Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Nog even over de warmte: mijn krokussen komen op.

Dat ik een fiets voor mijn dochter had besteld, met verwachte leveringsdatum februari 2026 en bij het bestellen een datum moest aangeven waarop ik de fiets wilde ophalen. Ik had daarbij een datum in maart opgegeven. Volgens wordt ik vandaag gebeld door de fietsenwinkel dat de fiets er al is en dat ik niet tot februari kan wachten alvorens hem op te halen. 

Caroline80 schreef op 12-12-2025 om 12:18:

Dat ik een fiets voor mijn dochter had besteld, met verwachte leveringsdatum februari 2026 en bij het bestellen een datum moest aangeven waarop ik de fiets wilde ophalen. Ik had daarbij een datum in maart opgegeven. Volgens wordt ik vandaag gebeld door de fietsenwinkel dat de fiets er al is en dat ik niet tot februari kan wachten alvorens hem op te halen.

wat een vreemde manier van communiceren inderdaad. ze hadden beter kunnen bellen: gaaf he! hij is er al! wat wil je afspreken om hem op te halen? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.