Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
lientje69
01-10-2026 om 16:44
Herfstappeltaart schreef op 01-10-2026 om 16:42:
[..]
Het is weggehaald want ik kan mijn eigen reactie ook niet meer terug vinden.
Bijzonder vind ik zoiets toch. Je opennt een topic. Krijgt unanieme reacties. En laat het dan verwijderen omdat.... je de reacties niet fijn vind ofzo? Ik snap dat niet. Open dan geen topic. Erg raar idd. Ik hoop maar dat het goed met haar gaat.
Groentetuin
01-10-2026 om 16:48
lientje69 schreef op 01-10-2026 om 16:44:
[..]
Bijzonder vind ik zoiets toch. Je opennt een topic. Krijgt unanieme reacties. En laat het dan verwijderen omdat.... je de reacties niet fijn vind ofzo? Ik snap dat niet. Open dan geen topic. Erg raar idd. Ik hoop maar dat het goed met haar gaat.
Op viva zegt ze ergens iets over snel geplaatst en niet leuk voor vriend,
Dat je t in een opwelling doet en spijt krijgt kan ik mij best voorstellen
Op viva heeft ze ook de op verwijderd
Rogue
01-10-2026 om 21:23
Broodjebrie schreef op 29-09-2026 om 20:50:
[..]
Vooral monica geuze. Als ik haar zie zap ik gelijk. Heb niks met d'r.
Ik heb ook niks met haar zal vast een leuke meid zijn maar ze zit vreselijk in mijn allergie.
Samen met Yolante…
Broodjebrie
02-10-2026 om 08:05
Rogue schreef op 01-10-2026 om 21:23:
[..]
Ik heb ook niks met haar zal vast een leuke meid zijn maar ze zit vreselijk in mijn allergie.
Samen met Yolante…
Oh met yolanthe heb ik ook helemaal niks. Heel veel BN'ers zitten in m'n allergie haha.
krulliebollie
02-10-2026 om 09:27
Ohhhh omhooggevallen influflus vind ik echt heel vervelend. Er zijn er een paar die ik leuk vind maar dat zijn vooral de mensen die humoristische filmpjes plaatsen ( laviesanne, sarcasper, mauritsbuurman, fleurovergaag, Semvanderhorst). Of de flus die zaken aan de kaak stellen zoals sjamadriaan en Nienke gravesmade. De influencers die van die filmpjes maken waar ze op dingen tikken gaan meteen op block. Daar wordt ik agressief van. Of de ‘ hey you Guys’, ‘ ik kreeg zoveel vragen in mijn DM over welk merk bla bla bla’. Ik vind het raar dat zij denken dat wij echt geloven dat ze dm’s hebben gestreken. Of dat ze echt wild enthousiast zijn over een middelmatig product.
Ambra
02-10-2026 om 11:07
krulliebollie schreef op 02-10-2026 om 09:27:
Ohhhh omhooggevallen influflus vind ik echt heel vervelend. Er zijn er een paar die ik leuk vind maar dat zijn vooral de mensen die humoristische filmpjes plaatsen ( laviesanne, sarcasper, mauritsbuurman, fleurovergaag, Semvanderhorst). Of de flus die zaken aan de kaak stellen zoals sjamadriaan en Nienke gravesmade. De influencers die van die filmpjes maken waar ze op dingen tikken gaan meteen op block. Daar wordt ik agressief van. Of de ‘ hey you Guys’, ‘ ik kreeg zoveel vragen in mijn DM over welk merk bla bla bla’. Ik vind het raar dat zij denken dat wij echt geloven dat ze dm’s hebben gestreken. Of dat ze echt wild enthousiast zijn over een middelmatig product.
Ik word echt oud :-
Deze tekst is bijna Russisch voor mij
Dat vind ik raar.. Krulliebollie, ik vind jou niet raar hoor, maar dat ik ineens die kloof zie..
Rogue
02-10-2026 om 11:17
krulliebollie schreef op 02-10-2026 om 09:27:
Dit!!!
Ik kijk luister graag naar Amerikaanse content creators op YT.
Voornamelijk over popcultuur en entertainment. En een paar historische kanalen (tea time with Lindsay)
inluncers volg ik weinig er zijn er paar die ik leuk vind maar volgen hoeft van mij niet.
Fayesboek en GeschiedenismetGideon (🩷) vind ik ook leuk.
het moet ergens overgaan bij mij dan, dat van producten aansmeren heb ik niks mee
en kattenfilmpjes doen het altijd goed
Beterlaat2021!
02-10-2026 om 14:39
Influencing is beïnvloeding. Daar heb ik dus hélemaal geen behoefte aan.
Ik bedenk of ontdek zelf wel wat ik leuk of lekker vind.
madee
02-10-2026 om 15:22
Beterlaat2021! schreef op 02-10-2026 om 14:39:
Influencing is beïnvloeding. Daar heb ik dus hélemaal geen behoefte aan.
Ik bedenk of ontdek zelf wel wat ik leuk of lekker vind.
Precies dat! Het is reclame in een ander jasje dan we kenden.
krulliebollie
02-10-2026 om 15:31
Ambra schreef op 02-10-2026 om 11:07:
[..]
Ik word echt oud :-
Deze tekst is bijna Russisch voor mij
![]()
Dat vind ik raar.. Krulliebollie, ik vind jou niet raar hoor, maar dat ik ineens die kloof zie..
Hahaha, ik snap je wel hoor. Ik ben 50+ en ik snap dus helemaal niets van Snapchat. Ik wil het eigenlijk ook niet snappen. Mijn dochter studeert en die had met haar docent dus contact via snap. Whatsapp en mail snap ik wel maar contact met een docent ( hogeschool) via Snapchat snap ik dus niet. Snap jij het nog 😬
krulliebollie
02-10-2026 om 15:32
Rogue schreef op 02-10-2026 om 11:17:
[..]
Dit!!!
Ik
kijkluister graag naar Amerikaanse content creators op YT.Voornamelijk over popcultuur en entertainment. En een paar historische kanalen (tea time with Lindsay)
inluncers volg ik weinig er zijn er paar die ik leuk vind maar volgen hoeft van mij niet.Fayesboek en GeschiedenismetGideon (🩷) vind ik ook leuk.
het moet ergens overgaan bij mij dan, dat van producten aansmeren heb ik niks mee
en kattenfilmpjes doen het altijd goed
Hipstoricus is ook heel leuk als je van geschiedenis houdt. Hij trekt de geschiedenis naar het hier en nu. Maakt vergelijkingen met vroeger en nu. En laat mensen nadenken.
Ginevra
02-10-2026 om 16:03
krulliebollie schreef op 02-10-2026 om 15:31:
Mijn dochter studeert en die had met haar docent dus contact via snap. Whatsapp en mail snap ik wel maar contact met een docent ( hogeschool) via Snapchat snap ik dus niet. Snap jij het nog 😬
Ik ben ook docent maar communiceer alleen via mail en de onderwijsportalen en Teams met studenten. Eigenlijk ook al zo min mogelijk via whatsapp. Want anders kan ik zelf in al die kanalen gaan terugzoeken ("ik had haar toch gezegd dat een meeting moest inplannen, en nu heeft ze het niet gedaan, waar staat ook alweer wat we afgesproken hadden?").
Nog afgezien van dat ik mijn socials (behalve Linkedin) gewoon voor mezelf wil houden en niet daar ineens studenten tussen wil hebben.
krulliebollie
02-10-2026 om 18:17
Ginevra schreef op 02-10-2026 om 16:03:
[..]
Ik ben ook docent maar communiceer alleen via mail en de onderwijsportalen en Teams met studenten. Eigenlijk ook al zo min mogelijk via whatsapp. Want anders kan ik zelf in al die kanalen gaan terugzoeken ("ik had haar toch gezegd dat een meeting moest inplannen, en nu heeft ze het niet gedaan, waar staat ook alweer wat we afgesproken hadden?").
Nog afgezien van dat ik mijn socials (behalve Linkedin) gewoon voor mezelf wil houden en niet daar ineens studenten tussen wil hebben.
Ja, en dat snap ik dus helemaal. Toen ik in het onderwijs werkte, had ik contact via mail, schoolmail en whatsapp. Ik werkte op 3 verschillende scholen die niet onder dezelfde stichting vielen dus schoolmail was wat lastiger als mijn reguliere werkmail en whatsapp. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om leerlingen op mijn persoonlijke social media te laten.
Broodjebrie
03-10-2026 om 12:14
ik vind het raar dat ik er niet tegen kan als iemand aan het overgeven is. Ik werk in de zorg dus ben wel wat gewend, maar ik ga zelf dus ook over m'n nek als iemand aan het overgeven is. Was gisterenavond aan het werk en een bewoonster werd misselijk toen ik bij haar was. Ik stond zelf ook te kokhalzen
Deci
03-10-2026 om 12:46
Wat ik raar vind zijn mensen die tegen partner of kinderen te pas en te onpas het woord schat gebruiken, zoals eet je boterham even op, schat of weet je nog, schat?
En wat me ineens te binnen schiet, nog erger, mensen die tegen hun zoon zeggen: Hee, pik, gevolgd door een zin of vraag ofzo.