Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vergeet je iets te vaak?

Iedereen vergeet wel eens iets Maar sommige dingen vergeet ik wel heel vaak of ben ik constant kwijt.

Wat zijn dingen die jullie iets te vaak vergeten?


Regendrup. schreef op 16-07-2021 om 22:49:

[..]

Hahahahaha heel herkenbaar.

Ik had eens mijn moeder aan de telefoon en zei opeens in paniek "mam.... wacht ff ik ben mijn telefoon kwijt"

Zij helemaal in een deuk, die kwam niet meer bij. Was ik nog boos ook dat ze zo aan het lachen was

Hahaha! Ja gelukkig heb ik het nooit hardop uitgesproken, maar die paniek herken ik wel. Ik heb wel eens vroeger de huistelefoon gebeld en mijn vader die opnam gevraagd of hij thuis was. Toen werd er ook wel gelachen.

CharlieB schreef op 16-07-2021 om 23:49:

Dat ik het voornemen had om vroeg/op tijd naar bed te gaan.

Oh ja! 

AcidicShark11

AcidicShark11

17-07-2021 om 00:46

CharlieB schreef op 16-07-2021 om 23:49:

Dat ik het voornemen had om vroeg/op tijd naar bed te gaan.

Ohja kak. Wekker gaat weer om 6 uur...

Oeps

AeonofWinter schreef op 16-07-2021 om 22:34:

[..]

Hier is man ook erger. Meestal grappig maar toen man me half in paniek eens belde omdat hij zijn bril in het OV dacht kwijtgeraakt te zijn en dus nú naar de opticien moest voor een nieuwe. 180 Eu lichter, maar een nieuwe bril.

Afijn, ik kom thuis uit mijn werk en ga douchen, wat ligt er op het plankje boven de wastafel? Juist. Toen moest ik wel even godveren.

Ja snap ik dat je dan vloekt, is toch veel geld en uiteindelijk niet nodig geweest. 

Als de medicatie bijna op is bel ik doorgaans de receptenlijn van de huisarts. Als ik het niet vergeet dus. 

Vandaag ook weer. Met een beetje geluk haal ik het net met de pillen die ik nog heb. Moet de apotheek het wel binnen 2 werkdagen klaar hebben staan anders heb ik weer 'n probleempje. 

Het licht uit te doen in de woonkamer. Lig ik net lekker in bed na het tandenpoetsen, moet ik er alsnog uit.

CharlieB schreef op 16-07-2021 om 23:54:

[..]

Hahaha! Ja gelukkig heb ik het nooit hardop uitgesproken, maar die paniek herken ik wel. Ik heb wel eens vroeger de huistelefoon gebeld en mijn vader die opnam gevraagd of hij thuis was. Toen werd er ook wel gelachen.

Volgens mij zei ik ook nog "ik bel je zo terug...." 

Haha ja en dat bellen naar de thuistelefoon heb ik ook al eens gepresteerd. "Hoi opa, bent u thuis?".... 

Ik vergeet te vaak om mijn boodschappen lijstje mee te nemen naar de winkel. 
Maak hem altijd braaf maar hij blijft te vaak op het aanrecht liggen. 

Ik vergeet ook te vaak verjaardagen, of de verjaardag niet eens persé maar omdan ook net als alle anderen felicitaties te appen. 

Ik vergeet vaak mijn pinpas. Gelukkig kan ik ook betalen met mijn app. Maar ik zou er echt netter mee moet zijn.

ik doe eerst mijn lenzen uit 's avonds en zoek dan pas mijn bril. Half blind. Iedere keer vergeet ik dat ik eerst m'n bril moet zoeken en dan pas m'n lenzen mag uitdoen.

Lollypopje schreef op 15-07-2021 om 22:29:

hoe je tafel schrijft

Bedoel je nu wel tafel dan?

mn lunch. Sinds ik thuis heb gewerkt en nu ik af en toe weer naar kantoor ga, vergeet ik standaard m'n boterhammen te smeren. Lunch maken zit echt niet meer in het systeem

Ik ben niet goed in namen onthouden. Ik vergeet ook vaak om mijn telefoon mee te nemen als ik ergens naar toe ga. Ik ben ouderwets net als vroeger vaak niet te bereiken als ik niet thuis ben.

NinjeTurtle schreef op 17-07-2021 om 20:21:

[..]

Bedoel je nu wel tafel dan?

Wel als we het over hetzelfde hebben

Bereiden trouwens ook.

Bepaalde woorden met v/f en ei/ij vergeet ik altijd.

Lollypopje schreef op 17-07-2021 om 20:27:

[..]

Wel als we het over hetzelfde hebben

Bereiden trouwens ook.

Bepaalde woorden met v/f en ei/ij vergeet ik altijd.

Bereiden of berijden door elkaar halen kan nog wel eens voor bijzondere taferelen zorgen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.