Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Aquarius27

Aquarius27

08-07-2021 om 21:17

Wie heeft de liefste kat?

Die van mij wint.  Zie profielfoto en al 20 jaar de mijne. 


Nee hoor, mijn kat die denkt dat ie een hond is, is de liefste! (En stiekem zou zijn zus me vermoorden als ik dit niet zou typen). 

Aquarius27

Aquarius27

08-07-2021 om 21:19

Regendrup. schreef op 08-07-2021 om 21:18:

Nee hoor, mijn kat die denkt dat ie een hond is, is de liefste! (En stiekem zou zijn zus me vermoorden als ik dit niet zou typen).

foto? 

Lief beesje🥰 Zo al 20 jaar! Dan heeft ze een goed leven 🐱

Die van mij is de liefste kat. Mijn ragdoll kitten komt steeds op schoot en kan heel hard spinnen. En heeft al gelijk een beste vriendje (zwarte kater van 1.25 jaar oud).

Mijne ziet er lief uit, maar ze is echt een kreng, al wordt ze zo vertroeteld.

Sophia_!

Sophia_!

08-07-2021 om 21:24

Mijn katten zijn niet lief  

Aquarius27

Aquarius27

08-07-2021 om 21:25

Rachel. schreef op 08-07-2021 om 21:19:

Lief beesje🥰 Zo al 20 jaar! Dan heeft ze een goed leven 🐱

geweldig leven. Ik wandel zelfs een rondje met hem s morgens.  Verder slaapt hij de hele dag.  Zijn achterpoten zijn wat mank, hij slikt hormonen voor zijn schildklier.  Maar zolang hij geen pijn heeft en zichtbaar geniet van de zon en lekker eten... 

Die van mijn moeder (ik heb geen kat).

Een 10 jaar oude ragdoll kater die zo vreselijk aanhankelijk is. Echt een schat van een beest. 

Mijn nu 20 jarige dame en twee 18 jarige heren (Ragdolls) met al hun lieve streken. Onschuldig kijken als ze een steek hebben uit gehaald. Alle 3 zo verschillend qua karakter maar o zo lief. 

De ene wil altijd op schoot. De andere wil alleen maar geaaid worden en dan moet zo lang door te gaan. Stop je dan slaat hij met zijn poot. En we hebben een prater.


hoogstwaarschijnlijk komen er binnenkort weer twee kittens bij. 

Sophia_! schreef op 08-07-2021 om 21:24:

Mijn katten zijn niet lief

Mijne ook niet. Ik heb een monster. 

Wij hebben er twee: een soort Garfield (kater) en een klein, zwart scharminkeltje (vrouwke).

Uit een asiel gehaald waarvoor ik 80 km heb gereden. De twee kenden mekaar niet  maar het asiel zegde dat ze samen moesten geadopteerd worden. Omdat de mensen van de dierenopvang zagen dat de twee het goed met mekaar konden stellen en ze weer niet opnieuw alleen zouden komen te staan. Ze zijn intussen gesteriliseerd en gechipt. Veiligheid op alle gebied dus.

Intussen zijn we 5 jaar verder, we zouden ze voor geen geld meer kwijtwillen. Ze liggen bij mekaar, het vrouwke (doordat ze zo fijn is) dikwijls gewoon op die stevige kater. Ze wringt zich tussen al zijn kwabben en ligt er dan in haar lekkerste houding bij. Zo kunnen ze ùùùùùùùù-ren liggen knorren. Ik sta er dan op te kijken en zeg dikwijls: ik zou er zo bijkruipen. Je ziet hoe lekker ze daar samen liggen.

Wat ik wel tegen mijn man zeg is: in het dierenleven zijn de verhoudingen IDENTIEK aan die in het mensenleven. Het is een kattinnetje (intussen is het al geen geraamte meer) dat minder dan de helft weegt  van haar maatje, maar zij is de baas. Als er moet gegeten worden en hij is al bezig en ze komt eraan, eindigt het dat zij aan het eetbakje staat en hij erop staat te kijken. Alsof hij niet tot 5 kan tellen.

Het beste wat we hebben kunnen doen: deze verstoten rosse man en deze wilde, pikzwarte zwerver in ons huis opnemen. En ook in ons hart. En als ik ze naar ons toe zie komen dan denk ik dat ze ons ook graag zien.

🐱

Auditor schreef op 08-07-2021 om 22:04:

Die van mijn moeder (ik heb geen kat).

Een 10 jaar oude ragdoll kater die zo vreselijk aanhankelijk is. Echt een schat van een beest.

Ragdolls zijn zoo leuk en mooi. Met hun prachtige blauwe oogjes. Mijn ragdoll kitten is ook zeer aanhankelijk.

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

09-07-2021 om 16:57

Beste Viafora's 

We zetten alle huisdierdiscussies bij elkaar in Thuis. 

Lieve katten bestaan niet. Vieze beesten die onze natuur slopen. Je houdt ze wel binnen hoop ik! Hoef ik tenminste geen last van die vieze beesten te hebben.

Pejeka schreef op 09-07-2021 om 17:05:

Lieve katten bestaan niet. Vieze beesten die onze natuur slopen. Je houdt ze wel binnen hoop ik! Hoef ik tenminste geen last van die vieze beesten te hebben.

Mijn katten blijven binnen. Ik wil niet dat ze aangereden worden. Dus daarmee heb jij geluk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.