Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Magnoliatakje schreef op 17-04-2026 om 12:30:

Stroop met kaas is echt heerlijk, ik eet dat op brood dus ik lust dat ook wel met koek. Ik ga deze zeker een keer proberen als ik ze tegen kom bij de supermarkt.

Bij AH hier stonden ze uit te delen om te proeven. Ze hadden gemerkt dat veel mensen toch huiverig waren om het te kopen.
De kaas overheerst niet en daar was ik wel een beetje bang voor. Normaal vind ik stroopwafels zo zoet en dit maakte het voor mij net lekker.

Mensen die alleen heet water bestellen in de horeca. En dan niet eens zelf een eigen theezakje in de mok hangen maar gewoon een glas heet water drinken.

Dolfje schreef op 19-04-2026 om 13:37:

Mensen die alleen heet water bestellen in de horeca. En dan niet eens zelf een eigen theezakje in de mok hangen maar gewoon een glas heet water drinken.

Doe ik heel soms ook weleens. Dan wacht ik tot het lauw is en dan drink ik het op. Heb ooit ergens gelezen dat het goed voor je is, en dat is blijven hangen haha.

Tsja, maar op een terras??  Misschien thuis als je net uit bed bent...., maar op een terras?

Beterlaat2021! schreef op 19-04-2026 om 14:59:

Tsja, maar op een terras?? Misschien thuis als je net uit bed bent...., maar op een terras?

Nee op een terras doe ik dat niet.

ach, spa rood/blauw of theewater. Maakt het iets uit? 

Dolfje schreef op 19-04-2026 om 13:37:

Mensen van Chinese afkomst drinken vaak warm water. Men zegt dat dat gezond is.

Ja dat geloof ik wel maar in de horeca? Dan bestel ik eigenlijk altijd iets wat ik niet dagelijks thuis ook kan pakken. Dat vind ik er raar aan. 
En ja alleen water /spa vind ik ook raar. 

Dolfje schreef op 19-04-2026 om 17:03:

Ja dat geloof ik wel maar in de horeca? Dan bestel ik eigenlijk altijd iets wat ik niet dagelijks thuis ook kan pakken. Dat vind ik er raar aan.
En ja alleen water /spa vind ik ook raar.

Ik drink thuis graag water en kan daar heel erg naar verlangen. Ik vind al die frisdranken raar, dat verpest de smaak van je eten toch?

ik vind het sowiso raar/vervelend dat in je NL water ''apart'' moet bestellen. in het buitenland krijg je vaak standaard een fles of karaf water.
in Japan krijg je zelfs thee, in amerika bestel ik wel gebotteld water, gezien kraan water daar gefilterd word en je dan een chloor nasmaak hebt

ToetieToover schreef op 19-04-2026 om 17:52:

[..]

Ik drink thuis graag water en kan daar heel erg naar verlangen. Ik vind al die frisdranken raar, dat verpest de smaak van je eten toch?

Daar heb ik geen last van. Maar ik ga ook niet heel duur uit eten. Bij wat wij eten in eetcafé bijvoorbeeld of Indiaas past prima een biertje of cola.

ToetieToover schreef op 19-04-2026 om 17:52:

[..]

Dit

In de horeca drink ik graag een cappuccino of een sapje, iets wat ik thuis niet standaard in huis heb.

kerst schreef op 19-04-2026 om 19:05:

In de horeca drink ik graag een cappuccino of een sapje, iets wat ik thuis niet standaard in huis heb.

Ja ik ook of een Chai latte of een cocktail /biertje. Maar een beker warm water... Vraag me dan ook af of daar hetzelfde voor gevraagd wordt als voor een kop thee( wat natuurlijk ook al een idiote prijs is vaak).

Roos lees je mee nog een idee voor een vraagje topic (wat drink jij graag in de horeca)   

OT: ik drink graag een cocktail als ik opstap ben anders gewoon fris, in de winter neem ik wel is kopje muntdrank thee, gezien ik niet van koffie hou 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.