Huis, tuin en keuken
Nehalennia
08-08-2025 om 19:10
Slimme bel
De intercom in mijn huur huis werkt heel matig, en vorige week had ik perongeluk een ongewenste gast voor mijn deur staan omdat ik dacht dat het iemand anders was. Tijd voor een iets veiligere optie met een slimme bel. Wie heeft er een? Waar moet ik op letten? Ik woon op een verdieping, dus het is prettig als ie draadloos te bevestigen is beneden.
TwinkleTwinkle
09-08-2025 om 13:39
Mijn advies: ga toch voor een bedraade variant. Ik heb verschillende draadloze slimme deurbellen geprobeerd maar ze hadden eigenlijk allemaal hetzelfde probleem. Er zat vaak minimaal 10-15 seconden tussen het drukken op de bel en het moment dat ik het signaal kreeg dat iemand aanbelde. Vaak was de aanbeller (zeker als het gaat om pakketbezorgers) al lang en breed weer vertrokken op het moment dat ik reageerde.
Een draadloze camera bij de deur i.c.m. de bestaande intercom is misschien een beter werkende oplossing.
Groentetuin
09-08-2025 om 18:56
wij zijn heel tevreden over de " ring " deurbel
Je kan praten met diegene die voor de deur staat.
We hebben ook beveiliging op de ramen en deuren en camera s van dit merk,omdat we vaak weg zijn
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.