Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

kenfan schreef op 14-01-2026 om 17:27:

[..]

Drie verschillende mensen, wel uit dezelfde kring. Dus het zal elkaar dan wel aansteken en geen algemene trend zijn. Blij dat jullie er ook vreemd tegenaan kijken. Ik vroeg me al af of het aan mij lag, dat ik er wat narrig van word. Ik krijg bijna de neiging om zo'n kinderkerstdinerhapje te maken, miniknakworstjes in bladerdeeg ofzo

Ik zou waarschijnlijk een bakje met 10 olijven meenemen.

Pech gehad als die na 3 minuten op zijn.

Als je dan toch om drank gaat koop er dan ineens 2 zakken goedkope chips bij.

"Bring your own drinks" kan ik nog wel begrijpen. De ene persoon blieft Cola Zero van Lidl, de ander Pepsi Max. Net als bepaalde soorten bier of sterke drank de voorkeur kunnen hebben.

Maar ik ga zelf wel lekker bezig met de hapjes, dat vind ik juist het leukste.

kenfan schreef op 14-01-2026 om 17:27:

[..]

Drie verschillende mensen, wel uit dezelfde kring. Dus het zal elkaar dan wel aansteken en geen algemene trend zijn. Blij dat jullie er ook vreemd tegenaan kijken. Ik vroeg me al af of het aan mij lag, dat ik er wat narrig van word. Ik krijg bijna de neiging om zo'n kinderkerstdinerhapje te maken, miniknakworstjes in bladerdeeg ofzo

Ik denk dan ook dat ze elkaar op ideeën heb gebracht. 
dit soort acties verdienen basisschool kerstlampjes.. poffertjes spiesjes of knakworstjes in bladerdeeg. Maar ik zou uit irritatie ook gewoon een zak borrelnoten of zak chips mee kunnen nemen. 

Als de jarige armlastig, ziek, zwak of hoog bejaard is zou ik best hapjes en drankjes willen meenemen maar als de jarige gezond is en wel drank kan kopen zou ik het een raar niet gastvrij verzoek vinden. 
Het is januari iedereen wil weer gezond doen dus snack peentjes en tomaatjes lijkt mij passend.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.