Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Roos gehackt 😜

Caroline80 schreef op 20-02-2026 om 11:22:

Dat er een vraag gesteld wordt op dit forum over welk ondergoed je draagt en daar ook serieus allemaal mensen op antwoorden.

Leuk toch, 50 reacties.  Ik vind dat niet raar, het is toch allemaal anoniem.  

En soms word je van zo'n topic nog wijzer ook!

Dat er een vraag gesteld wordt op dit forum over welk ondergoed je draagt en daar ook serieus allemaal mensen op antwoorden.

Ligt er maar helemaal aan wie het vraagt,  Roos is tamelijk onschuldig 😉

Beterlaat2021! schreef op 20-02-2026 om 15:16:

[..]

Leuk toch, 50 reacties. Ik vind dat niet raar, het is toch allemaal anoniem.

En soms word je van zo'n topic nog wijzer ook!

Nou van dat topic word ik niet wijzer hoor 

Dat is helemaal niet raar, zeker omdat het gewoon een bekende is

Ik heb er wel wat ideeën van opgedaan qua merk etc

Je kunt tijdelijk de stoffelijke resten van Franciscus van Assisi bekijken in Italië. Ze hebben er de botten speciaal voor uit de kist gehaald en in een glazen kast gelegd. Waarom zou iemand dat willen zien en waarom zou je ze überhaupt zo tentoon willen stellen?

MMcGonagall schreef op 22-02-2026 om 18:08:

Je kunt tijdelijk de stoffelijke resten van Franciscus van Assisi bekijken in Italië. Ze hebben er de botten speciaal voor uit de kist gehaald en in een glazen kast gelegd. Waarom zou iemand dat willen zien en waarom zou je ze überhaupt zo tentoon willen stellen?

De katholieke kerk verzint vanalles om de schaapjes binnen te houden en er ook nog iets aan te verdienen. Gelovige mensen, geloven al in iets wat ik niet kan begrijpen, dus ik snap dan ook wel dat ze dat willen zien. Bedevaart naar Assisi. Die Fransiscus heeft een belangrijke rol gespeeld in de kerk. 

Ik vind het raar dat er woensdag zulke hoge temperaturen verwacht worden! Vorige week zondag liep ik nog in een heftige sneeuwbui, ik heb er een week lang schrale lippen aan overgehouden.

Auwereel schreef op 22-02-2026 om 18:23:

Ik vind het raar dat er woensdag zulke hoge temperaturen verwacht worden! Vorige week zondag liep ik nog in een heftige sneeuwbui, ik heb er een week lang schrale lippen aan overgehouden.

Ja niet normaal, zelfs 18 graden zag ik net! Zo kun je ook niet eens geleidelijk wennen aan andere temperaturen. 

Herfstappeltaart schreef op 22-02-2026 om 18:27:

[..]

Ja niet normaal, zelfs 18 graden zag ik net! Zo kun je ook niet eens geleidelijk wennen aan andere temperaturen.

Ja precies, ik weet gewoon niet wat ik aan moet!

Auwereel schreef op 22-02-2026 om 18:31:

[..]

Ja precies, ik weet gewoon niet wat ik aan moet!

Daar heb ik ook altijd moeite mee. Zat ik net lekker in mijn truien en vesten (en mijn lekkere lange winterjas), moet alles weer anders  . (ben toch al geen modepop)

Herfstappeltaart schreef op 22-02-2026 om 18:27:

[..]

Ik kijk er zo naar uit. Ben waarschijnlijk vroeg klaar met werken en ga in de achtertuin zitten. Flink vitamine D op doen.

Grindelwald schreef op 22-02-2026 om 18:58:

[..]

Ik kijk er zo naar uit. Ben waarschijnlijk vroeg klaar met werken en ga in de achtertuin zitten. Flink vitamine D op doen.

O ja ik vind lente ook fijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb een hekel aan dat plotselinge.  Ik zou het fijner vinden als het gewoon met een graadje per week omhoog zou gaan

Herfstappeltaart schreef op 22-02-2026 om 19:00:

[..]

O ja ik vind lente ook fijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb een hekel aan dat plotselinge. Ik zou het fijner vinden als het gewoon met een graadje per week omhoog zou gaan

Ja het is van het ene uiterste naar het andere. Typisch Nederlands weer.

Ik kijk nu VT Wonen weer verliefd op je huis. Man zegt dat hij van kleur houdt. Nou als dat kleur is… Ik dacht dat hij all out zou gaan met veel kleur in moodboard enzo. Nou nee… Vond ik raar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.