Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

MMcGonagall schreef op 21-09-2025 om 16:15:

Als het van dat rotweer is als van de week, ga ik altijd naar vliegtickets zoeken. Ik kwam erachter dat je in januari heel goedkoop naar een tropisch eiland kunt vliegen, appartementje en klaar. Dus ik de kinders (26 en 20) voorgesteld of het niet leuk zou zijn om daar met zijn drieën heen te gaan. Hebben ze het zo weten te draaien dat we niet in januari naar een tropisch eiland gaan, maar in april naar Disneyland Parijs.
Hoe kan dat nou? Als je toch kunt kiezen, kies je toch voor die zon in de guurste en stomste maand van het jaar?

Nee, ik ga nooit meer in de winter naar de zon. Vreselijk! Heb ik daarna meteen een mega winterdip. Dus ik begrijp de kinderen wel. Of eigenlijk niet, want ik zou dan voor Europapark kiezen ipv Disneyland 🤣 zoveel leuker!

absor

absor

21-09-2025 om 21:39 Topicstarter

wat ik raar vind: ik dacht ik test chat gpt eens als stemadvies en die adviseert op gl/pvda te stemmen ? Hoe werkt dat toch met ai

absor schreef op 21-09-2025 om 21:39:

wat ik raar vind: ik dacht ik test chat gpt eens als stemadvies en die adviseert op gl/pvda te stemmen ? Hoe werkt dat toch met ai

Want? Waar stem je normaliter op?

Dat is inderdaad het raarste advies dat je kunt krijgen, maar gelukkig hoef je het niet op te volgen 

Hoe was je vraagstelling?

Ik vroeg (met url erbij) naar samenvatting van wet X toen kreeg ik een samenvatting van wet Y.  Wet Y werd wel benoemd in X maar niet zoooo prominent...

absor

absor

22-09-2025 om 08:11 Topicstarter

Vf_Watervrouw schreef op 21-09-2025 om 22:25:

[..]

Hoe was je vraagstelling?

Ik vroeg (met url erbij) naar samenvatting van wet X toen kreeg ik een samenvatting van wet Y. Wet Y werd wel benoemd in X maar niet zoooo prominent...

Ik vroeg wat chatgpt zelf zou stemmen

MMcGonagall schreef op 20-09-2025 om 18:04:

Netjes dat ze haar schoenen uitdoet. Ik denk dat haar voeten schoner zijn dan de gemiddelde buitenkant van een spijkerbroek of jas.

vast. het enige dat ik in zo'n geval hoor is mijn moeder: 2 voeten en 4 poten op de grond!

BlairW schreef op 21-09-2025 om 20:18:

[..]

Nee, ik ga nooit meer in de winter naar de zon. Vreselijk! Heb ik daarna meteen een mega winterdip. Dus ik begrijp de kinderen wel. Of eigenlijk niet, want ik zou dan voor Europapark kiezen ipv Disneyland 🤣 zoveel leuker!

Ik ga al jaren in de winter naar de zon. Dan lijkt de winter korter. Heerlijk om op het strand te liggen als het in Nederland koud is. 

watertoren schreef op 22-09-2025 om 08:56:

[..]

Ik ga al jaren in de winter naar de zon. Dan lijkt de winter korter. Heerlijk om op het strand te liggen als het in Nederland koud is.

Eens ik vind het ook heerlijk, ik geniet in de winter nog meer van het aangename weer.

absor schreef op 22-09-2025 om 08:11:

[..]

Ik vroeg wat chatgpt zelf zou stemmen

🤣🤣🤣

Yumi schreef op 22-09-2025 om 09:59:

[..]

Eens ik vind het ook heerlijk, ik geniet in de winter nog meer van het aangename weer.

Ook eens, wij gaan nu in november en het plan is eind januari /begin februari weer.

Als we op afstand konden werken zouden we er van 1 november tot 1 april ofzo gaan zitten. Ik heb echt een ontzettende hekel aan de maanden die eraan komen.

Dolfje schreef op 22-09-2025 om 10:10:

[..]

Ook eens, wij gaan nu in november en het plan is eind januari /begin februari weer.

Als we op afstand konden werken zouden we er van 1 november tot 1 april ofzo gaan zitten. Ik heb echt een ontzettende hekel aan de maanden die eraan komen.

Mooi vooruitzicht, doe je goed 

Dat als je om 17.50 de klantenservice van een bedrijf belt, die tot 18.00 bereikbaar is,om klokslag 18 uur de verbinding verbroken wordt en de medewerker waar ik mee aan de lijn was dat vooraf niet aankondigt.

Caroline80 schreef op 22-09-2025 om 19:48:

Dat als je om 17.50 de klantenservice van een bedrijf belt, die tot 18.00 bereikbaar is,om klokslag 18 uur de verbinding verbroken wordt en de medewerker waar ik mee aan de lijn was dat vooraf niet aankondigt.

Wow 

Caroline80 schreef op 22-09-2025 om 19:48:

Da's waarschijnlijk bedrijfsmatig zo ingesteld én de helft van 't personeel niet op de hoogte omdat ze het nooit meemaken.

Ik heb ooit van een cliënt mogen horen dat iemand sinds kort een antwoord-apparaat op onze lijn had geplaatst op vrijdagmiddag. Terwijl ik zelf degene ben die elke vrijdag telefoon-permanentie doe.

(We vroegen al jaren om dat antwoord-apparaat op vrijdagmiddag omdat er toch zowat niemand van mijn collega's bereikbaar was. Maar kregen het nooit.)

Ik fronste toch ook weer eens mijn wenkbrauwen dat iemand extern mij dit weer moest vertellen. Niet de eerste keer dat interne communicatie een ramp bleek.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.