Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Welke tuin-instappers?

Ik ben op zoek naar fijne, betaalbare instappers die ik naast de buitendeur kan zetten en zo even aan kan trekken als ik bijvoorbeeld de was even buiten ga hangen of de kippen ga voeren. Ik zie genoeg verschillende soorten, maar welke vind jij fijn en wat bevalt of wat juist niet?


Ik heb al 30 jaar dezelfde Zweedse klompen 

ik heb zo iets tuinklompen


1365_M-10053657_1.jpg

heb ik al jaren, makkelijk er in te stappen, makkelijk schoon te maken

Ik zag een keer ergens een goedkope variant van de Crocks. Die moet ik hebben dacht ik ...tot ik het zand in liep en het tussen mn tenen voelde schuren 

Ik heb dezelfde als Friezinnetje. Met deze krijg je geen zand tussen je tenen. 

ik heb een soort plastic tuinklompen van de Welkoop.  Ideaal om snel even aan te schieten. Als ik de hele middag ga tuinieren trek ik schoenen aan, dat loopt lekkerder. 

Friezinnetje schreef op 20-03-2022 om 17:34:

ik heb zo iets tuinklompen


1365_M-10053657_1.jpg

heb ik al jaren, makkelijk er in te stappen, makkelijk schoon te maken

Zo iets zoek ik ook  . Waar koop je die ?

wild-flower schreef op 20-03-2022 om 17:46:

[..]

Zo iets zoek ik ook . Waar koop je die ?

deze staan bij Pet's place. Even googlen op tuinklompen

Friezinnetje schreef op 20-03-2022 om 17:49:

[..]

deze staan bij Pet's place. Even googlen op tuinklompen

Dank je .

Jaren geleden een paar tuinschoenen van Duitse vrienden gekregen, onverslijtbaar die dingen, want ik gebruik ze nog steeds. Geen flauw idee welk merk (áls ze al een merk hebben, volgens mij gewoon bij hen in het dorp gekocht bij de plaatselijke winkel). 

ik heb deze: https://www.hollandsklompenhuis.nl/nl/saliha-fashion-multi-klomp-gesloten-rood.html
Voordeel vind ik dat er aan de achterkant ook niet zo makkelijk zooi in kan komen. 

Ik heb nep-crocs bij de deur staan voor dat doel. Spoel je zo in zijn geheel onder de kraan af.

Friezinnetje schreef op 20-03-2022 om 17:34:

ik heb zo iets tuinklompen


1365_M-10053657_1.jpg

heb ik al jaren, makkelijk er in te stappen, makkelijk schoon te maken

Deze heb ik. Volgens mij van de Welkoop en anders Ranzijn. Ooit een paar van de Lidl gehad, maar deze zitten/lopen echt tig keer beter. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

21-03-2022 om 09:54

Wattenbolleke schreef op 20-03-2022 om 18:38:

ik heb deze: https://www.hollandsklompenhuis.nl/nl/saliha-fashion-multi-klomp-gesloten-rood.html
Voordeel vind ik dat er aan de achterkant ook niet zo makkelijk zooi in kan komen.

Ik heb nep crocs van de Lidl. Voldoen prima voor even de tuin inlopen of de kliko aan de weg zetten. Maar zijn wat minder handig als ik ook in de tuin bezig ben, vanwege het eerder genoemd zand/aarde probleem.

Deze lijken me veel handiger, daar kan ik ook lekker mee tuinieren. Maar die naam:  "Fashion Klomp"

Coreopsis schreef op 21-03-2022 om 09:54:

[..]

Ik heb nep crocs van de Lidl. Voldoen prima voor even de tuin inlopen of de kliko aan de weg zetten. Maar zijn wat minder handig als ik ook in de tuin bezig ben, vanwege het eerder genoemd zand/aarde probleem.

Deze lijken me veel handiger, daar kan ik ook lekker mee tuinieren. Maar die naam: "Fashion Klomp"

Echt hè? Hoe bedenken ze het. Ik voel me echt ma Flodder met die dingen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.