Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Ik weet niet of de link werkt/geldig is.

https://www.vouchercodes.nl/dille-kamille.nl

Broadway schreef op 07-01-2026 om 15:21:

[..]

maar ik neem jullie mee in mijn ondergang

https://www.dille-kamille.nl/schoonmaakazijn-gel-500-ml-00026467.html

Ja en dat kost dan 8,95 terwijl je voor een grijpstuiver een liter gewone schoonmaakazijn hebt…… de eigenaar zit waarschijnlijk te schateren op de Bahama’s of zo. 
En toch, hebbe hebbe hebbe. 

Meesje schreef op 07-01-2026 om 16:01:

Ik vind dat Dille en Kamille nu een kortingsbon in dit topic moet zetten. Omdat er zo effectief reclame wordt gemaakt. Ik heb helemaal zin in een uitje naar D&K nu.

Ja, eens! @Dille&Kamille, kom maar door met de korting!

Ik heb genoeg glazen melkflessen. 😆

Poezenmeisje schreef op 07-01-2026 om 16:22:

Ik heb genoeg glazen melkflessen. 😆

Ze hebben ook leuke gebaksbordjes.

Meesje schreef op 07-01-2026 om 16:01:

Ik vind dat Dille en Kamille nu een kortingsbon in dit topic moet zetten. Omdat er zo effectief reclame wordt gemaakt. Ik heb helemaal zin in een uitje naar D&K nu.

OT, raar dat ze dat nog niet gedaan hebben 😀

Ik vind het nogal raar dat iemand een kwartier te laat komt en roept: 'Tja, code oranje' terwijl ze hier nog geen tien minuten lopen vandaan woont en hier gewoon prima te lopen was. Dan ben je gewoon te laat vertrokken. 

De sneeuw is voor veel mensen echt wel kut, maar gebruik het niet als smoes voor je eigen falen. 

Dit begint wel een gevaarlijk topic te worden.
Maar het wakkert wel weer mijn zoektocht aan naar een mooie glazen theepot mét glazen theelichthouder.

Mijn man vindt het raar dat ik boos ben dat hij het deksel van de botervloot heeft gebroken. "Die dingen staan toch bij elke kringloop?"

Nou, doe je best dan maar. 

Ik heb één exemplaar online gevonden, als onderdeel van een theeserviesje van €285,-...
🙄

ik vind Dille en Kamille een leuke winkel om doorheen te lopen, maar ik weet mij prima te beheersen, koop er nooit iets.

Duufje schreef op 07-01-2026 om 14:54:

[..]

Ik kan leven zonder enige champignonborstel Ik gebruik een keukenpapiertje.

Maar verder helemaal eens met alle reacties over Dille & Kamille.
En nu ik weet dat er dik schoonmaakazijn bestaat en ze dat daar hebben, moet ik er nodig heen. Hoeft dan weer niet perse in een glazen fles wat mij betreft. Is niet handig als je zo lomp bent als ik.

Speciaal voor jou hebben ze deze:

g:ce&s=2d2d

😋

Herfstappeltaart schreef op 07-01-2026 om 14:18:

[..]

Hahaha blankhouten speculaasplankjes, idem koffiefilterzakjeshouder, rvs minimaatbekertje, ouderwetse zilverkleurige schopjes voor in voorraadpotten, blankhouten kookboekenstandaard......breek me de bek niet open

Nah, die zoek ik nog!

ToetieToover schreef op 07-01-2026 om 18:08:

[..]

Nah, die zoek ik nog!

Ik heb 'm al jaren hoor, dus geen garantie dat ze hem nogsteeds hebben...

Groentetuin schreef op 07-01-2026 om 18:02:

ik vind Dille en Kamille een leuke winkel om doorheen te lopen, maar ik weet mij prima te beheersen, koop er nooit iets.

Hier dus ook. Ik wandel er wel eens door maar vind alles overbodig en / of te duur dus koop er nooit wat.

1 keer er een prul als cadeau voor een collega gekocht.

Als man mee is zeg ik het ook standaard al bij voorbaat "ik moet hier door lopen, maar ik ga toch weer met niets buitenkomen"  .

Ik ben dol op champignons maar ik heb nog nooit een champignonborstel gemist.

Ik heb altijd een flesje vanille-extract in de koelkast maar die was dus bij D&K bijna vier ! euro duurder dan bij de AH.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.