Huis, tuin en keuken
Bolmieke
11-12-2023 om 07:36
wassen zonder water
Heeft iemand ervaring met die washandjes waarmee je jezelf kan wassen zonder water?
We gaan onze badkamer verbouwen en dan kunnen we een week niet douchen, ik kan wel af en toe bij familie gaan douchen maar ik dacht misschien zijn die washandjes wel geschikt voor 's ochtends voordat ik naar mijn werk ga. Ik ben een beetje bang dat het een raar luchtje heeft of dat het toch niet schoon is.
Valentijn101
11-12-2023 om 21:14
al eens gedacht aan een mobiele douchecabine. Die kun je overal plaatsen waar een kraan en een afvoer is. (wasbak in de keuken, op de slaapkamer of de garage bv)
ShowyHummingbird30
12-12-2023 om 06:51
Ysenda schreef op 11-12-2023 om 16:48:
[..]
teiltje meenemen naar de slaapkamer, waterkoker erbij en je hebt ook warmwater.
Of als het je alleen om een vochtig washandje gaat: een of meer stoffen washandjes/doekjes nat maken in de keuken, uitknijpen, meenemen naar de slaapkamer.
Waarom zou je daar wegwerp voor gebruiken als je gewoon thuis bent? Zonde van het extra afval en geld.
Ysenda
12-12-2023 om 07:30
en een waterkoker in de slaapkamer is heul fijn. Niet meer met hete thee de trap op, 's morgens beginnen met een kop thee en 's avonds eindigen met een kop thee.
Ik zou niet meer zonder willen. Er staat thee en chocolademelk (die van de Dirk moet alleen water bij, met melk is het zelfs niet te hachelen) bekers en lepels.
ShowyHummingbird30
12-12-2023 om 07:38
Ysenda schreef op 12-12-2023 om 07:30:
en een waterkoker in de slaapkamer is heul fijn. Niet meer met hete thee de trap op, 's morgens beginnen met een kop thee en 's avonds eindigen met een kop thee.
Ik zou niet meer zonder willen. Er staat thee en chocolademelk (die van de Dirk moet alleen water bij, met melk is het zelfs niet te hachelen) bekers en lepels.
Nu wil ik ook een waterkoker op mijn slaapkamer
.
BlairW
12-12-2023 om 08:07
Als ik eindig met een kop thee loop ik de hele nacht naar de wc. En starten met een kop thee in bed? Daar heb ik geen tijd voor hoor. Ik moet broodtrommels klaarmaken, naar mijn werk, het huishouden doen etc. Die kop thee komt tussendoor op de bank een keer, maar niet in bed. Alleen als ik ziek ben doe ik dat 
Mevrouw75
12-12-2023 om 16:56
BlairW schreef op 12-12-2023 om 08:07:
Als ik eindig met een kop thee loop ik de hele nacht naar de wc. En starten met een kop thee in bed? Daar heb ik geen tijd voor hoor. Ik moet broodtrommels klaarmaken, naar mijn werk, het huishouden doen etc. Die kop thee komt tussendoor op de bank een keer, maar niet in bed. Alleen als ik ziek ben doe ik dat
Het hoeft niet hè? Vind je het een tof idee, doe je het, zo niet dan doe je het niet.
Ysenda
12-12-2023 om 21:37
GroenTuintje schreef op 12-12-2023 om 07:40:
ik ook
soort b&b gevoel in je eigen huis
Ja, klopt helemaal.
Logees slapen ook in mijn bed omdat de woonkamer ook de doorgaande route in huis is en die vinden het ook heel fijn.
Bij ons is het uit veiligheid geboren want de trap naar de verdieping is heel steil zo mogen ze nu niet meer gebouwd worden. Dus dan liever niet met heet water de trap op.
Maar mocht ik verhuizen dan zou ik het weer doen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
soort b&b gevoel in je eigen huis