Huis, tuin en keuken
Fiorah
29-03-2026 om 12:05
Welk telefoonhoesje?
Ik heb een prachtig hoesje van Burga. Alleen het is al best snel lelijk geworden (witte plekken). Nu ben ik ook niet echt handig met mijn telefoon, hij valt geregeld. Het hoesje beschermt hem dus wel goed! Ik wil graag een mooi nieuw hoesje. Mischien weer een Burga (ze zijn zo mooi en wel stevig) maar misschien is er wel wat beters. Welk merk hoesje heb jij?
Widajo
30-03-2026 om 18:37
ik heb de afgelopen 10 jaar altijd mijn hoesjes van Ali besteld en bijna geen problemen ermee gehad.
Dat Konwali 1 slechte ervaring heeft gehad is vervelend maar niet zó dat je Ali helemaal kunt afschrijven...
Herfstappeltaart
30-03-2026 om 18:48
Duufje schreef op 30-03-2026 om 11:16:
Ik heb een backcover met houtprint (volgens mij van Ali, weet niet zeker) en een screenprotector. Ik heb de cover gekocht tegelijk met de telefoon, dus die gaat nu een jaar of 4 mee en ik heb ook geen reden om 'm te vervangen, hij is gebruikt maar nog prima. Mijn telefoon danst ook nog wel eens over de grond, de screenprotector heeft zijn dienst al geregeld bewezen en is al een paar keer vervangen.
Jij vertelt het met de juiste termen, in tegenstelling tot mijn knullige beschrijving hahaha.
IngridT
30-03-2026 om 18:56
enorm burga fan hier. Maar mijn hoesjes blijven prachtig!! Gaan langer mee dan de telefoon. Heb je msch pech gehad met de jouwe? Maandag modelletje of zo?
RavIvaR
02-04-2026 om 19:18
masatu schreef op 29-03-2026 om 12:26:
Ik heb het officiële hoesje dat bij mijn telefoon hoort, van Samsung. Het is een volledig siliconen backcover. Op het scherm zit een tempered glass protector.
Ik ben er tevreden mee. De screen protector vervang ik ongeveer jaarlijks. Met het hoesje doe ik denk ik 1,5 - 2 jaar.
Ik vind het fijn dat zo'n officieel hoesje precies past. Dus bijv. niet een groot gat voor alledrie de camera's en flitser, maar elke camera zijn eigen uitsparing.
Precies dit.