Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Miauw - Onze katten

Ook nog een topic voor hier over onze geweldige katten. 


Yes! Ik heb er 2

Broer en zus. Ik zal ze binnenkort nog wat beter voorstellen 

Sophia_!

Sophia_!

08-07-2021 om 13:12

🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛ 

leuk! Ik heb er 3 rondlopen hier. 

LoveCats!

LoveCats!

08-07-2021 om 13:13 Topicstarter

Ik heb 4 katten. 2 katers en 2 poezen. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

08-07-2021 om 13:13

Hier een poesje van 3 jaar oud, een weesje. Ze heet Piep.

Leuk! Wij hebben er 2 rondlopen en een mini me die een grote poezenfan is. 

Ik heb er eentje🥰 Ze heeft al wel nestje gehad dus een tijdje had ik er 5 hahaha, maar dat is gelukkig weer naar 1 gegaan. Mijn zus heeft de dochter van mijn kat.

Sinds dit weekend een kitten in huis, wel weer wennen (2 jaar geen kat in huis gehad) maar wel heel gezellig! Het is een echte kroelkippie 

LoveCats!

LoveCats!

08-07-2021 om 13:20 Topicstarter

Ja, onze nieuwste kitten is hier bijna 3 weken. Met prachtige blauwe ogen. Een ragdoll.

Ik heb er eentje. Een kater van 4 jaar <3 

Ik heb hier ook eentje. Een dametje, uit het asiel 10 jaar geleden. Weet niet precies hoe oud ze is maar zo lief...

letterlijk

letterlijk

Moderator

08-07-2021 om 13:51

4 katten hier, maar dat ging per ongeluk  . Echtgenoot wilde geen katten dus toen ik een katertje van een week of 10 zag lopen bij een kennis, en zag dat er door de erfhond op gekauwd was, heb ik um meegenomen. Verrassing echtgenoot! Katertje bleef na medicijnen en goede verzorging door de dierenarts, leven en ontpopte zich tot rasechte etterbak. Uit pure dankbaarheid vermoed ik 😂.

Ik had bedacht dat de kater, die inmiddels 1 jaar was, eenzaam was. Echtgenoot wilde geen tweede kat, want hij wilde al geen eerste kat, dus toen we op vakantie waren op een kilometer of 300 van huis, zag ik een advertentie voor een allerschattigst poesje. Ik erop af, poesje bleek nog een zusje te hebben dat niet opgehaald werd, dus het zusje mocht ook mee. 300 kilometer in de auto mee terug naar huis, té schattig!

De kater bleek de allerliefste, zorgzaamste en spelerigste grote broer te zijn die je kunt verzinnen, dus de zusjes waren snel gewend. Drie van die jonge beestjes in huis, het was fantastisch, vooral als je je niet heel erg hecht aan een bank en gordijnen, maar je krijgt er zoveel voor terug 😇.

De zusjes werden een jaar, de grote broer was inmiddels 2, en toen vond de vader van een kennis van een vriendin van oudste dochter een kitten-in-een-doosje op het bedrijventerrein waar hij werkt. Die kwam, volgens echtgenoot, echt echt echt niet bij ons in huis! Dochter vond dat onzin want jongste dochter had wel een veulen mogen kopen (had ik al verteld dat echtgenoot geen paarden wilde? We hebben er drie, maar dat ging per ongeluk!) en een kitten is kleiner en het was ook al corona dus we reden 75 kilometer heen naar de kennis van de vriendin van oudste dochter, en ook weer 75 kilometer terug, met de kitten, in het doosje. Het pluizige duiveltje is inmiddels bijna een jaar. Ik zeg: tijd voor een nieuwe! Maar dan ook voor een nieuwe echtgenoot vrees ik 😊.

LoveCats!

LoveCats!

08-07-2021 om 13:55 Topicstarter

Geweldig. De katjes zijn dan toch net even te schattig! En ook fijn dat jouw kater zo goed met zijn zusjes om kan gaan. Dat heb ik ook met mijn nieuwste katertje en mijn 15 maanden oude kater. Die wassen elkaar, liggen constant bij elkaar, en spelen heel leuk samen!

1 kat, getraumatiseerd (de kat niet ik), houdt niet van bezoek. Ik word getolereerd, want ik geef eten. 

letterlijk

letterlijk

Moderator

08-07-2021 om 14:01

LoveCats! schreef op 08-07-2021 om 13:55:

Geweldig. De katjes zijn dan toch net even te schattig! En ook fijn dat jouw kater zo goed met zijn zusjes om kan gaan. Dat heb ik ook met mijn nieuwste katertje en mijn 15 maanden oude kater. Die wassen elkaar, liggen constant bij elkaar, en spelen heel leuk samen!

Heerlijk toch! Katten zijn solitair volgens de overleveringen, maar ik zie er toch veel die erg van elkaars gezelschap genieten! 

letterlijk

letterlijk

Moderator

08-07-2021 om 14:03

Viva-amber schreef op 08-07-2021 om 13:58:

1 kat, getraumatiseerd (de kat niet ik), houdt niet van bezoek. Ik word getolereerd, want ik geef eten.

Je bent goed opgevoed door je kat 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.