Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Conch piercing

Meer mensen met een conch piercing? Ik vind een ringetje heel mooi staan maar ik loop tegen het probleem aan dat deze pijn doet tijdens het liggen. Gedurende de dag voel ik de piercing niet maar zodra ik er op lig, gaat het pijn doen. Als ik een staafje in heb, heb ik dit niet. Iemand die dit probleem ook ervaart en hier een oplossing voor heeft of zal ik er gewoon mee moeten dealen? Ik zou natuurlijk voor het slapen weer een staafje kunnen in doen, maar dan vergeet ik in de ochtend weer een ringetje in te doen

Ik kan ook niet goed op het ringetje liggen. Ik vouw mijn kussen in een soort maan, zodat de punt van het kussen mijn nek ondersteunt en mijn oor in het gat past. In hetzelfde oor heb ik ook 2 helixen. Die hebben heel lang pijn gedaan. Toen ben ik zo gaan slapen en dat doe ik nog steeds.

Wanneer je het goed laat genezen (1.5-2 jaar) voel je er niks meer van!

Ik slaap na mijn laatste piercings met zo’n vliegtuigkussentje, dan kan je niet op je oren liggen.

Heda

Heda

21-02-2022 om 23:36 Topicstarter

Ik vouw nu inderdaad ook mijn kussen zo dat ik het niet voel. In de nacht draai ik natuurlijk waardoor ik soms wakker word met pijn aan mijn oor omdat ik er dan toch op gelegen heb. De pijn trekt gelijk weer weg als ik er niet meer op lig. Ik ben dus niet de enige die hier last van heeft.. Best vervelend!

Misschien kan je dit proberen, dat dit comfortabeler zit? 

https://piercingmania.nl/multifunctionele-piercing-ring-met-d-vorm-1-mm-10-mm

Ik doe m savonds uit en sochtends in.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.