Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Ontspullen, jouw leukste/beste succes of juist mislukkingsverhalen

Fiorah schreef op 15-02-2026 om 10:12:

[..]

Oh ja dat herken ik ook! Geef me uit elke periode één ding en dan heb ik meer dan genoeg.

Ja is nu nog een klein doosje. En m'n moeder vod dat dan weer heel erg 'want zijn toch herinneringen'. Had het dan gehouden haha. 

Probeer maar eens te ontspullen terwijl aan de andere kant je partner voor zijn hobby elke maand weer een of ander apparaat van marktplaats haalt, en je schoonmoeder bij elk bezoek iets meegeeft/ achterlaat, want zij zijn ook bezig met opruimen

Fiorah

Fiorah

15-02-2026 om 11:19 Topicstarter

JanaDana schreef op 15-02-2026 om 10:56:

Probeer maar eens te ontspullen terwijl aan de andere kant je partner voor zijn hobby elke maand weer een of ander apparaat van marktplaats haalt, en je schoonmoeder bij elk bezoek iets meegeeft/ achterlaat, want zij zijn ook bezig met opruimen

Ja. Dit is ook mijn leven. 

Yep. Zo is mijn huis nu ook nog. Zodra mijn ex een andere woonplek heeft gevonden ga ik he-le-maal los thuis/bij de kringloop/bij de stort.

O dat herken ik, mijn ex-schoonmoeder nam ook alles mee wat anderen kwijt wilden, ook oude troep, want “leuk voor de kinderen”. Nou, dit kind vond dat altijd wat minder… m’n ex zei er niets van en dan moest ik dat zeggen, of weer een rondje kringloop doen.

Tja, hier geen plannen om uit elkaar te gaan, dus ik zal het ermee moeten doen. Alleen om deze reden uit elkaar is ook weer zowat.

JanaDana schreef op 15-02-2026 om 17:01:

Tja, hier geen plannen om uit elkaar te gaan, dus ik zal het ermee moeten doen. Alleen om deze reden uit elkaar is ook weer zowat.

Hahaha eens!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.