Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Rogue schreef op 03-07-2025 om 18:55:

[..]

ik zie vaak bij puber jongens met zijn tweeën of groepjes en er zijn altijd een paar die earpods in hebben..

Ik vind dat stom 

Miepjecody schreef op 03-07-2025 om 17:49:

[..]

Hoe weet jij dan , hoe lang die was er hangt?

En of ze de hele dag thuis zijn?

We waren tegelijkertijd aan het ophangen en met de draaiende zon heb ik dan bewegende schaduwen op mijn raam op een bepaald moment van de dag. Zij heeft dat vroeg in de ochtend van mijn was. 

Dat ze thuis zijn is hoorbaar als de peuter en kleuter samen buiten spelen. 

Ik heb van beide geen last.

Het viel mij gewoon op en ik vind het raar/ zonde van de kleding als het zo lang in de zon hangt. 

Dolfje schreef op 03-07-2025 om 18:57:

[..]

Ik vind dat stom

is het ook, hoezo luister je muziek of tik-tok als je met vrienden bent? 

gen-Z is weird AF

Rogue schreef op 03-07-2025 om 19:01:

[..]

gen-Z is weird AF

Wat ik op school vaak merk, is dat ze een setje delen en dus samen naar dezelfde muziek luisteren. Maar dat is wel met z’n tweeën, niet met een hele groep.

[..]

gen-Z is weird AF

Muziek om makkelijker in een bepaald tempo te kunnen lopen. 

Pimpelmees67 schreef op 03-07-2025 om 23:03:

[..]

Muziek om makkelijker in een bepaald tempo te kunnen lopen.

Ik heb jaren met een groep gelopen, maar dan pas ik mijn tempo daarop aan. 

ik liep gisteren langs een bushalte. daar zaten 2 mensen te wachten. 1 oudere dame en 1 meisje van een jaar of 16 dat met luide uithalen aan het huilen was al pratend in een telefoon die op speaker stond. 

het zal nu normaal zijn, ik vond het bizar dat ze én op speaker belde én dat ze niet even opstond van het bankje om de oudere dame te onlasten van de ongemakkelijkheid. 

Broadway schreef op 04-07-2025 om 08:39:

ik liep gisteren langs een bushalte. daar zaten 2 mensen te wachten. 1 oudere dame en 1 meisje van een jaar of 16 dat met luide uithalen aan het huilen was al pratend in een telefoon die op speaker stond.

het zal nu normaal zijn, ik vond het bizar dat ze én op speaker belde én dat ze niet even opstond van het bankje om de oudere dame te onlasten van de ongemakkelijkheid.

Misschien was er wel iemand overleden. Weet jij veel. Dan let je niet op je omgeving 

[..]

gen-Z is weird AF

Dat deden wij toch ook gewoon met een draadloos radiootje 

Bakblik schreef op 03-07-2025 om 18:58:

[..]

We waren tegelijkertijd aan het ophangen en met de draaiende zon heb ik dan bewegende schaduwen op mijn raam op een bepaald moment van de dag. Zij heeft dat vroeg in de ochtend van mijn was.

Dat ze thuis zijn is hoorbaar als de peuter en kleuter samen buiten spelen.

Ik heb van beide geen last.

Het viel mij gewoon op en ik vind het raar/ zonde van de kleding als het zo lang in de zon hangt.

Ik blijf het alsnog bijzonder vinden dat je zoiets opmerkt. En dat je weet of iemand thuis is.

Miepjecody schreef op 04-07-2025 om 10:29:

[..]

Ik blijf het alsnog bijzonder vinden dat je zoiets opmerkt. En dat je weet of iemand thuis is.

Rijtjeshuizen jaren 50. Supergehorig. Als de bak duplo op zijn kop gaat bij de buren dan hoor ik dat. Spelende pratende kinderen in de tuin hoor je, zeker toen ik gisteren alles open had om de boel af te koelen. En bij bepaalde stand van de zon zie ik dus in huis de schaduwen van de wapperende was van de buren. 

Nog sterker verteld: Als ik van de andere buren het koffiezetapparaat niet hoor voor elven stuur ik een appje naar de buurvrouw of alles goed is en als ze niet reageert bel ik en als ze niet opneemt ga ik (met mijn sleutel voor noodgevallen) kijken of alles oké is. Dat is een afspraak die wij gemaakt hebben voordat je denkt dat ik zomaar bij de buren naar binnen ga. 

Dolfje schreef op 03-07-2025 om 18:57:

[..]

Ik vind dat stom

Dat kan hier niet hoor. Dit is een "raar" topic 

absor

absor

04-07-2025 om 13:29 Topicstarter

oudmaarnognietkoud schreef op 04-07-2025 om 12:58:

[..]

Dat kan hier niet hoor. Dit is een "raar" topic

Klopt, stom heeft een oordeel. Dat moet in een vind ik stom topic😁

Broadway schreef op 04-07-2025 om 08:39:

Misschien hoorden ze bij elkaar....

Wat ik ook stom vind (of eigenlijk beter gezegd: Niet begrijp), als mensen naar een super heet oord gaan en als je vraagt: Vind je dat niet te heet, dan heb je toch nergens puf in. Ze dan antwoorden: Heerlijk toch, gewoon zo min mogelijk doen…. Ik denk dan echt ‘huh, verveel je je dan niet te pletter? Waarom wil je dat?’ Ja natuurlijk snap ik dat er mensen zijn die het heerlijk vinden om naar het strand te gaan enz. Maar verder nergens puf voor hebben. Poeh ik moet er echt niet aan denken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.