Huis, tuin en keuken
Weronika
30-04-2025 om 20:06
Ramen van de slaapkamers aan de buitenkant lappen.
Hallo,
Heeft iemand hier een goede tip hoe ik de ramen van mijn slaapkamers kan lappen aan de buitenkant zonder ladder?
Ik heb al gekeken bij de magneetwissers maar de reviews zijn vrijwel allemaal negatief, dus die sla ik maar eventjes over.
Mensen met glanzende, schone, spiegelende, en oogverblindende ramen, hoe doen jullie dat?
Bananenbrood
01-05-2025 om 16:03
Hier wel zo'n magneetsysteem in gebruik. Werkt alles behalve fantastisch, maar de ramen worden er een stuk schoner van dan ze waren, dus dat is wat ons betreft goed genoeg.
Yumi
01-05-2025 om 23:30
absor schreef op 01-05-2025 om 01:47:
[..]
Ik heb deze ook! Het gaat wel alleen streeploos lukt me echt niet
Helaas geen betrouwbare glazenwasser in deze wijk anders had ik dat zeker gedaan
Ik ook, gebruikte hem in mijn vorige woning. Hij is zwaar en het duurde een tijd voor ik het streeploos kreeg maar het lukte uiteindelijk wel.
Luttjetrut
02-05-2025 om 11:30
Ik heb 1 keer een glazenwasser laten komen, maar was alles behalve tevreden met het resultaat. Heb uiteindelijk na lang wikken en wegen een robot gekocht om de ramen te wassen. Is z'n €240 meer dan waard.
Auwereel
04-05-2025 om 12:47
Robot? Zijn er drones te koop die je ramen kunnen spoelen? Ik zit met de 2 e verdieping die de glazenwasser niet meeneemt....
Ja dus: https://washdrone.nl/glasbewassing-met-drones/
Mijn glazenwasser maar eens vragen of het daar geen tijd voor wordt, mag-ie ook nog af en toe mijn zonnepanelen meenemen! Zal wel kostbaar worden...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.