastisch, zeker als je er op tijd mee begint). Volgens mij kan microneedling ook helpen om de lippen iets voller te krijgen op een meer natuurlijke manier. En Koreaanse huidmaskers voor in de nacht regelmatig gebruiken. De rimpels die dan nog overblijven en waar je je aan stoort dan uiteindelijk wat laten opvullen door fillers door een goede arts en starten met kleine hoeveelheden. Zo denk ik erover. Geweldig dat het allemaal kan voor de mensen die dat willen.
Herfstappeltaart
18-08-2025 om 12:39
Ik vind het afschuwelijk en degenen die het hebben laten doen er vrijwel altijd lelijker op worden i.p.v. mooier.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.