Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

En het schapenvachtje op het fietszadel! Mijn huurfiets van de vakantie was zo glad, dat ik er één heb aangeschaft. En omdat ik op mijn eigen stadsfiets (bij bepaalde broeken) ook alle kanten op schuif is mijn fietszadel thuis nu ook die van 60+.

Ik vind het raar dat sommige mensen, net thuis van vakantie, alweer bezig zijn met waar ze volgend jaar naartoe zullen gaan. Je zou zeggen op z'n minst even nagenieten van wat je net hebt meegemaakt, maar nee. Been there, done that en dooorrrr.
Doe eens even rustig joh, het leven gaat al zo snel. Als je nu al bezig bent met volgend jaar ben je zo weer een jaar ouder en vraag je je opeens af wat er met al die andere maanden is gebeurd. 

Auwereel schreef op 20-08-2025 om 15:39:

En het schapenvachtje op het fietszadel! Mijn huurfiets van de vakantie was zo glad, dat ik er één heb aangeschaft. En omdat ik op mijn eigen stadsfiets (bij bepaalde broeken) ook alle kanten op schuif is mijn fietszadel thuis nu ook die van 60+.

Ik heb ook zo'n schapenvachtje! Heerlijk zacht en helpt tegen zadelpijn. 

Hier trouwens ook fietstassen. Kan niet begrijpen wat daar nou raar aan is.

Grindelwald schreef op 20-08-2025 om 17:18:

[..]

Ik heb ook zo'n schapenvachtje! Heerlijk zacht en helpt tegen zadelpijn.

Hier trouwens ook fietstassen. Kan niet begrijpen wat daar nou raar aan is.

Nee, ik snap ook niet wat daar zo raar aan is. Heb ze ook niet voor het mooie, waarom zou ik, maar zou niet weten hoe ik anders m’n boodschappen mee op de fiets zou  moeten meenemen. Puur praktisch dus en in feite onmisbaar voor de boodschappen 

ik bleek niet goed te weten wat pumps zijn das ook raar 

Als brugsmurf al schoenmaat 40 dus me nooit verdiept in de wereld van damesschoenen met hak. Voor de huidige brugsmurfen met dergelijke schoenmaat zal de keuze wel wat ruimer zijn.

JanaDana schreef op 20-08-2025 om 16:10:

Ik vind het raar dat sommige mensen, net thuis van vakantie, alweer bezig zijn met waar ze volgend jaar naartoe zullen gaan. Je zou zeggen op z'n minst even nagenieten van wat je net hebt meegemaakt, maar nee. Been there, done that en dooorrrr.
Doe eens even rustig joh, het leven gaat al zo snel. Als je nu al bezig bent met volgend jaar ben je zo weer een jaar ouder en vraag je je opeens af wat er met al die andere maanden is gebeurd.

Ik heb in mijn werkende leven, het altijd heel fijn gevonden als ik iets had om naar uit te kijken. Ging toen meestal 2 keer per jaar, als ik terug was keek ik uit naar de volgende reis en kon de voorpret beginnen.

Die dagen gaan toch wel door, of je nou vooruitdenkt of niet. Ik vind het juist fijn om al met volgende vakanties bezig te zijn

Due-scimmie schreef op 20-08-2025 om 19:00:

[..]

Die dagen gaan toch wel door, of je nou vooruitdenkt of niet. Ik vind het juist fijn om al met volgende vakanties bezig te zijn

Ik leef meer in het nu, weet ik veel hoe de situatie over een jaar is. Misschien is op vakantie dan niet eens mogelijk.

JanaDana schreef op 20-08-2025 om 19:08:

[..]

Ik leef meer in het nu, weet ik veel hoe de situatie over een jaar is. Misschien is op vakantie dan niet eens mogelijk.

Maar nadenken mag altijd toch? Ik ben ook al aan het nadenken over welk land ik volgend jaar naartoe wil. 

JanaDana schreef op 20-08-2025 om 19:08:

[..]

Dromen is toch fijn! Als het niet door kan gaan, dan zie je het dan wel weer.

Due-scimmie schreef op 20-08-2025 om 19:00:

[..]

Ik ook, vind het heerlijk om me daarop te verheugen.

Broadway schreef op 20-08-2025 om 14:15:

[..]

yup. peugeot 107, canvas fietstassen en een airup en je bent er klaar voor!

Een airup, dat vind ik nou een raar ding dat ik nooit zou kopen. Nog veel te duur ook. Vooral raar als kinderen dat dan mee naar (basis)school nemen. 

Voor mij zijn die nieuwe plannen onderdeel van het nagenieten. Als we dit zo leuk vonden is volgens jaar dat ook leuk om te doen. Omdat we dít helemaal niet leuk vonden hoeven we volgend jaar niet eens na te denken over dát. Volgend jaar hoeven we geen zes mokken meer mee te nemen met zijn twee, was nu ook al een beetje veel. Maar een extra dekentje is misschien wel handig. Enz enz 

Tango schreef op 20-08-2025 om 23:30:

[..]

Een airup, dat vind ik nou een raar ding dat ik nooit zou kopen. Nog veel te duur ook. Vooral raar als kinderen dat dan mee naar (basis)school nemen.

Wat is een airup?!

Herfstappeltaart schreef op 21-08-2025 om 08:18:

[..]

Wat is een airup?!

Een waterfles waar je een "geurpod"  op kan doen.  Dan drink je water wat naar cola/sinas/icetea ruikt. Dan is water minder waterig zeg maar.

Een dure manier om je kind voor de gek te houden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.