Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Grindelwald schreef op 08-09-2025 om 19:57:

[..]

O ja, de hele kring rond met een hand geven. Wie dat toch bedacht heeft.

Vreselijk. Ik feliciteer de jarige en eventueel partner en roep in de rondte " hallo allemaal en gefeliciteerd". 

Ik zeg hartelijk gefeliciteerd tegen de jarige. De mensen die er zijn die zie ik bijna dagelijks. 

Gelukkig is in onze familie de jarige feliciteren en een grote zwaai voldoende. En als er dan mensen zijn die je niet kent stel je je wel even persoonlijk voor. 

Dolfje schreef op 08-09-2025 om 20:02:

[..]

Vreselijk. Ik feliciteer de jarige en eventueel partner en roep in de rondte " hallo allemaal en gefeliciteerd".

Precies dit dus. Sinds corona vind ik dit een heel goede oplossing. 

Citroengraag schreef op 08-09-2025 om 20:14:

Gelukkig is in onze familie de jarige feliciteren en een grote zwaai voldoende. En als er dan mensen zijn die je niet kent stel je je wel even persoonlijk voor.

Dat herken ik niet dat er mensen zijn op feesten die ik niet ken.

watertoren schreef op 08-09-2025 om 20:19:

[..]

Ik ook niet echt. Een enkele keer een nieuw iemand maar dat is niet heel vaak.

watertoren schreef op 08-09-2025 om 20:19:

[..]

Mijn familie is zeer toegewijd aan de Heer. Niets mis mee, maar er is altijd wel een nieuw schaap in de kudde. 

Dolfje schreef op 08-09-2025 om 20:20:

[..]

Hier hetzelfde..

Maar eigenlijk heb ik niet zoveel verjaardagen meer, de laatste jaren. Niet iedereen viert het meer jaarlijks, en bij sommige ga ik liever met de jarige lunchen of een kop koffie drinken. Die echt grote verjaardagen heb ik gelukkig al tijden niet meer.

Broodjebrie schreef op 08-09-2025 om 20:23:

[..]

Hier hetzelfde..

Maar eigenlijk heb ik niet zoveel verjaardagen meer, de laatste jaren. Niet iedereen viert het meer jaarlijks, en bij sommige ga ik liever met de jarige lunchen of een kop koffie drinken. Die echt grote verjaardagen heb ik gelukkig al tijden niet meer.

Alleen nog van familie eigenlijk. Van vrienden Alleen nog de kroon jaren. Vooral onze ouders zijn nog van de traditionele verjaardagen. Mijn schoonmoeder viert haar wel tig keer. Dan voor ons, dan voor de buren, dan voor andere familieleden, dan voor kennissen. 

Dolfje schreef op 08-09-2025 om 20:20:

[..]

Bij familie van me zie je elk jaar weer anderen. Voor een verjaardag worden er zo 80 mensen uitgenodigd. En het jaar er op zijn er weer allemaal andere mensen. Ik stel me niet eens meer voor, want zie die mensen daarna toch nooit meer. Ik ga bij het vaste clubje bekenden zitten en hou het lekker daarbij 

BlairW schreef op 08-09-2025 om 21:17:

[..]

Bij familie van me zie je elk jaar weer anderen. Voor een verjaardag worden er zo 80 mensen uitgenodigd. En het jaar er op zijn er weer allemaal andere mensen. Ik stel me niet eens meer voor, want zie die mensen daarna toch nooit meer. Ik ga bij het vaste clubje bekenden zitten en hou het lekker daarbij

My god 80 mensen!!! Wij hadden vroeger hooguit 20 mensen in de woonkamer, en die zat dan hutjemutje vol. Dat vond ik al te veel. Maar 80... poe hee. 

Broodjebrie schreef op 08-09-2025 om 21:22:

[..]

My god 80 mensen!!! Wij hadden vroeger hooguit 20 mensen in de woonkamer, en die zat dan hutjemutje vol. Dat vond ik al te veel. Maar 80... poe hee.

In de zomer, dus iedereen buiten. Maar van mij hoeft het ook niet hoor. Gewoon lekker clubje vaste familie en vrienden en tijd om aandacht aan die mensen te kunnen geven. Vind ik een stuk leuker

BlairW schreef op 08-09-2025 om 21:31:

[..]

In de zomer, dus iedereen buiten. Maar van mij hoeft het ook niet hoor. Gewoon lekker clubje vaste familie en vrienden en tijd om aandacht aan die mensen te kunnen geven. Vind ik een stuk leuker

Oooh. Ik wou al zeggen waar laat je iedereen dan?

Maar groot gelijk hoor, dat vind ik zelf ook het fijnste.

Het is voor mij wel een tijd geleden dat ik mijn verjaardag heb gevierd met meer dan alleen mijn kinderen, dus ik heb slechts drie mensen extra om de taart op te eten en dat vind ik helemaal prima!

Ik heb wel verjaardagen, waar ik alleen de jarige ken. Vrijdag bij vrienden een kroonjaar, ken alleen de jarige en man. Vraag me af wat de bedoeling is tijd, 12-17uur. Meer info is er niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.