Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Zwembad plakken

Wij hebben zo'n blauw/wit plastic opblaaszwembad gekocht. Velen bekend denk ik. Zoonlief mocht m wel uit de verpakking halen want ik was het tuinhuisje aan het schilderen. Na een tijdje heeft hij de schaar erbij gepakt.... en ja hoor... 3 kleine steekgaatjes in de plastic bodem. 
Volgens bol.com bestaan er reparatiesetjes maar die krijgen of 5 sterren, of 1 ster. 
Heeft iemand hier ervaring met het plakken van zo'n zwembadbodem? Zou je een fietsplaksetje kunnen gebruiken?

Zitten er niet sowieso al een of meerdere plakkers bij? Kun je misschien vergelijken wat voor materiaal het is. Ik zou denken dat bandenplakset ook werkt trouwens.

LydiaDietz

LydiaDietz

22-07-2021 om 15:38 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 22-07-2021 om 15:24:

Zitten er niet sowieso al een of meerdere plakkers bij? Kun je misschien vergelijken wat voor materiaal het is. Ik zou denken dat bandenplakset ook werkt trouwens.

Nee, helaas. 

Ik moet zeggen dat ik 'm net gewoon hen opgeblazen en gevuld en dat hij niet (vlug) leeg lijkt te lopen. Dus misschien het nieteens nodig. 

wij doen t met fietsenplakkers, gaat prima.

Deze heb ik vaak aanbevolen (ik werk er nu niet meer, geen aandelen). Die kun je in het water gebruiken, door de druk van het water blijven ze redelijk op hun plek. 

Doughboy - Zelfklevende reparatiefolie voor onder water (top-zwembadshop.nl)

Die fietsbandplaksetjes werken eventueel alleen aan de buitenkant als je zo'n opblaasrand hebt. Anders wordt het door de waterdruk vrij vlug eraf geduwd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.