Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat mag ik wel of niet aan de schutting doen/hangen?

Azukisan

Azukisan

27-09-2025 om 17:16 Topicstarter

Nou, geen geweldige update. Buurvrouw zegt pertinent nee, maar de andere buren zeggen ineens ook nee! Die zagen we even niet aankomen. 
Dus, mocht iemand een goedkoop adres weten voor schuttingen die op grondplaten bevestigd kunnen worden, dan hoor ik het graag. 

Je zult een schutting altijd in de grond moeten verankeren als je wilt dat die niet omwaait bij het eerste en beste beetje wind.

En de katten lekker buiten laten lopen ? 
🐈‍âŦ› doen behoeftes het liefst bij de buren in de tuin 😎😎😎

Azukisan schreef op 27-09-2025 om 17:16:

Nou, geen geweldige update. Buurvrouw zegt pertinent nee, maar de andere buren zeggen ineens ook nee! Die zagen we even niet aankomen.
Dus, mocht iemand een goedkoop adres weten voor schuttingen die op grondplaten bevestigd kunnen worden, dan hoor ik het graag.

Aangezien t sociale huurwoningen zijn ga je nu dus in gesprek met de verhuurder en dan kan je alsnog eigen schutting laten plaatsen indien nodig

Roos57 schreef op 27-09-2025 om 17:28:

En de katten lekker buiten laten lopen ?
🐈‍âŦ› doen behoeftes het liefst bij de buren in de tuin 😎😎😎

Voel ik hier een opstoot van een slecht karaktertje????

đŸ¤Ŗ

is de schutting van de andere buren ook door hen betaald, en staat die ook op de grens? En hebben alle buren niet overlegd met je vriend voor het plaatsen van de schutting?
Je kan bij de verhuurder informeren hoe het zit, als de schutting op de grens is geplaatst. Als ze toch op het eigen terrein van de buren staan, kun je in ieder geval niets.
Hoe zijn de verhoudingen verder met de buren?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.