Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Herfstappeltaart
21-08-2025 om 08:36
Bakblik schreef op 21-08-2025 om 08:32:
[..]
Een waterfles waar je een "geurpod" op kan doen. Dan drink je water wat naar cola/sinas/icetea ruikt. Dan is water minder waterig zeg maar.
Een dure manier om je kind voor de gek te houden.
Oooow dankje voor de uitleg. Wat een rare uitvinding.
Miepjecody
21-08-2025 om 08:44
Herfstappeltaart schreef op 21-08-2025 om 08:36:
[..]
Oooow dankje voor de uitleg. Wat een rare uitvinding.
Het is ook helemaal niet bedoeld om iemand voor de gek te houden
Het bestaat al een tijdje ook
Herfstappeltaart
21-08-2025 om 08:45
Miepjecody schreef op 21-08-2025 om 08:44:
[..]
Ik geloof je gelijk, maar ik had er echt nog nooit van gehoord.
Bakblik
21-08-2025 om 08:49
Miepjecody schreef op 21-08-2025 om 08:44:
[..]
Nee zo staat het niet in de productomschrijving , dat klopt.
Maar hoe noem je het als je je kind water meegeeft met de geur van cola?
Kinderen moeten meer water drinken in plaats van limonade en zo denken ze dat ze frisdrank drinken maar ze drinken water.
Kort samengevat houd je iemand voor de gek.
BlairW
21-08-2025 om 09:40
JanaDana schreef op 20-08-2025 om 16:10:
Ik vind het raar dat sommige mensen, net thuis van vakantie, alweer bezig zijn met waar ze volgend jaar naartoe zullen gaan. Je zou zeggen op z'n minst even nagenieten van wat je net hebt meegemaakt, maar nee. Been there, done that en dooorrrr.
Doe eens even rustig joh, het leven gaat al zo snel. Als je nu al bezig bent met volgend jaar ben je zo weer een jaar ouder en vraag je je opeens af wat er met al die andere maanden is gebeurd.
We hebben in mei al geboekt voor volgend jaar meivakantie 🙈 en ik riep deze zomervakantie al waar ik volgend jaar heen wil. Ik heb ook altijd een volgende vakantie geboekt staan voor deze voorbij is. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet geniet van elke vakantie hoor. Ik heb gewoon graag iets om naar uit te kijken weer 😁 ik leef echt voor vakantie’s!
BlairW
21-08-2025 om 09:42
JanaDana schreef op 20-08-2025 om 19:08:
[..]
Ik leef meer in het nu, weet ik veel hoe de situatie over een jaar is. Misschien is op vakantie dan niet eens mogelijk.
Daarvoor heb je annuleringsverzekeringen
Broadway
21-08-2025 om 10:12
Bakblik schreef op 21-08-2025 om 08:49:
[..]
Kinderen moeten meer water drinken in plaats van limonade en zo denken ze dat ze frisdrank drinken maar ze drinken water.
en daar bovenop versterk je het gepiep dat iemand water niet lust en altijd een smaakje moet en zal hebben.
iedereen moet lekker zijn geld verspillen aan wat hij zelf wil, maar dit zijn de feiten.
Herfstappeltaart
21-08-2025 om 10:23
[..]
Plus dat kinderen volkomen onnodig aan smaakjes wennen. Er is niks mis met wennen aan de smaak van gewoon, fris water.
Auwereel
21-08-2025 om 10:39
Nou heb je water en water.
Ik vond het water in de Achterhoek beter smaken dan waar ik woon, Randstad. Ik vond het ook beter smaken dan een Spa blauw.
Ies
21-08-2025 om 11:00
Broadway schreef op 21-08-2025 om 10:12:
[..]
en daar bovenop versterk je het gepiep dat iemand water niet lust en altijd een smaakje moet en zal hebben.
iedereen moet lekker zijn geld verspillen aan wat hij zelf wil, maar dit zijn de feiten.
Ach, als het werkt…Ik ken best veel mensen die dit gebruiken en als het tot resultaat heeft dat ze water drinken ipv frisdrank of iets ander zoets dan is dat toch mooi meegenomen.
Voor mij werken de bubbels. Zonder bubbels zou ik heel wat minder water drinken.
Broadway
21-08-2025 om 11:45
Auwereel schreef op 21-08-2025 om 10:39:
Nou heb je water en water.
Ik vond het water in de Achterhoek beter smaken dan waar ik woon, Randstad. Ik vond het ook beter smaken dan een Spa blauw.
er is idd verschil. ik vind eigenlijk al het NL water lekkerder dan spa blauw.
Miepjecody
21-08-2025 om 12:30
[..]
Er staat nergens dat je ze aan kleine kinderen moet geven, en er staat ook nergens dat je ze niet moet vertellen dat er zon geurding in zit.
Miepjecody
21-08-2025 om 12:32
Broadway schreef op 21-08-2025 om 10:12:
[..]
Welk gepiep? Iedereeen bepaalt of ze wel of geen water drinken/ lusten
Broadway
21-08-2025 om 13:05
Miepjecody schreef op 21-08-2025 om 12:32:
[..]
Welk gepiep? Iedereeen bepaalt of ze wel of geen water drinken/ lusten
je voelt je aangevallen. dat mag maar is niet nodig.
of je water drinkt bepaal je idd zelf. iets lusten is geen mening dus dat bepaal je niet zelf. als je dan toch zo lekker principieel wil doen.
Miepjecody
21-08-2025 om 13:08
Broadway schreef op 21-08-2025 om 13:05:
[..]
je voelt je aangevallen. dat mag maar is niet nodig.
of je water drinkt bepaal je idd zelf. iets lusten is geen mening dus dat bepaal je niet zelf. als je dan toch zo lekker principieel wil doen.
Ik voel me helemaal niet aangevallen want ik lust gewoon water.
Maar andere mensen hoeven dingen die anderen lekker vinden of doen, niet te bestempelen als voor de gek houden.