Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
mana_sutiyuq
02-09-2026 om 17:01
JanaDana schreef op 02-09-2026 om 17:00:
[..]
Ik ga me er toch echt niet mee bemoeien.
Je bemoeit je er ook niet mee maar laatzewel.weten dat ze overal duidelijk te horen zijn.
Kampeerder
02-09-2026 om 17:05
Dat de wind altijd draait als ik in de ochtend tegenwind had.
Heb ik in de ochtend meewind, dan nooit.
JanaDana
02-09-2026 om 17:07
Dat weet diegene in de auto echt wel, dat kan niet anders. Hetzelfde geldt voor mensen die over straat en in winkels lopen met de telefoon op speaker. Je weet heus wel dat anderen dat horen. Maar weet degene aan de andere kant van de lijn dat ook, dat vraag ik me af. Je zult maar iets heel persoonlijks zeggen omdat je niet doorhebt dat je op speaker staat.
madee
02-09-2026 om 17:54
JanaDana schreef op 02-09-2026 om 17:07:
Dat weet diegene in de auto echt wel, dat kan niet anders. Hetzelfde geldt voor mensen die over straat en in winkels lopen met de telefoon op speaker. Je weet heus wel dat anderen dat horen. Maar weet degene aan de andere kant van de lijn dat ook, dat vraag ik me af. Je zult maar iets heel persoonlijks zeggen omdat je niet doorhebt dat je op speaker staat.
Ik heb dezelfde gedachten hierover
Herfstappeltaart
12-09-2026 om 08:47
Ik vind het raar dat op sommige modeblogs een outfit wordt samengesteld en dat dan een handtas wordt meegenomen in het hele plaatje, bijvoorbeeld om kleuraccenten terug te laten komen. Schoenen en handtas bijvoorbeeld in een afwijkende kleur dan de outfit. Die tas zet je neer als je ergens bent, dus dan blijven alleen die schoenen over. Alleen als je ermee rondloopt heb je dan het gewenste effect.
GroenTuintje
12-09-2026 om 13:30
Herfstappeltaart schreef op 12-09-2026 om 08:47:
Ik vind het raar dat op sommige modeblogs een outfit wordt samengesteld en dat dan een handtas wordt meegenomen in het hele plaatje, bijvoorbeeld om kleuraccenten terug te laten komen. Schoenen en handtas bijvoorbeeld in een afwijkende kleur dan de outfit. Die tas zet je neer als je ergens bent, dus dan blijven alleen die schoenen over. Alleen als je ermee rondloopt heb je dan het gewenste effect.
Sowieso kan je toch niet voor iedere outfit een andere tas gaan dragen
of schoenen 
Ambra
12-09-2026 om 14:03
Herfstappeltaart schreef op 12-09-2026 om 08:47:
Als je zo ijverig gestyled heb, kun je dat tasje dus niet wegzetten. Dan krijg je van die ongelukkige houdingen met tasje onder de elleboog of in de hand..
Herfstappeltaart
12-09-2026 om 14:29
GroenTuintje schreef op 12-09-2026 om 13:30:
[..]
of schoenen
Nou inderdaad.
Herfstappeltaart
12-09-2026 om 14:29
Ambra schreef op 12-09-2026 om 14:03:
[..]
Als je zo ijverig gestyled heb, kun je dat tasje dus niet wegzetten. Dan krijg je van die ongelukkige houdingen met tasje onder de elleboog of in de hand..
Hahahaha ja, niks voor mij.
Yumi
12-09-2026 om 14:48
[..]
of schoenen
Jammer genoeg niet, maar zou het wel willen....
Mijn 5 tassen, wissel ik regelmatig om te passen bij outfit en schoenen.
Marty1984
12-09-2026 om 15:36
[..]
of schoenen
Bwah, ik ken mensen die het wel doen. Die bij zowat elke outfit of elke soort outfit weer aparte schoenen hebben - wat die giga schoenenkast met 56 paar schoenen verklaart - en die 47 matching tassen hebben.
Het is niet mijn ding om elke dag al mijn spullen te versteken, maar who am I.
amarna
13-09-2026 om 10:38
[..]
of schoenen
Ik ben zo'n idiote controlfreak die graag bijpassende schoenen bij een outfit wil. Heb schoenen in vele kleuren. Maar geen dure merken, heb een gangbare maat en geen moeilijke voeten.
Herfstappeltaart
13-09-2026 om 10:58
amarna schreef op 13-09-2026 om 10:38:
[..]
Ik ben zo'n idiote controlfreak die graag bijpassende schoenen bij een outfit wil. Heb schoenen in vele kleuren. Maar geen dure merken, heb een gangbare maat en geen moeilijke voeten.
Ja, maar schoenen kan ik me dan nog voorstellen. Maar een tas zet je neer, die hou je niet heel de tijd om je schouder of in je hand. Dus voor het matchende plaatje heeft dat geen nut.
Yumi
13-09-2026 om 11:16
Herfstappeltaart schreef op 13-09-2026 om 10:58:
[..]
Ja, maar schoenen kan ik me dan nog voorstellen. Maar een tas zet je neer, die hou je niet heel de tijd om je schouder of in je hand. Dus voor het matchende plaatje heeft dat geen nut.
Als ik een tas neerzet, dan is het naast me dus dan blijft die match toch?
Herfstappeltaart
13-09-2026 om 11:49
Yumi schreef op 13-09-2026 om 11:16:
[..]
Als ik een tas neerzet, dan is het naast me dus dan blijft die match toch?
Mja zo kun je het ook bekijken. Ikzelf hoef niet bij elke outfit een tas. Neutraal zwart, bruin en donkerblauw vind ik voldoende (sterker nog, ik heb eigenlijk altijd een zwarte tas bij me) Past eigenlijk overal wel bij. Maar gele, rode en groene tassen zou ik niet snel kopen. Schoenen heb ik in zwart, taupe, grijs en olijfgroen, dat is ook voldoende.(voor mij)