Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Thora schreef op 15-09-2026 om 09:39:

[..]

Als je reclame niet kent is het toch logisch dat je denkt dat die kerels er ook bij horen?

Ik kende de kerels en de podcast ook niet, maar ik heb het artikel gelezen waardoor het duidelijk was dat het om die mannen gaat. Had de link erbij geplaatst omdat ik verwachtte dat meerdere forummers ze niet kenden.

De Hema noemt het een parodie, ik zie het komische niet maar niet iedereen heeft dezelfde humor.

Yumi schreef op 15-09-2026 om 10:00:

[..]

Ik kende de kerels en de podcast ook niet, maar ik heb het artikel gelezen waardoor het duidelijk was dat het om die mannen gaat. Had de link erbij geplaatst omdat ik verwachtte dat meerdere forummers ze niet kenden.

De Hema noemt het een parodie, ik zie het komische niet maar niet iedereen heeft dezelfde humor.

Ik vind de reclame wel gewaagd en zie het komische ook wel. Humor verschilt inderdaad 

Desemdrood dat ik zelf koop is 9,00 per brood en dat vind ik al prijzig. Het zijn wel flinke (spelt volkoren)broden en eet ik hier veel minder van dan van gewoon brood. Het is lekker brood en ik heb het er voor over.

Als taartenbakker die alles zelf maakt snap ik heel goed dat ambachtelijke broden die lang moeten rijzen behoorlijk aan de prijs zijn. Dat is echt iets anders dan een brood gebakken met gist dat een uur staat te rijzen. Al sla ik een brood van 22 euro over, dat heb ik er niet voor over. Ik had ook nog niet eerder van zulke dure broden gehoord.

Mijn klanten klagen ook regelmatig over de prijzen van mijn taarten, maar er wordt vergeten dat een ambachtelijk product veel meer is dan alleen wat ingredienten. Daar komen veel meer kosten en tijd bij kijken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.