Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wasknijpers

het "tuin droog seizoen" is weer begonnen! De eerste wassen zijn alweer buiten gedroogd en de eerste knijpers gesneuveld. Elk jaar hetzelfde liedje. De veertjes knappen er tussenuit of het plastic of hout breekt simpelweg af.

Dus: welke knijpers gaan echt jaren mee en werken goed? 

Als ze bij jullie zo snel kapot gaan, laat je ze dan aan de lijn hangen als je de was eraf haalt? Bij mij gaan, als de was van de lijn gaat, de knijpers naar binnen. Die van mij (ook kuddo’s voor die van de Action) gaan echt enorm lang mee. 

Almdudler schreef op 01-05-2026 om 21:14:

Als ze bij jullie zo snel kapot gaan, laat je ze dan aan de lijn hangen als je de was eraf haalt? Bij mij gaan, als de was van de lijn gaat, de knijpers naar binnen. Die van mij (ook kuddo’s voor die van de Action) gaan echt enorm lang mee.

Bij mij gaan ze ook naar binnen. Mijn knijpers die nu slecht worden zijn van 2017 of 2018. 8 of 9 jaar oud dus. Hard plastic dat nog uithard in de zon een bij mij hangt de was geen hele dag aan de lijn, als het droog is haal ik het binnen. 

ik haal de knijpers er ook gelijk vanaf.

Almdudler schreef op 01-05-2026 om 21:14:

Ik haal ze ook van de lijn, maar de bak bleef nog wel eens in de zon staan. Stonden de niet gebruikte knijpers ook in de zon. Probeer ik nu ook op te letten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.