Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Vraagje over Ali Express

Hoi, ik heb laatst voor het eerst wat bij Ali express besteld. 1 item heb ik inmiddels ontvangen van de 3. Komt het vaker voor dat de bestelling in delen komt? Als ik bij traceren wil kijken dan blijft de pagina hangen dus daar word ik ook niet wijzer van. 

Wie helpt?

Heb je drie verschillende items gekocht bij drie verschillende winkeltjes? Dan wordt het inderdaad apart verstuurd.

ja hoor alle pakketjes worden apart verpakt en verzonden, zo kreeg ik 3 wc geurtjes apart verpakt en op verschillende dagen. Meestal zit er niet veel tijd tussen en komen ze redelijk achter elkaar. 

Miss_Moneypenny schreef op 16-09-2021 om 18:57:

Heb je drie verschillende items gekocht bij drie verschillende winkeltjes? Dan wordt het inderdaad apart verstuurd.

Soms ook als je bij dezelfde besteld.

Gatekeeper

Gatekeeper

16-09-2021 om 19:01 Topicstarter

ik heb 3x diamond painting gekocht. De 2 items die ik nog niet heb stonden bij elkaar in het bestellingsoverzicht en die ene die ik heb ontvangen stond apart. 

Gatekeeper schreef op 16-09-2021 om 19:01:

ik heb 3x diamond painting gekocht. De 2 items die ik nog niet heb stonden bij elkaar in het bestellingsoverzicht en die ene die ik heb ontvangen stond apart.

Dan zul je die laatste 2 artikelen wss samen tegelijkertijd ontvangen.

Gatekeeper

Gatekeeper

16-09-2021 om 19:11 Topicstarter

Rachel. schreef op 16-09-2021 om 19:04:

[..]

Dan zul je die laatste 2 artikelen wss samen tegelijkertijd ontvangen.

Alleen nu is de vraag wanneer 😜

Komt wel! Die tracking zijn niet altijd even duidelijk, maar t komt meestal wel gauw goed.

Gatekeeper schreef op 16-09-2021 om 19:11:

[..]

Alleen nu is de vraag wanneer 



Dat is altijd de vraag bij Alie! Soms vergeet ik het ook wel eens en dan ben ik weer verrast als het binnenkomt.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

16-09-2021 om 19:40

Gatekeeper schreef op 16-09-2021 om 19:11:

[..]

Alleen nu is de vraag wanneer 😜

Mijn laatste 2 bestellingen zijn van twee maanden geleden.

De ene staat nog steeds aal "vertraagd bij verzender". Die is China dus nog niet eens uit. Zal wel failliet zijn of zo.

De tweede staat al een maand in mijn Postnl app. Eerst steeds met "wordt vandaag geleverd" en dan "oeps, het wordt wat later". Nu allen nog met "status onbekend". Zal wel ergens op het sorteercentrum kwijt zijn geraakt.

Gatekeeper schreef op 16-09-2021 om 19:11:

[..]

Alleen nu is de vraag wanneer 😜

Precies dat is dus even afwachten 😫


https://youtu.be/aRq6ttlugGk?list=RDaRq6ttlugGk

Kun je in de tussentijd vast in de stemming komen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.