Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Koettie
17-02-2026 om 07:07
Ik stuurde mn moeder een link voor een nieuwe tv want daar heeft ze het al tijden over. En nu een berichtje of ik er met haar naar wil kijken vanavond. Waar moeten we naar kijken je ziet die link toch? Jaa maar hij moet wel passen he.. De maten staan er gewoon bij. Zal wel weer een verkapt wil dat je langskomt zijn maar toch raar.
Wieder
17-02-2026 om 07:45
Dees! schreef op 16-02-2026 om 22:29:
[..]
Je bent me net voor. Collega wist het van de week ook mooi te zeggen: even helemaal los komen van de dagelijkse realiteit. Pekske aan en lol maken. (En ja dat kan ook zonder grote hoeveelheden alcohol).
Ik zou Kenfan eigenlijk wel eens willen uitnodigingen in onze stapstraat en dan met een drankje mensen kijken. Geweldig wat je dan voorbij ziet komen. Topper van vandaag was een stel wandelende douchegordijnen - compleet met douchestang en zwaailamp.
Dees, met alle respect (en dan komt ie altijd hè 🤣): als ik later wegens slecht gedrag in de hel terecht kom, denk ik dat ie er zo uitziet (disclaimer: ik hou van overdrijving als stijlfiguur 😉). En ik weet waar ik over spreek hè, ben lid geweest van een carnavalsvereniging (als kind, omdat mijn ouders lid waren) én heb onder dwang deelgenomen aan een optocht, in een pinguïnpak. En nog steeds snap ik werkelijk niet dat je als weldenkend mens als douchegordijn-met-zwaailamp (huh, wat was daar de functie van?) door een stapstraat zou willen lopen, al dan niet met een drankje. En voor al die mensen die me altijd uitleggen dat het is zodat je het standsverschil niet meer ziet, -fluistert-: ik zie nog steeds wie je bent, met mijn ogen! 🧐
Maar ondanks dat ík het persoonlijk raar vind, en me zelfs reuze ongemakkelijk en gegeneerd zou voelen als ik als douchegordijn-met-stang over straat zou moeten, snap ik heus wel dat een ander het wél leuk vindt en die gun ik van harte nog een heel leuke carnavalsdinsdag en veel plezier met eventueel haring happen morgen. Want in tegenstelling tot het vuurwerk met Oud en Nieuw (dat ik als rasechte partypooper ook zo lang als ik leef al verschrikkelijk vind), vind ik dit een onschuldig, vrolijk en vriendelijk vermaak waarmee je werkelijk niemand kwaad doet. Geniet er nog even van!
Happyapple
17-02-2026 om 08:27
Haha wieder, geef mijn portie ook maar aan fikkie. Ik heb het caranavalsgen ook totaal niet in me en ik doe niet mee.
CharlieB
17-02-2026 om 08:30
Wieder schreef op 17-02-2026 om 07:45:
[..]
Dees, met alle respect (en dan komt ie altijd hè 🤣): als ik later wegens slecht gedrag in de hel terecht kom, denk ik dat ie er zo uitziet (disclaimer: ik hou van overdrijving als stijlfiguur 😉). En ik weet waar ik over spreek hè, ben lid geweest van een carnavalsvereniging (als kind, omdat mijn ouders lid waren) én heb onder dwang deelgenomen aan een optocht, in een pinguïnpak. En nog steeds snap ik werkelijk niet dat je als weldenkend mens als douchegordijn-met-zwaailamp (huh, wat was daar de functie van?) door een stapstraat zou willen lopen, al dan niet met een drankje. En voor al die mensen die me altijd uitleggen dat het is zodat je het standsverschil niet meer ziet, -fluistert-: ik zie nog steeds wie je bent, met mijn ogen! 🧐
Maar ondanks dat ík het persoonlijk raar vind, en me zelfs reuze ongemakkelijk en gegeneerd zou voelen als ik als douchegordijn-met-stang over straat zou moeten, snap ik heus wel dat een ander het wél leuk vindt en die gun ik van harte nog een heel leuke carnavalsdinsdag en veel plezier met eventueel haring happen morgen. Want in tegenstelling tot het vuurwerk met Oud en Nieuw (dat ik als rasechte partypooper ook zo lang als ik leef al verschrikkelijk vind), vind ik dit een onschuldig, vrolijk en vriendelijk vermaak waarmee je werkelijk niemand kwaad doet. Geniet er nog even van!
Haha ik zei gisteren nog tegen iemand, als ik me de hel inbeeld, ziet het er zo uit 😉
Niets voor mij. Maar dat hoeft ook niet. Ik vind het leuk dat er mensen zijn die er wel van genieten.