Huis, tuin en keuken
Regendrup.
08-07-2021 om 18:16
Wat valt je op op Funda! (Gesloten)
Altijd leuk, pareltjes van Funda.
Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!
Infobericht, praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda-deel-2
Aaaanne
02-02-2022 om 20:31
En in maart 2019 was het ook al te koop, dat is te zien op streetview..
https://www.google.com/maps/@51.6476574,5.951216,3a,51.7y,322.87h,101.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sz3gRnJotJfK_DPKA9HavCw!2e0!7i13312!8i6656
Bloemenzee
02-02-2022 om 20:34
Die brochure biedt wel meer interessante dingen: de cv gaat mee! Net als de bel, veiligheidssloten en thermostaat 
Niemand tijd voor een bezichtiging om de makelaar eens even aan de tand te voelen? 😇
Aaaanne
02-02-2022 om 20:42
Bloemenzee schreef op 02-02-2022 om 20:34:
Die brochure biedt wel meer interessante dingen: de cv gaat mee! Net als de bel, veiligheidssloten en thermostaat
Niemand tijd voor een bezichtiging om de makelaar eens even aan de tand te voelen? 😇
raaaaaaaaaar
Madamecannibale
02-02-2022 om 20:43
Wat apart. De veranda gaat ook mee zie ik.
Regendrup.
02-02-2022 om 20:58
Hahaha dat zou ik echt briljant vinden, als diegene dan hier verslag kwam uitbrengen.
Rondstruiner
02-02-2022 om 21:31
niet_rechts schreef op 02-02-2022 om 20:10:
[..]
Wat ben je toch een slimme speurneus! Kudo's voor jou voor het oplossen van dat mysterie. Rest de vraag: wat eten die mensen dan?
Kant-en-klaar, afhaal en thuisbezorgd...
En dan wel zo'n dure Quooker
.
Miss-Pippi
02-02-2022 om 21:34
Hè?!
Wat bizar allemaal!
Ook dat zo’n jong huis in deze markt in zo’n korte tijd nu al zo vaak te koop heeft gestaan.
Ik vind het ook vreemd dat er na een paar jaar al een andere keuken in is gezet EN blijkbaar een andere cv-ketel, want die is van 2020.
Ik ken deze plaats heel erg goed. Gewilde woonplaats in deze regio en dan zo’n jong huis, midden in centrum met voor die locatie en voor zo’n nieuw huis echt een ruim perceel.
En een huis zonder kookplaat. Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord! Dat is toch bizar…. Zit ‘ie echt niet toch onder die snijplank?
Die mensen die het recentelijk gekocht hebben hebben in elk geval wel ingeschreven gestaan en gewoond op dit adres (vanaf maart of zo zijn er twee bedrijven ingeschreven op dat adres, twee kleine bedrijven/eenmanszaken, van een vrouw zo te zien).
Het is toch super bizar en ongebruikelijk om dingen als een cv ketel en overkapping mee te nemen?!!
Ik zat ook al te kijken of een van de buurwoningen misschien al ooit te koop heeft gestaan.
Ik ga me echt afvragen wat het verhaal hier is.
Miss-Pippi
02-02-2022 om 21:46
Dus de veranda gaat mee en je schrijft wel in de brochure: “In 2021 is de riante en kwalitatieve overkapping gerealiseerd.”
Top.
Ik vermoed eigenlijk wel dat dit huis al verkocht is of in afrondende fase is en gewoon nog niet als zodanig op de website vermeld is.
Ik ga nog even op onderzoek. Zoals gezegd; ik ken deze plaats heel goed.
EnchantedDragonfly18
02-02-2022 om 22:13
Miss-Pippi schreef op 02-02-2022 om 21:34:
Hè?!
Wat bizar allemaal!
Ook dat zo’n jong huis in deze markt in zo’n korte tijd nu al zo vaak te koop heeft gestaan.
Ik vind het ook vreemd dat er na een paar jaar al een andere keuken in is gezet EN blijkbaar een andere cv-ketel, want die is van 2020.
Ik ken deze plaats heel erg goed. Gewilde woonplaats in deze regio en dan zo’n jong huis, midden in centrum met voor die locatie en voor zo’n nieuw huis echt een ruim perceel.
En een huis zonder kookplaat. Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord! Dat is toch bizar…. Zit ‘ie echt niet toch onder die snijplank?
Die mensen die het recentelijk gekocht hebben hebben in elk geval wel ingeschreven gestaan en gewoond op dit adres (vanaf maart of zo zijn er twee bedrijven ingeschreven op dat adres, twee kleine bedrijven/eenmanszaken, van een vrouw zo te zien).
Het is toch super bizar en ongebruikelijk om dingen als een cv ketel en overkapping mee te nemen?!!
Ik zat ook al te kijken of een van de buurwoningen misschien al ooit te koop heeft gestaan.
Ik ga me echt afvragen wat het verhaal hier is.
Misschien wonen er vreselijke mensen naast.
Miss-Pippi
02-02-2022 om 22:38
Ja. Je gaat je wel afvragen of er dan iets aan de hand is of zo.
Dit is het vorige huis van deze persoon, heeft deze persoon ook niet lang gewoond:
https://www.vrijdag-debekker.nl/aanbod/woningaanbod/boxmeer/koop/huis-5404122-Stationsweg-18c/
Ook raar, nr. 4a is in juli 2019 verkocht voor 282.500 euro. Nr. 4c is volgens mij eenzelfde huis. Zelfde bouwjaar, ongeveer dezelfde grootte. Veel kleiner perceel. En is in november 2019 verkocht voor 367.500
Moosey
02-02-2022 om 22:39
GroenTuintje schreef op 02-02-2022 om 14:45:
[..]
Prachtig idd. Ik droom ervan om op een boerderij te wonen, en dan wel zo’n mooie gerenoveerde
Maar wat een geld
![]()
Mja, heb je gezien hoeveel grond erbij zit? En een gigantisch huis en een volledig zelfstandig gastenverblijf. Niet zo gek dat het een smak geld kost.
Ik vind het van binnen een beetje over the top trouwens, misschien dat die schouw wel origineel is maar ik krijg het gevoel dat ze verder vooral de antieke bouwmaterialen-groothandel hebben leeg gekocht. Dat plafond van schaaldelen ook, ik denk echt dat dat er later is ingezet. Maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk.
Bloemenzee
02-02-2022 om 22:56
Miss-Pippi schreef op 02-02-2022 om 22:38:
Ja. Je gaat je wel afvragen of er dan iets aan de hand is of zo.
Dit is het vorige huis van deze persoon, heeft deze persoon ook niet lang gewoond:
https://www.vrijdag-debekker.nl/aanbod/woningaanbod/boxmeer/koop/huis-5404122-Stationsweg-18c/
Ook raar, nr. 4a is in juli 2019 verkocht voor 282.500 euro. Nr. 4c is volgens mij eenzelfde huis. Zelfde bouwjaar, ongeveer dezelfde grootte. Veel kleiner perceel. En is in november 2019 verkocht voor 367.500
Gelukkig zit daar gewoon een gasfornuis in
Ik wist niet dat ik zoiets intrigerends had ontdekt. (Ook geen idee meer waarom ik die kookplaat zo miste.)
Miss-Pippi
02-02-2022 om 22:59
Aaaanne schreef op 02-02-2022 om 22:49:
Hoe weet je dat nou Pippi?
Die prijzen heb ik via kadaster opgevraagd (betaald, paar euro).
De naam van de persoon die er woont zag ik aan de hand van het adres. Daar staan twee bedrijven ingeschreven en eentje met haar voor- en achternaam. En dan zie je op social media een post van eind 2019 een post van een huis met ‘mijn nieuwe huis’. Ze schreef erbij waar dat was en toen heb ik even gegoogled en vond ik al snel dat huis/die brochure, met allemaal diezelfde meubels en spullen. Duidelijk 
Maar wat een geld