Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Stofallergie stofzuiger

Weten jullie welke stofzuiger goed is met een stofallergie. Ik wil het liefst een snoerloze en lichtgewicht stofzuiger die niet veel herrie maakt. Ik schrok vam sommige prijzen! 800euro vond ik bizar. Dyson schijnt het beste te zijn maar is dat echt zo? En welke moet ik echt niet kopen? 

Eentje met een HEPA filter. Daar zijn er nog wel meer van dan alleen Dyson hoor.

hier een robotstofzuiger....denk dat dat ook een goede optie is

Een vriendin van me heeft astma en zweert bij Nilfisk. Ik weet zo niet welke. Met “een blauwe” schiet je waarschijnlijk niks op


edit: even op de site gekeken en als ik moet gokken is het de Nilfisk Allergy One (of één van zijn voorouders of broertjes). Hij heeft in ieder geval een HEPA filter wat zo goed werkt dat ze zelf kan stofzuigen (bij andere stofzuigers met HEPA filter kreeg ze dan alsnog last van haar astma, en moest vriendlief het stofzuigwerk doen…hij zweert dus vanzelfsprekend ook bij die nieuwe 😂) 

LadyBaelish

LadyBaelish

04-08-2021 om 18:08 Topicstarter

Pino, ik heb even gekeken maar deze is helaas niet snoerloos. 

LadyBaelish schreef op 04-08-2021 om 18:08:

Pino, ik heb even gekeken maar deze is helaas niet snoerloos.

Och ja, jij wilde geen snoer - sorry!

DistinctMarten43

DistinctMarten43

05-08-2021 om 19:43

Een robotstofzuiger die elke dag een rondje rijdt zodat er weinig stof ligt. Zo doe ik het iig. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.