Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Welk merk kunstbloemen (zijde)?

Ik wil van mijn kerstcadeau/pakket geld een mooie bos kunstbloemen aanschaffen. De meeste kant en klare boeketten vind ik net niet wat ik zoek dus ik wil zelf een boeket samenstellen. Ook met het idee om te kunnen variëren. Nu ben ik op internet op zoek en zie door de bloemen het boeket niet meer 
Wie van jullie heeft ervaring met kunstbloemen en welke merken zijn aan te raden (of juist niet)?

Silk-ka staat goed bekend. 

Ik zou naar Intratuin gaan zodra die weer open is, daar hebben ze luxe zijde bloemen en kun je zelf samenstellen

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-12-2021 om 20:17

Ik weet niet hoeveel je te besteden hebt, maar zijde bloemen zijn echt duur. De mooie, levensechte, dan.

MijnNaamIsHaas73

MijnNaamIsHaas73

28-12-2021 om 20:24 Topicstarter

Tickel schreef op 28-12-2021 om 20:17:

Ik weet niet hoeveel je te besteden hebt, maar zijde bloemen zijn echt duur. De mooie, levensechte, dan.

Dat had ik al gezien, de prijs vind ik minder belangrijk dan de kwaliteit.

MijnNaamIsHaas73

MijnNaamIsHaas73

28-12-2021 om 20:25 Topicstarter

redbulletje schreef op 28-12-2021 om 20:05:

Ik zou naar Intratuin gaan zodra die weer open is, daar hebben ze luxe zijde bloemen en kun je zelf samenstellen

Ja dat is wel beter, maar ik heb niet zoveel geduld. En ik heb ook het idee dat er online meer keuze is.

MijnNaamIsHaas73

MijnNaamIsHaas73

28-12-2021 om 20:25 Topicstarter

April2021 schreef op 28-12-2021 om 19:57:

Silk-ka staat goed bekend.

Dankjewel, ik heb daar al het een en ander van gevonden, ziet er online mooi uit. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-12-2021 om 20:34

MijnNaamIsHaas73 schreef op 28-12-2021 om 20:24:

[..]

Dat had ik al gezien, de prijs vind ik minder belangrijk dan de kwaliteit.

Hier staan mooie boeketten tussen.

https://www.easyplants-kunstplanten.nl/kunstbloemen/kunstboeketten/?sort=lowest

En volgens mij kun je langs gaan. Maar je hebt altijd 14 dagen herroepingsrecht bij koop op afstand. Wel even de retour voorwaarden lezen voordat je ergens iets gaat bestellen.

Kijk mee want ben al poosje online op zoek.Ik zie bij Silk-ka geen prijzen in de webshop

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-12-2021 om 21:38

Knutselkei schreef op 28-12-2021 om 21:33:

Kijk mee want ben al poosje online op zoek.Ik zie bij Silk-ka geen prijzen in de webshop

Hier wel. 

https://www.kunstbloem.com/merken/silkka

MijnNaamIsHaas73

MijnNaamIsHaas73

28-12-2021 om 23:00 Topicstarter

Tickel schreef op 28-12-2021 om 20:34:

[..]

Hier staan mooie boeketten tussen.

https://www.easyplants-kunstplanten.nl/kunstbloemen/kunstboeketten/?sort=lowest

En volgens mij kun je langs gaan. Maar je hebt altijd 14 dagen herroepingsrecht bij koop op afstand. Wel even de retour voorwaarden lezen voordat je ergens iets gaat bestellen.

Deze had ik ook gevonden, ik ben vooral benieuwd naar ervaringen mbt de kwaliteit. Goed punt dat ik ook kan retourneren. Dat is mijn issue bij online bestellen, ik heb echt een hekel aan terugsturen dus ik zoek en twijfel net zo lang tot ik echt denk dat het goed is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.