Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mija schreef op 16-10-2021 om 23:12:

[..]

Het verhaal:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5260796/henk-moet-afscheid-nemen-van-zijn-italiaanse-villa-makelaar

Oke, geen expat dus . Dat er echt veel belangstelling voor is, incl interieur, zoals de makelaar zegt kan ik me maar moeilijk voorstellen.

En hij was zelf interieurdesigner ....  Maar ach, wel sneu voor die man. Ik hoop voor hem dat iemand het prachtig vindt met alles erop en eraan, en het zo wil kopen.

Rondstruiner schreef op 17-10-2021 om 08:54:

[..]

Oke, geen expat dus . Dat er echt veel belangstelling voor is, incl interieur, zoals de makelaar zegt kan ik me maar moeilijk voorstellen.

En hij was zelf interieurdesigner .... Maar ach, wel sneu voor die man. Ik hoop voor hem dat iemand het prachtig vindt met alles erop en eraan, en het zo wil kopen.

Nou ja, het is een chique versie van kamp-style. Daar zijn zuilen en het hele italiaanse toch ook in?

Mija schreef op 16-10-2021 om 23:12:

[..]

Het verhaal:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5260796/henk-moet-afscheid-nemen-van-zijn-italiaanse-villa-makelaar

Wauw, bijzonder om nu toch het verhaal en de persoon achter dit huis te kunnen lezen/zien. Dank voor het plaatsen.

Verdrietig dat deze man moet verhuizen. 

Ik ben wel verrast en verbaasd dat het om een interieurontwerper gaat. Ben wel zeer benieuwd naar de huizen/inrichting van de mensen die genoemd worden in het artikel.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

18-10-2021 om 09:36

Netherfield schreef op 18-10-2021 om 09:12:

https://www.funda.nl/koop/froombosch/huis-42441493-langewijk-14/#foto-1

C6-ADFDC1-F38-A-4581-BCE8-0-B0532-D3-CA8-F.jpg



Bij dit huis verwacht ik niet deze binnenkant:

6-BEF45-D2-6-FA1-4-AD0-ABFB-5-AC2-F6-F94625.jpg


Het huis links is al ruim 10 meter lang.(tot de overkapping) De foto laat dat niet echt zien. 

Zusterclivia schreef op 18-10-2021 om 09:08:

[..]

Nou ja, het is een chique versie van kamp-style. Daar zijn zuilen en het hele italiaanse toch ook in?

Was de postcode loterij niet gevallen in een woonwagenkamp laatst? Ik zou als makelaar een foldertje die kant op doen.

Netherfield schreef op 18-10-2021 om 09:12:

https://www.funda.nl/koop/froombosch/huis-42441493-langewijk-14/#foto-1

C6-ADFDC1-F38-A-4581-BCE8-0-B0532-D3-CA8-F.jpg



Bij dit huis verwacht ik niet deze binnenkant:

6-BEF45-D2-6-FA1-4-AD0-ABFB-5-AC2-F6-F94625.jpg


Wat een leuk huis voor dat geld!

Miss-Pippi schreef op 18-10-2021 om 09:14:

[..]

Wauw, bijzonder om nu toch het verhaal en de persoon achter dit huis te kunnen lezen/zien. Dank voor het plaatsen.

Verdrietig dat deze man moet verhuizen.

Ik ben wel verrast en verbaasd dat het om een interieurontwerper gaat. Ben wel zeer benieuwd naar de huizen/inrichting van de mensen die genoemd worden in het artikel.

ik had 't ook al gelezen, eerst in Omroep Brabant en toen RTL. Idd, je hebt heel wat ideeën over wie of wat daar woont en dan blijkt er dit verhaal achter te zitten

febag schreef op 18-10-2021 om 09:42:

[..]

Was de postcode loterij niet gevallen in een woonwagenkamp laatst? Ik zou als makelaar een foldertje die kant op doen.

Dat was in Nuenen. De mensen die daar in het woonwagenkamp gaan van zijn levensdagen niet naar een 'gewoon' huis, net zo min als dat niet-woonwagenkampmensen op een woonwagenkamp gaan wonen  

Chiquita schreef op 18-10-2021 om 11:57:

[..]

Dat was in Nuenen. De mensen die daar in het woonwagenkamp gaan van zijn levensdagen niet naar een 'gewoon' huis, net zo min als dat niet-woonwagenkampmensen op een woonwagenkamp gaan wonen

True, maar het gaat hier dan ook niet om een gewoon huis 

Chiquita schreef op 18-10-2021 om 11:55:

[..]

ik had 't ook al gelezen, eerst in Omroep Brabant en toen RTL. Idd, je hebt heel wat ideeën over wie of wat daar woont en dan blijkt er dit verhaal achter te zitten

Ja, en normaal gesproken kom je het verhaal natuurlijk zelden te weten en blijft het bij fantaseren over wie er woont.

Toevallig zeiden we bij dit specifieke huis nog: ‘zo benieuwd wie hier woont’. 
Ik hoop wel dat die meneer niet op fora leest. Hij is er zo trots op 

Miss-Pippi schreef op 18-10-2021 om 14:51:

[..]


Ik hoop wel dat die meneer niet op fora leest. Hij is er zo trots op

Haha, ja dat zou echt niet leuk voor hem zijn

Regendrup.

Regendrup.

18-10-2021 om 15:37 Topicstarter

Zusterclivia schreef op 18-10-2021 om 15:36:

[..]

Mogelijk voorkomt het wel grafitti.

Vind het zo lelijk sowieso, deze garageboxen zo als voorkant van je huis. Heel apart. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.