Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

mut schreef op 06-03-2023 om 14:15:

In meerdere kamers teveel decoratie die in de weg staat. In de "blauwe" slaapkamer is het een hink-stap-sprong naar het bed en hoeveel kussentjes op een bed is genoeg/teveel?

Je zal ze er elke avond af moeten halen als je gaat slapen…

Wat een mooie stadstuin! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-03-2023 om 15:19

Mevrouw75 schreef op 06-03-2023 om 15:05:

[..]

Echt? Ik vind dit nou niet een OMG waard.

nou ik wel, vreselijk. Je zal het schoon moeten maken en alles elke keer verplaatsen als je ergens bij wilt. Het hele aanrecht staat vol, badkamer, blauwe slaapkamer, een bed meet 25 kussens erop. Bah, zou helemaal gek worden

Schemerlampje schreef op 06-03-2023 om 14:13:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar zouden die mensen daar echt die potten hebben staan? Dan gaan ze vast nooit in bad.

Die zullen waarschijnlijk het bad nooit gebruiken lijkt me.

Ik hou wel van gezellig vol (die keuken vind ik dus wel lief) maar die 50 kussens op dat bed en die badkamers volgepropt dat je het bad niet meer in kan word zelfs ik kriegelig van.

Het is een prachtig huis, maar de inrichting haalt het ernstig naar beneden. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n makelaar dat heeft bedacht. 

Poezie schreef op 06-03-2023 om 15:53:

Het is een prachtig huis, maar de inrichting haalt het ernstig naar beneden. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n makelaar dat heeft bedacht.

Ik denk dat die al 5000 troepjes weggemoffeld heeft voor de foto's.

Tis inderdaad vol en druk maar als je het plafond wit maakt valt het mee, de zooi nemen ze vast mee.   Er zitten daar wel meer wanstaltige kleuren op de muur, maar als je er doorheen kijkt is het wel echt een mooi huis.

Schemerlampje schreef op 06-03-2023 om 13:25:

[..]

Het lukt me niet (meer) om foto’s te plaatsen, maar het lijkt me lastig in bad stappen hier (zie foto 17)

495_1440.jpg

Ik zie wat je bedoeld.

En wat te zeggen bij het bed?:

500_1440.jpg

521_1440.jpg

Wel prachtige tuin.

505_1440.jpg

Maar die Hop (rechts op de foto) is een echte woekeraar.

mut schreef op 06-03-2023 om 14:15:

In meerdere kamers teveel decoratie die in de weg staat. In de "blauwe" slaapkamer is het een hink-stap-sprong naar het bed en hoeveel kussentjes op een bed is genoeg/teveel?

Dit dus.

Mevrouw75 schreef op 06-03-2023 om 15:05:

[..]

Echt? Ik vind dit nou niet een OMG waard.

Ik wel hoor. Het lijkt meer op een opslag dan op een woonhuis. Vreselijk, wat een meuk overal. 

Lizzyliz schreef op 07-03-2023 om 12:44:

[..]

Ik wel hoor. Het lijkt meer op een opslag dan op een woonhuis. Vreselijk, wat een meuk overal.

Mee eens. En dan hou ik absoluut niet van die lege huizen. Maar dit is echt veel te vol met veel troep. Ik zou echt moeite hebben om daar doorheen te kunnen kijken. 

Netherfield schreef op 06-03-2023 om 15:10:

[..]

Je zal ze er elke avond af moeten halen als je gaat slapen…

Nou dat inderdaad

ik hou ook niet van overvolle huizen brrrr.. krijg er een hoardergevoel bij

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.