Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Ossengal

Weet iemand hoe je vlekken veroorzaakt door ossengal kan verwijderen? 
Ik had een zwaar vervuild t-shirt ruimschoots ingespoten. En direct in de wasmachine gedaan. Helaas zijn nog niet alle eerdere vlekken eruit, en heeft de ossengal spray zelf verkleuring veroorzaakt.

Niet. De ossengalzeep heeft de kleur uit je shirt getrokken. Helaas ervaring mee. Ik gebruik nu alleen nog Shout spray en was het binnen 15 minuten.

Is ossengal niet net een middel om vlekken weg te krijgen? Ik denk dat je de t-shirt een overdosis hebt gegeven en behalve de vlek ook inderdaad zoals Gebruikersnaam zegt, de kleur mee hebt verwijderd. Nooit overdrijven.

OO getsie wat vervelend. De vlekken gaan er niet meer uit,de kleur is weg. Balen!!

Dat heb ik ook wel eens gehad, echt jaren geleden dus ze hebben kennelijk de samenstelling van de Ossengal niet aangepast. Was destijds een bloesje dat ik voor het eerst aan had dus ik baalde er flink van. De vlek was weg, maar de verf in de stof ook.

Zeespiegel

Zeespiegel

06-07-2025 om 13:48 Topicstarter

Ok bedankt. Heel jammer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.