Huis, tuin en keuken
Regendrup.
08-07-2021 om 18:16
Wat valt je op op Funda! (Gesloten)
Altijd leuk, pareltjes van Funda.
Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!
Infobericht, praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda-deel-2
Miss-Pippi
02-02-2022 om 10:57
Bloemenzee schreef op 01-02-2022 om 23:18:
https://www.funda.nl/koop/boxmeer/huis-42532831-veerstraat-4-a/#foto-14
1) waar zit de kookplaat?
2) waar zit de oven van foto 15? Of zouden ze in de tussentijd de frontjes hebben vervangen door zwarte?
En wat een vreselijke tuin bij zo’n overgestyled huis…
Vaag, die kookplaat.
Dat huis staat trouwens al heel snel weer te koop, zeker voor deze tijd. Heeft eind januari 2021 te koop gestaan (410.000) en dan in november 2021 alweer te koop. De mensen hebben misschien genoeg van de magnetron/ovenmaaltijden 
Madamecannibale
02-02-2022 om 10:59
Miss-Pippi schreef op 02-02-2022 om 10:57:
[..]
Vaag, die kookplaat.
Dat huis staat trouwens al heel snel weer te koop, zeker voor deze tijd. Heeft eind januari 2021 te koop gestaan (410.000) en dan in november 2021 alweer te koop. De mensen hebben misschien genoeg van de magnetron/ovenmaaltijden
Het zag er voorheen beter uit vind ik: https://www.mvsmakelaardij.nl/aanbod/woningaanbod/boxmeer/koop/huis-5438204-Veerstraat-4a/
Miss-Pippi
02-02-2022 om 11:00
RoosOpJeHoed schreef op 02-02-2022 om 10:37:
[..]
Als dit verschil komt door de lichtinval dan is het echt een hele slechte fotograaf.
De kastjes gaan van antraciet naar wit en de oven van zwart naar rvs. Maar het kan, net als met die jurk waar de één blauw-zwart ziet en de ander wit-goud.
Ik ben haast geneigd een bezichtiging te plannen, want dit is een mysterie.... Kijk ik gelijk waar de kookplaat zit
Die oven is wel dezelfde volgens mij. Slechte of bewerkte foto/lichtinval.
Die kookplaat is wel een mysterie inderdaad.
WickedDotterel45
02-02-2022 om 11:02
Miss-Pippi schreef op 02-02-2022 om 11:00:
[..]
Die oven is wel dezelfde volgens mij. Slechte of bewerkte foto/lichtinval.
Die kookplaat is wel een mysterie inderdaad.
Ik denk gewoon bewerkt. Een donkere keuken is in nu. Misschien wil de makelaar door twee kleuren te laten zien meer kopers trekken.
Miss-Pippi
02-02-2022 om 11:05
Madamecannibale schreef op 02-02-2022 om 10:59:
[..]
Het zag er voorheen beter uit vind ik: https://www.mvsmakelaardij.nl/aanbod/woningaanbod/boxmeer/koop/huis-5438204-Veerstraat-4a/
O, grappig. Die foto’s had ik nog niet gezien. Niet verwacht; bouwjaar 2016. Daar hebben ze wel heel snel een nieuwe keuken in gegooid. En de overkapping is nieuw.
Rondstruiner
02-02-2022 om 11:21
RoosOpJeHoed schreef op 02-02-2022 om 10:40:
[..]
Een afzuigkap hoeft er niet te zijn. Ik heb honderden huizen van binnen gezien en er zitten regelmatig keukens tussen zonder afzuigkap. Of wel een afzuigkap, maar dan alleen voor de sier (voornamelijk in appartementen).
Verder is het wel een rare plek voor een kookplaat, maar ik houd het erop dat hij daaronder zit, gewoon omdat ik inmiddels kierewiet ben van het turen naar die kleuren
![]()
Ik heb ook geen afzuigkap inderdaad.... Maar is wel een huurwoning.
Ik denk dat er gewoon geen kookplaat is. Waarom zou je daar iets overheen leggen anders? En waarom hebben ze dan de afzuigkap weggehaald, want die zat daar dus wel, zie ik op de foto's van de eerste verkoop. De kookplaat zat wel ter hoogte van de snijplank🤔
Irregular_Choice
02-02-2022 om 11:26
Rondstruiner schreef op 02-02-2022 om 11:21:
[..]
Ik denk dat er gewoon geen kookplaat is. Waarom zou je daar iets overheen leggen anders? En waarom hebben ze dan de afzuigkap weggehaald, want die zat daar dus wel, zie ik op de foto's van de eerste verkoop. De kookplaat zat wel ter hoogte van de snijplank🤔
Kookplaat met geïntegreerde afzuiging nu misschien. Dan heb je geen afzuigkap nodig.
1968
02-02-2022 om 11:30
eva_luna schreef op 02-02-2022 om 11:02:
[..]
Ik denk gewoon bewerkt. Een donkere keuken is in nu. Misschien wil de makelaar door twee kleuren te laten zien meer kopers trekken.
Ik denk niet bewerkt, denk dat dat blok nu wel echt zwart of antraciet is. Het klopt te precies op alle foto's. (kijk maar tussen de bladeren van de planten e.d. dat is echt bijna niet onzichtbaar te fixen) Ik denk echt dat die witte keuken er eerst was, de foto van de oven (met witte frontjes rondom), daarin zie je een reflectie van een plant onder dat schilderij. Op de andere foto's is die plant er niet. Dat is het enige verschil, want dat donkere handdoekje hangt er wel. Dus ik denk dat het twee series foto's zijn.
Maar het blijft vreemd natuurlijk. Zeker ook die missende kookplaat
Irregular_Choice
02-02-2022 om 11:37
die “plant” is die kans met handdoeken ofzo tegen de muur in de woonkamer zelf. Onder het schilderij. En die staat er gewoon 
RoosOpJeHoed
02-02-2022 om 11:49
Rondstruiner schreef op 02-02-2022 om 11:21:
[..]
Er zijn speciale snijplanken en overleggers voor op je kookplaat. Doen mensen vaak om hun kookplaat te beschermen, extra werkruimte te creëren en/of schoon te houden.
Veel mensen vinden een afzuigkap niet mooi of niet nodig.
Dees *
02-02-2022 om 12:25
De kookplaat zit volgens mij onder de snijplank.
Daar zat ie in januari in ieder geval.
Lekker cashen trouwens in 10 maanden tijd.
1968
02-02-2022 om 12:30
Irregular_Choice schreef op 02-02-2022 om 11:37:
die “plant” is die kans met handdoeken ofzo tegen de muur in de woonkamer zelf. Onder het schilderij. En die staat er gewoon
Je hebt gelijk, nu zie ik het ook ineens. Dat is helemaal geen plant.
Maar het blijft een mysterie 😬
1968
02-02-2022 om 12:36
Dees * schreef op 02-02-2022 om 12:25:
De kookplaat zit volgens mij onder de snijplank.
Daar zat ie in januari in ieder geval.
Lekker cashen trouwens in 10 maanden tijd.
het blijft me intrigeren, die snijplank is nog niet eens een heel keukenkastje breed, lijkt me echt stug dat daar een kookplaat onder verstopt zit (vanaf de zijkant kan je ook helemaal niets daaraan ontdekken)
Ginevra
02-02-2022 om 12:48
Wat een kapitaalvernietiging, een keuken van een paar jaar oud weer vervangen door een andere keuken.
En dan die vreselijk kale tuin. Het straalt geen liefde uit, geen bewoners die met plezier in het huis hebben gewoond. Meer alsof plannen in de kiem zijn gesmoord.
Madamecannibale
02-02-2022 om 12:58
Ginevra schreef op 02-02-2022 om 12:48:
Wat een kapitaalvernietiging, een keuken van een paar jaar oud weer vervangen door een andere keuken.
En dan die vreselijk kale tuin. Het straalt geen liefde uit, geen bewoners die met plezier in het huis hebben gewoond. Meer alsof plannen in de kiem zijn gesmoord.
De oude keuken was wel el cheapo volgens mij. Hij staat trouwens nog in de garage, misschien staat de kookplaat daar ook wel ingepakt.
https://www.funda.nl/koop/boxmeer/huis-42532831-veerstraat-4-a/#foto-33