Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

Schemerlampje schreef op 05-04-2026 om 15:01:

[..]

Het lijkt wel een privémuseum beneden.

Maar echt. Op de slaapkamer hangt een Les Misérables Carré poster. Daar zoek ik al mijn hele leven naar.

Dus mocht de persoon die dit uiteindelijk koopt dit lezen: ik kom wel naar Stadskanaal om 'm eraf te peuteren.

Dat extreem lelijke huis in Hulsberg ligt ook nog eens tegenover een voetbalveld! Dat lijkt me nog erger dan tegenover een school wonen.

Athan schreef op 07-04-2026 om 01:18:

Dat extreem lelijke huis in Hulsberg ligt ook nog eens tegenover een voetbalveld! Dat lijkt me nog erger dan tegenover een school wonen.

Of het erger is dan een school weet ik niet, maar ik zou er nooit willen wonen.

Athan schreef op 07-04-2026 om 01:18:

Ik heb tegenover sportvelden gewoond, de hockeyvereniging was qua overlast vele malen erger dan de twee voetbalverenigingen en de korfbal- en honkbalvereniging samen. Wat een schijt-aan-de-wereld volk was dat... Maar bij het zoeken van een nieuw huis hebben we extra goed op de omgeving gelet: geen scholen of sportverenigingen in de nabije omtrek!

Luttjetrut schreef op 06-04-2026 om 08:53:

[..]

Maar echt. Op de slaapkamer hangt een Les Misérables Carré poster. Daar zoek ik al mijn hele leven naar.

Dus mocht de persoon die dit uiteindelijk koopt dit lezen: ik kom wel naar Stadskanaal om 'm eraf te peuteren.

Stuur ze een briefje! Nee heb je..........

Luttjetrut schreef op 06-04-2026 om 08:53:

[..]

Luttjetrut, deze woning staat vlakbij een familielid van mij. Familielid komt er weleens over de vloer, dit wist ik dus niet.. Zal ik vragen of de poster weg kan? 

Dorestad schreef op 07-04-2026 om 22:45:

[..]

Luttjetrut, deze woning staat vlakbij een familielid van mij. Familielid komt er weleens over de vloer, dit wist ik dus niet.. Zal ik vragen of de poster weg kan?

Weet jij dan ook of beneden iets van een winkeltje of museum is? 

Schemerlampje schreef op 07-04-2026 om 22:47:

[..]

Weet jij dan ook of beneden iets van een winkeltje of museum is?

Geen winkel en geen museum.  En op Funda wordt de sluis er tegenover mooi beschreven maar niet de snackbar die er ook tegenover staat.  Véél frituurlucht

Dorestad schreef op 07-04-2026 om 22:45:

[..]

O wauw! Dat zou te gek zijn! (Maar aan de foto te zien ben ik bang dat-ie er echt met behangplak op zit)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.