Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Alice12
07-01-2026 om 13:23
Nehalennia schreef op 07-01-2026 om 13:16:
[..]
Ik voel me ineens intens verbonden met jullie beiden. Geniet erg van mijn onmogelijk kwetsbare glazen theepot met kruidencompartiment en overwantrn is pastelkleuren.
Ik van mijn menuplanner , ik gebruik hem nooit. Maar hij hangt zo leuk aan de muur.
Herfstappeltaart
07-01-2026 om 13:30
Broadway schreef op 07-01-2026 om 13:05:
[..]
dat je ineens niet meer kunt leven zonder champignonborsteltje met onbehandeld houten handvat of een doelloos stenen schoteltje voor... iets? dat heb ik bij dille en kamille altijd...
Ik ken het.....
ToetieToover
07-01-2026 om 13:57
Dille & Kamille fan meldt zich! Ik heb vergietjes van steengoed, zo schattig! Een eipocheerder, een kookboek, hartvormige schaaltjes, crème brûlée schaaltjes. Met als excuus dat ik het allemaal écht gebruik
De rozenknoppen voor in de thee. Mini botermesje. Al dat blonde hout, jammer dat ze die snijplank in koeienvorm niet meer hebben. Oja, stapelbare theeblikken. Dikke schoonmaakazijn in een glazen pompfles.
Nehalennia
07-01-2026 om 14:14
ToetieToover schreef op 07-01-2026 om 13:57:
Dille & Kamille fan meldt zich! Ik heb vergietjes van steengoed, zo schattig! Een eipocheerder, een kookboek, hartvormige schaaltjes, crème brûlée schaaltjes. Met als excuus dat ik het allemaal écht gebruik
De rozenknoppen voor in de thee. Mini botermesje. Al dat blonde hout, jammer dat ze die snijplank in koeienvorm niet meer hebben. Oja, stapelbare theeblikken. Dikke schoonmaakazijn in een glazen pompfles.
Ik wil dit nu ook allemaal.
Herfstappeltaart
07-01-2026 om 14:18
ToetieToover schreef op 07-01-2026 om 13:57:
Hahaha blankhouten speculaasplankjes, idem koffiefilterzakjeshouder, rvs minimaatbekertje, ouderwetse zilverkleurige schopjes voor in voorraadpotten, blankhouten kookboekenstandaard......breek me de bek niet open
Herfstappeltaart
07-01-2026 om 14:29
.....en in het verleden ben ik me te buiten gegaan aan meerdere kleine naturel zakjes met een printje van een bij, gevuld met lavendel...heerlijk! Ik gebruik ze nog steeds in verschillende kasten en in onze vakantie-reistassen. De zakjes hebben ze niet meer, maar gelukkig wel de vulling in een grote navulzak!
Anna76
07-01-2026 om 14:45
Ik kom niet vaak bij Dille&Kamille, hier zitten ze niet en ik ga niet vaak naar steden waar ze wel zitten. Ik kijk wel vaak op hun website en wil dan alles hebben.
Tuinfluiter
07-01-2026 om 14:49
Zijn er mensen die kunnen leven zonder houten champignonborstel
Ik ben een groot liefhebber van hun geribbelde katoenen placemats.
Herfstappeltaart
07-01-2026 om 14:52
Tuinfluiter schreef op 07-01-2026 om 14:49:
Duufje
07-01-2026 om 14:54
Tuinfluiter schreef op 07-01-2026 om 14:49:
Ik kan leven zonder enige champignonborstel
Ik gebruik een keukenpapiertje.
Maar verder helemaal eens met alle reacties over Dille & Kamille.
En nu ik weet dat er dik schoonmaakazijn bestaat en ze dat daar hebben, moet ik er nodig heen. Hoeft dan weer niet perse in een glazen fles wat mij betreft. Is niet handig als je zo lomp bent als ik.
Broadway
07-01-2026 om 15:20
Ginevra schreef op 07-01-2026 om 13:12:
[..]
Ja precies. Of dat je denkt dat je voortaan alles gaat schoonmaken met groene zeep omdat het in zo’n mooie glazen fles zit (handig met zeep…) en dat je overtuigd ongeparfumeerd wasmiddelgebruiker bent maar dan toch in de verleiding komt voor een druppeltje van hun lentetuindruppels. Ik ben erg.
ik ben even erg. gelukkig zit dille en kamille bij ons op een onmogelijke plek in de stad waardoor "even langswippen" eigenlijk onmogelijk is dus ik kom er zelden.
Broadway
07-01-2026 om 15:21
Nehalennia schreef op 07-01-2026 om 14:14:
[..]
Ik wil dit nu ook allemaal.
ik zie nu mezelf tegen te houden om naar de site te gaan. ik wil die pompfles. (en de rest)
laat maar....
maar ik neem jullie mee in mijn ondergang
https://www.dille-kamille.nl/schoonmaakazijn-gel-500-ml-00026467.html
Nikki1973
07-01-2026 om 15:25
dille en kamille…. Ja heerlijk. Ik bedenk me nu ineens dat ze vast wel mooie glazen opbergpotjes hebben voor mijn losse thee…. Die thee had ik ook niet nodig maar bij zo’n leuk winkeltje hier in de stad gekocht.
Als die sneeuw volgende week over is, maar eens de stad in.
Meesje
07-01-2026 om 16:01
Ik vind dat Dille en Kamille nu een kortingsbon in dit topic moet zetten. Omdat er zo effectief reclame wordt gemaakt. Ik heb helemaal zin in een uitje naar D&K nu.
Herfstappeltaart
07-01-2026 om 16:19
Meesje schreef op 07-01-2026 om 16:01:
Ik vind dat Dille en Kamille nu een kortingsbon in dit topic moet zetten. Omdat er zo effectief reclame wordt gemaakt. Ik heb helemaal zin in een uitje naar D&K nu.
Eigenlijk wel hè...