Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

https://www.funda.nl/koop/boxmeer/huis-42532831-veerstraat-4-a/#foto-14
1) waar zit de kookplaat?
2) waar zit de oven van foto 15? Of zouden ze in de tussentijd de frontjes hebben vervangen door zwarte?
En wat een vreselijke tuin bij zo’n overgestyled huis…

Bloemenzee schreef op 01-02-2022 om 23:18:

https://www.funda.nl/koop/boxmeer/huis-42532831-veerstraat-4-a/#foto-14
1) waar zit de kookplaat?
2) waar zit de oven van foto 15? Of zouden ze in de tussentijd de frontjes hebben vervangen door zwarte?
En wat een vreselijke tuin bij zo’n overgestyled huis…

Een kookplaat kan ik ook niet ontdekken inderdaad. Apart. 

Zou het de lichtval op de foto met de oven kunnen zijn? 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

02-02-2022 om 07:15

Bloemenzee schreef op 01-02-2022 om 23:18:

https://www.funda.nl/koop/boxmeer/huis-42532831-veerstraat-4-a/#foto-14
1) waar zit de kookplaat?
2) waar zit de oven van foto 15? Of zouden ze in de tussentijd de frontjes hebben vervangen door zwarte?
En wat een vreselijke tuin bij zo’n overgestyled huis…

Wat een ontdekking! Bij de oven dacht ik ook aan de lichtinval, maar dat verklaart het kleurverschil van de frontjes niet. En een kookplaat, serieus, hoe kun je nou een keuken hebben zonder kookplaat en toch fatsoenlijke maaltijden serveren?

ik denk de oven toch lichtinval/slechte foto. Want klopt wel met de kasten. 
En kookplaat mss onder de snijplank? En anders idd gek dat die er niet is. Deze leven dan alleen van de *pling* maaltijden

Friezinnetje schreef op 02-02-2022 om 07:32:

ik denk de oven toch lichtinval/slechte foto. Want klopt wel met de kasten.
En kookplaat mss onder de snijplank? En anders idd gek dat die er niet is. Deze leven dan alleen van de *pling* maaltijden

Lichtinval lijkt me niet, op de ene foto zijn de kasten duidelijk antraciet, op de andere wit. Ik denk dat onlangs de frontjes en oven vervangen zijn en er een oude foto is blijven staan. 

Kookplaat zou heel goed onder die snijplank kunnen zitten.

Rondstruiner schreef op 02-02-2022 om 07:45:

Prachtige boerderij vind ik dit
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42697229-teubenweg-5/

662_1080x720.jpg

Schitterend idd! Er is gemoderniseerd, maar toch met behoud van de sfeer en stijl van het huis. Heb alleen bij deze vloer wel het idee dat je op straat zit. Maar verder, als ik het geld had (en in de Achterhoek zou willen wonen) zou ik dit zo kopen.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-02-2022 om 10:17

RoosOpJeHoed schreef op 02-02-2022 om 09:59:

[..]

Lichtinval lijkt me niet, op de ene foto zijn de kasten duidelijk antraciet, op de andere wit. Ik denk dat onlangs de frontjes en oven vervangen zijn en er een oude foto is blijven staan.

Kookplaat zou heel goed onder die snijplank kunnen zitten.

Op foto 15 zijn de kasten bij de oven ook grijs. Alleen een stuk lichter vanwege de lichtinval.

Edit: bij de donkere kasten kijkt de fotograaf tegen het licht in. Bij de lichte versie heeft 'ie het licht in de rug. Met een tegenflits waren de eerste foto's wellicht niet zo donker geweest.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-02-2022 om 10:19

Rondstruiner schreef op 02-02-2022 om 07:45:

Prachtige boerderij vind ik dit
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42697229-teubenweg-5/

662_1080x720.jpg

Dit i de eerste keer dat ik een "schrootjes" plafond mooi vind.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

02-02-2022 om 10:19

RoosOpJeHoed schreef op 02-02-2022 om 09:59:

[..]

Lichtinval lijkt me niet, op de ene foto zijn de kasten duidelijk antraciet, op de andere wit. Ik denk dat onlangs de frontjes en oven vervangen zijn en er een oude foto is blijven staan.

Kookplaat zou heel goed onder die snijplank kunnen zitten.

Waar is dan de afzuigkap? Ik heb zitten turen, maar volgens mij heeft Bloemenzee gelijk en is hij er niet. Vrij bijzonder wel!

Tickel schreef op 02-02-2022 om 10:17:

[..]

Op foto 15 zijn de kasten bij de oven ook grijs. Alleen een stuk lichter vanwege de lichtinval.

Edit: bij de donkere kasten kijkt de fotograaf tegen het licht in. Bij de lichte versie heeft 'ie het licht in de rug. Met een tegenflits waren de eerste foto's wellicht niet zo donker geweest.

584_2160.jpg

582_2160.jpg

Als dit verschil komt door de lichtinval dan is het echt een hele slechte fotograaf.

De kastjes gaan van antraciet naar wit en de oven van zwart naar rvs. Maar het kan, net als met die jurk waar de één blauw-zwart ziet en de ander wit-goud.

Ik ben haast geneigd een bezichtiging te plannen, want dit is een mysterie.... Kijk ik gelijk waar de kookplaat zit

niet_rechts schreef op 02-02-2022 om 10:19:

[..]

Waar is dan de afzuigkap? Ik heb zitten turen, maar volgens mij heeft Bloemenzee gelijk en is hij er niet. Vrij bijzonder wel!

Een afzuigkap hoeft er niet te zijn. Ik heb honderden huizen van binnen gezien en er zitten regelmatig keukens tussen zonder afzuigkap. Of wel een afzuigkap, maar dan alleen voor de sier (voornamelijk in appartementen).

Verder is het wel een rare plek voor een kookplaat, maar ik houd het erop dat hij daaronder zit, gewoon omdat ik inmiddels kierewiet ben van het turen naar die kleuren

Misschien zegt de makelaar daarom heel vaag “Open keuken met een moderne inbouwkeuken voorzien van diverse inbouwapparatuur”

De achtertuin van dat huis zonder kookplaat heeft trouwens ook een mooie afmeting volgens funda:

0,25 meter diep en 0,08 meter breed

RoosOpJeHoed schreef op 02-02-2022 om 10:04:

[..]

Schitterend idd! Er is gemoderniseerd, maar toch met behoud van de sfeer en stijl van het huis. Heb alleen bij deze vloer wel het idee dat je op straat zit. Maar verder, als ik het geld had (en in de Achterhoek zou willen wonen) zou ik dit zo kopen.

Prachtig inderdaad. Wat een geld is hier tegenaan gesmeten, ik zie peperdure spullen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.