Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021

Vanmorgen dus geweest. Startgewicht is 93,3 en streefgewicht 80.
Ik begin in stap 2. Maar ik moet nog  wel even precies kijken hoe en wat. 
Het wordt van het weekend wel moeilijk want we hebben zaterdag een feestje en ik ga daar echt niet aan de spa rood staan want dan ga ik net zo lief niet. Wil nog wel een beetje leuke dingen kunnen doen. Had ook pas maandag kunnen beginnen maar goed ik begin toch morgen.

succes Dolfje !
Ik zou toch even kijken of je niet later kan starten dan
Het is wel goed de eerste twee weken echt even streng te doen om erin te komen
Tenminste dat zegt mijn consulente Die adviseerde echt om deze 2 wkn de agenda leeg te maken

dag 1 zit erop 
Ik lig in bed met knallende hoofdpijn ..
Morgen weer een dag
Ik ben benieuwd 

honing14 schreef op 27-07-2022 om 21:51:

dag 1 zit erop
Morgen weer een dag
Ik ben benieuwd

altijd naar die eerste week, zet hem op! je kan het houd je je volgende weeg moment voor en die ketose voelt heerlijk! nooit meer honger

honing14 schreef op 27-07-2022 om 21:49:

succes Dolfje !
Ik zou toch even kijken of je niet later kan starten dan
Het is wel goed de eerste twee weken echt even streng te doen om erin te komen
Tenminste dat zegt mijn consulente Die adviseerde echt om deze 2 wkn de agenda leeg te maken

Agenda leeg maken wordt het niet, het is een belangrijke verjaardag van een goede vriend. Dan gaat het maar wat langzamer. Het is er tenslotte ook niet in 2 weken aangekomen.

In deze stap mag je ook eigenlijk nog geen fruit maar goed ik heb nog een paar appels liggen en moet wel gewoon werken. Anders hou ik het niet vol. Ik ben ook niet dik geworden van af en toe een appel of peer. Ik zat te twijfelen tussen stap 2 en 3 in 3 mag wel fruit geloof ik. Het is even een beetje mijn weg erin vinden ook nog en daar gebruik ik deze eerste dagen ook voor.

Ik heb net mijn eerste Shake op, chocola/ munt. Het is in elk geval beter te pruimen dan de aardbei van man. Mijn man doet ook mee maar die heeft via internet onzerzoek gedaan en online shakes gekocht. Hij wil ook gewoon avondeten dus dat moeten we ook nog even uitvogelen hoe we dat gaan doen. 

Omdat ik vandaag toch vroeg wakker was heb ik net ook al zo’n 20 minuten gewandeld. Qua beweging zit het bij mij wel goed. Ga vanmiddag als ik me niet te slap voel even naar de sportschool ipv morgenvroeg. De middag is nl normaal mijn valkuil qua snaaien ( de avond ook maar in de middag nog erger).

honing14 schreef op 27-07-2022 om 21:51:

dag 1 zit erop
Morgen weer een dag
Ik ben benieuwd

Hopelijk trekt dat snel weg. Ik had gisteren ook hoofdpijn maar heb dat sowieso heel vaak, ik weet dus niet of dat bij mij kwam omdat ik al een paar dagen zo goed als zonder koolhydraten gedaan heb of omdat ik ook al 3 nachten niet goed slaap.

dag 2 ! Wederom hoofdpijn …
Nu lekker aan mijn reep met een kop thee
En zo maar naar bed. Ik moet morgen weer werken en het is erg druk 
Zo gaan de dagen wel lekker snel ! 
vanmorgen toch op de weegschaal gestaan en 1,2 kilo eraf Dat is natuurlijk vocht maar wel fijn

Het ging met mij op zich best goed qua honger en energie, had nog een reep mogen pakken maar niet gedaan. Peer ook niet op.
Zit alleen wel de hele dag constant aan eten te denken. Deed ik altijd al veel maar nu absurd veel.
Hebben vanavond een falafelburger met salade gegeten en na het eten nog gewandeld. 

Hi allemaal,

Na maanden lang balen van mijn gewicht en vervolgens nog meer aankomen, besloten om toch voor het 1op1 dieet te gaan. Ik ben er zo klaar mee en ik wil gaan voor de rigoreuze aanpak. Er moet namelijk zo'n 30 kilo af.

Huidig gewicht: 102 kg
Lengte: 1,76 m
Streefgewicht 75 kg

Ik ben nooit slank geweest en van jongs af aan al een verstoorde verhouding met eten. Ik vind het echt zo onbegrijpelijk van mezelf dat ik het zover laat komen terwijl ik er zo ontzettend ongelukkig van wordt. 

Ik ben nooit eerder boven de 100 geweest, time for change.

Morgen heb ik een telefonische afspraak met mijn mogelijke consulent. Ik wil zo snel mogelijk starten.

Weet jullie omgeving dat jullie dit dieet volgen? Ik vind het lastig om hier open over te zijn i.v.m. de (voor) oordelen.

Heel veel succes iedereen! 🍀 

Ik heb het tegen een vriendin verteld en een paar goede collega's, sommige andere collega's weten dat ik op dieet ben maar niet dat het dit is.
Ik vind het ook lastig om er open over te zijn.

Succes!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-07-2022 om 22:28

Moet dit dieet perse met een consulent? 
Ik ben me aan het oriënteren hierop.  

Mug schreef op 28-07-2022 om 22:28:

Moet dit dieet perse met een consulent?
Ik ben me aan het oriënteren hierop.

Mijn man doet het zonder, die is op internet gaan zoeken en heeft online shakes gekocht.

Maar voor mij is de stok achter de deur met een wekelijkse afspraak denk ik wel goed.

Ik lees al een tijdje met jullie mee. Veel inspiratie hier!
Ben afgelopen maandag begonnen met shakes van Body en Fit, en daarnaast een warme maaltijd van eiwitten en groenten.
Ik ben zo'n 4 jaar geleden 24 kilo afgevallen met low carb en dat leek vrijwel vanzelf te gaan. Door veel stress helaas weer ontzettend ongezond bezig geweest en het is er weer allemaal bij. Paar pogingen gedaan weer om af te vallen, die telkens na een week of 2 weer strandden. Nu was ik er echt weer helemaal klaar mee.
Ik weeg nu 107 kg  bij 173 cm, dus echt veel te zwaar.
Ik wil alleen niet elke week gaan wegen, want ik kan daar erg obsessief van worden, en als er dan een week niets af is dan raak ik snel ontmoedigd. Dus wil proberen per 14 dagen of per maand te wegen.
De afgelopen week is me goed af gegaan, wel wat honger tussendoor, maar het was te doen.

Veel succes allemaal! Echt fijn om jullie verhalen te lezen!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-07-2022 om 10:55

Dolfje schreef op 28-07-2022 om 22:49:

[..]

Mijn man doet het zonder, die is op internet gaan zoeken en heeft online shakes gekocht.

Maar voor mij is de stok achter de deur met een wekelijkse afspraak denk ik wel goed.

Ik heb momenteel even weinig zin in weer 'bemoeizuchtige derden', dus zou het ook liever zelf gaan uitproberen. 

Het lijkt mij wel ideaal op zich, ik zal ook eens op internet gaan speuren. 

Man heeft ook shakes van Body & Fit en dan avondeten inderdaad groente en eiwitten .

Vanavond eten we courgettesoep en een salade van sla, komkommer,tomaat en gerookte kipfilet (plakjes beleg want die hadden we nog in de koelkast )

Ik ben nu de hele morgen thuis en moet over een uur werken en heb er nu meer moeite mee dan gisteren . Heb gewandeld,online cursus gedaan en ben gaan strijken maar constant in mijn hoofd “ eten eten eten eten”.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.