Huis, tuin en keuken
Regendrup.
12-04-2022 om 13:31
Wat valt je op op Funda? DEEL 2
Altijd leuk, pareltjes van Funda.
Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!
Link naar deel 1:
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627
Bolmieke
13-06-2026 om 10:24
Yumi schreef op 12-06-2026 om 18:55:
Is dit een badkamer of een keuken/spoelkamer? Ik zie een bad maar ook een aanrecht met rvsblad en die kranen, zo hoog met een draaibare kop en een afwasborstel🤔
Zouden er hondenfokkers gewoond hebben? Die spoelbakken zijn groot genoeg om er honden in te wassen maar dan begrijp ik dat afwasborsteltje niet helemaal. Er liggen ook nergens kleden in het huis, dat wijst ook al richting veel huisdieren die al dan niet last van 'lekkage' gehad hebben.
Yumi
13-06-2026 om 11:00
Zeespiegel schreef op 12-06-2026 om 22:36:
[..]
Ik had juist ergens die benen uit zien steken.
Normaal vind ik hout in een interieur juist een mooie warme uitstraling hebben, maar hier op de foto's vreemd genoeg helemaal niet. Het huis lijkt bovenal praktisch ingericht. En misschien te veel opgeruimd voor de foto's? Of zou het altijd zo leeg zijn?
Ik denk dat de bewoners (nabestaanden) al aan het inpakken zijn, sommige boekenkasten zijn half leeg. terwijl er volle dozen op de zolder staan. Lege mandjes in de hal, op de bedden geen dekbed maar doeken, planken in de schuur leeg.
Daarentegen lijkt het me vreselijk om daar op te ruimen, hoeveel mandjes en oude koffers staan er overal? Die zolder staat ook vol, ik wil niet weten wat er achter al die gordijnen zit, die blijkbaar als opbergruimtes worden gebruikt.
Overigens staan er op die tegenoverliggende muur in de keuken nog meer broodtrommels 
Stormie
13-06-2026 om 11:34
Yumi schreef op 12-06-2026 om 18:55:
Ruime woning en tuin op een mooie plek, maar de binnenkant zou ik compleet strippen.
Dit is echt een huis voor het programma Kopen Zonder Kijken!
Hier valt veel eer aan te behalen,heerlijk alles slopen en vernieuwen.
Kampeerder
13-06-2026 om 12:28
Bolmieke schreef op 13-06-2026 om 10:24:
[..]
Zouden er hondenfokkers gewoond hebben? Die spoelbakken zijn groot genoeg om er honden in te wassen maar dan begrijp ik dat afwasborsteltje niet helemaal. Er liggen ook nergens kleden in het huis, dat wijst ook al richting veel huisdieren die al dan niet last van 'lekkage' gehad hebben.
De enige reden dat ik een afwasborstel heb is om de wasbak na gebruik schoon te maken. Verder was ik af met een spons. Dus kan prima.
Beterlaat2021!
13-06-2026 om 12:31
Wat betreft "Kopen zonder Kijken' : de Belgische versie wordt uitgezonden op RTL-Z.
Daar zitten wel leuke dingen in. De kopers gaan met een blinddoek naar binnen bij de eerste visite aan het huis, voordat het verbouwd is. Ze zien de buitenkant dus niet en weten niet waar het staat.
RTL-Z woensdagavond vanaf 20.30 uur, donderdagavond vanaf 23.30 uur.
Er lopen twee series door elkaar.