Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
MMcGonagall
26-07-2025 om 18:34
noas_1993 schreef op 26-07-2025 om 18:28:
[..]
Ik ben het eens met deze kennissen, tenzij er iets van een hokje is.
Het kan natuurlijk hoor, maar dan moet je weer moeilijk gaan doen met een handdoek voor/rond je
Jurkje aan en dan onder de jurk alles uit en aanfrommelen. Ik doe meestal gewoon even snel en onopvallend alles uit en aan. Als je loopt te klooien met een handdoek, trek je veel meer de aandacht.
Marty1984
26-07-2025 om 18:43
kerst schreef op 26-07-2025 om 10:35:
Ik vind beetje raar dat sommige van mijn kennissen vinden dat je je niet kan omkleden in badkleding bij het meer zelf. Dat moet je dan thuis doen, en op de terugweg met je natte badkleding snel naar huis fietsen.
Je kan je natuurlijk ook laten opdrogen naast het meer ipv nat naar huis te gaan.
Echt niet dat ik een striptease-show ga geven naast een meer. Ofwel heb ik ruim de tijd om op te drogen*, ofwel wordt er niet gezwommen en ga ik hoogstens met mijn voeten in het water.
Met een jurk sta ik niet, die draag ik dus ook niet naast een zwemmeer. Heb ik niet eens in mijn kast. En met een badpak is het evenveel geworstel. (Ik en een jurk aan en mensen rennen weg
. Een bikini aan met mijn figuur en mensen rennen ook weg
.)
*Waarbij in 't slechtste geval mijn badpak op een aantal plekken nog een beetje klammig is.
Groentetuin
26-07-2025 om 23:00
MMcGonagall schreef op 26-07-2025 om 18:34:
[..]
Jurkje aan en dan onder de jurk alles uit en aanfrommelen. Ik doe meestal gewoon even snel en onopvallend alles uit en aan. Als je loopt te klooien met een handdoek, trek je veel meer de aandacht.
Of koop een surfponcho reuze handig, met aan de zijkant openingen waar je je om kan kleden
En ook lekker warm na t zwemmen
absor
27-07-2025 om 00:20
of je ziet 3 seconden mijn blote tieten dat is geen ramp. Mannen doen geen moeite die van hun te verbergen
(of mijn blote kont)
Moosey
27-07-2025 om 07:29
absor schreef op 27-07-2025 om 00:20:
of je ziet 3 seconden mijn blote tieten dat is geen ramp. Mannen doen geen moeite die van hun te verbergen
(of mijn blote kont)
Dit. Ik ga gewoon met m’n rug naar mensen toe staan en als ze er aanstoot aan nemen dat er even wat te zien is dan kijken ze naar de andere kant op hoor. Alsof een ketel zich zo druk zou maken over even omkleden.
Yumi
27-07-2025 om 09:27
Tijdens een boottocht in Griekenland, was er de mogelijkheid om te zwemmen. Ik vind het geen probleem als iemand zich omkleed in mijn bijzijn, maar het uitzicht dat ik kreeg toen een vrouw recht voorover boog... om haar zwempak over haar voeten te halen.... vond ik dusdanig dat ik mijn broodje aan de vogels heb gegeven. Dat je niet op een been kan staan is lastig, maar je kan ook even gaan zitten. Puber maakte de opmerking dat ze recht de Samariakloof inkeek.
BlairW
27-07-2025 om 09:29
Je kan natuurlijk ook even de andere kant op kijken als je ziet dat iemand haar badpak uit trekt.
Herfstappeltaart
27-07-2025 om 09:31
Yumi schreef op 27-07-2025 om 09:27:
Tijdens een boottocht in Griekenland, was er de mogelijkheid om te zwemmen. Ik vind het geen probleem als iemand zich omkleed in mijn bijzijn, maar het uitzicht dat ik kreeg toen een vrouw recht voorover boog... om haar zwempak over haar voeten te halen.... vond ik dusdanig dat ik mijn broodje aan de vogels heb gegeven. Dat je niet op een been kan staan is lastig, maar je kan ook even gaan zitten. Puber maakte de opmerking dat ze recht de Samariakloof inkeek.
Bij mij op de sportschool (groepsles) is een vrouw die altijd daar gaat douchen na de les en die doet dat ook. Kleedt zich in de kleedkamer waar we allemaal zijn poedelnaakt uit en gaat dan rustig voorovergebogen staan om iets te pakken of te doen. Daar heb ik ook al per ongeluk getuige van mogen zijn. ik vond het nogal onsmakelijk.
Yumi
27-07-2025 om 09:40
BlairW schreef op 27-07-2025 om 09:29:
Je kan natuurlijk ook even de andere kant op kijken als je ziet dat iemand haar badpak uit trekt.
Dat klopt, maar op een smalle baai, strandje meter of 3 diep, omgeven door rotsen, waar je met met een man of 20 opstaat verwacht ik niet dat iemand recht voor m'n neus bukt.
noas_1993
27-07-2025 om 10:26
BlairW schreef op 27-07-2025 om 09:29:
Dat kan zeker, maar je kunt er ook gewoon voor kiezen je thuis om te kleden.
kerst
27-07-2025 om 10:30
noas_1993 schreef op 27-07-2025 om 10:26:
[..]
Dat kan zeker, maar je kunt er ook gewoon voor kiezen je thuis om te kleden.
Dat is voor mij minstens tien minuten fietsen in nat badpak..
Meesje
27-07-2025 om 10:50
Dus: we kleden ons gewoon om waar en wanneer we willen. En dan gaan we elkaar gewoon even niet raar vinden. Of denken dat iemand ons raar vindt omdat ie een andere keuze maakt. Mss is dat de minst rare optie?
Wieder
27-07-2025 om 11:01
Yumi schreef op 27-07-2025 om 09:40:
[..]
Dat klopt, maar op een smalle baai, strandje meter of 3 diep, omgeven door rotsen, waar je met met een man of 20 opstaat verwacht ik niet dat iemand recht voor m'n neus bukt.
Duitsers lijken ook geen gene te hebben op dat gebied. Mijn dochter was nog klein toen ze bij een incident als het jouwe zei: nu snap ik dat ze het een arschloch noemen...
Dolfje
27-07-2025 om 11:04
Iemand met een mondkapje op de fiets. Snapte ik in volle coronatijd al niet en nu ook niet.
absor
27-07-2025 om 11:11
Dolfje schreef op 27-07-2025 om 11:04:
Iemand met een mondkapje op de fiets. Snapte ik in volle coronatijd al niet en nu ook niet.
Hooikoorts waarschijnlijk