Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Miskopen via Facebook link

Het valt me op...(en dom genoeg 2 x ingetrapt) dat via de Facebook reclames er heel vaak miskleunen verkocht worden.
Bv ik zag een tube die de kit van de badkamer schimmelvrij zou maken. Stond flinke tube op de foto met plastic tuutje eraan. Krijg ik een mini ijzeren tubetje zonder tuut,werkt voor geen meter...dus echt helemaal niks waard. En in een aliexpresszakje

Wat was jullie miskleun of ben ik de enige sufferd🙈😂

Dat zijn dropshippers, die maken dikke winst op jou.

Ja, duh.

Vind ik ook altijd prachtige reclames via Facebook.

Ik google ze alleen altijd effe. En dan vooral qua reviews en ervaringen.
Dan is mijn zin om te kopen meestal wel weer over  .

Ik heb wel ooit één keer een Chinese miskleun gekocht, maar dat was niet via Facebook. Leek allemaal legitiem, ook de prijs was niet verdacht laag

Maar ik ben wel eens bijna in de verleiding geweest voor kleding, van die kleren die er prachtig uit zien op de foto's en dan ook nog spotgoedkoop. Niet Floryday maar een andere, klonk Duits-achtig. Maar even de naam gegoogled en toen kwam ik er al snel achter dat ik dat beter niet kon doen

oordopjes van Loop. Als ik de reviews moest geloven waren ze geweldig. Klotedingen. 
Gelukkig m’n geld terug gekregen. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

17-09-2021 om 09:33

Een spraytje dat de leren bekleding van mn auto weer als nieuw zou maken, kostte 25 euro en ik moest er 3 weken op wachten en het flesje was piepklein dus bij lange na niet genoeg voor alles en het werkte nie zoals op de foto. 

Wattenbolleke schreef op 17-09-2021 om 09:27:

oordopjes van Loop. Als ik de reviews moest geloven waren ze geweldig. Klotedingen.
Gelukkig m’n geld terug gekregen.

Oh, wat jammer! Ik wilde deze ook proberen, ik ga nog even verder opzoeken. Zou wel echt zonde zijn.  

Net als een paar andere reacties hierboven, ik raak wel geïnteresseerd door die reclames maar ga dan zelf nog verder zoeken (en omdat ik nogal een krent ben, zoek ik sowieso ook of het ergens goedkoper is misschien, waarbij ik de rest van de gegevens, (reviews) meteen ook zie) Ook wil ik weten waar ik het koop en hoe het retourbeleid is.

1968 schreef op 17-09-2021 om 12:39:

Net als een paar andere reacties hierboven, ik raak wel geïnteresseerd door die reclames maar ga dan zelf nog verder zoeken (en omdat ik nogal een krent ben, zoek ik sowieso ook of het ergens goedkoper is misschien, waarbij ik de rest van de gegevens, (reviews) meteen ook zie) Ook wil ik weten waar ik het koop en hoe het retourbeleid is.

Doe ik ook. Ik zie best veel dingen via Instagram voorbij komen, maar ga dan toch even googlen. (Ik koop sowieso ook niks direct via FB of Instagram.) Zag laatst echt een mooie tas voorbij komen, normale, redelijke prijs, dus zag er legit uit. Uit overleg met Google bleek dat het om een hele vage toko uit China ging, waar de producten slecht waren en die vaak überhaupt niet leverde. 

Oh ja.
Twee keer een spel. De tweede bestelling was echt tegen beter weten in.
IJdele hoop dat de eerste misser toeval was.

Ik mag nu van mezelf niet meer op die links klikken.
Zelfde geldt voor Koopjedeal. Dat heeft ook nog nooit iets goed opgeleverd (planten die al dood waren bij aankomst, een tuinbankje waar alleen een kabouter fatsoenlijk op kan zitten), dus ook die sla ik tegenwoordig wijselijk over.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.