Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Losse thee


Mayosate

Mayosate

01-10-2021 om 10:45 Topicstarter

de thee van crusio is trouwens ook heerlijk! Wel prijzig maar ze kopen direct ik bij de thee boeren zodat ze ook krijgen wat ze verdienen ipv dat er 7 lijntjes tussen zitten en ze onderbetaald krikgen 

Mayosate schreef op 01-10-2021 om 10:45:

de thee van crusio is trouwens ook heerlijk! Wel prijzig maar ze kopen direct ik bij de thee boeren zodat ze ook krijgen wat ze verdienen ipv dat er 7 lijntjes tussen zitten en ze onderbetaald krikgen

Wat goed! Daar ga ik wat van proberen. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-10-2021 om 09:22

Tijgeroog schreef op 01-10-2021 om 00:10:

[..]

Maar je theeglazen was je toch wel met afwasmiddel af, neem ik aan?

Ja dat moet natuurlijk omdat je daaruit drinkt. Maar waarom zou je een theepot of theezeef met zeep moeten wassen? 

Voor hele fijne thee gebruik ik zo'n papieren zakje. Want dat blijft niet in een zeefje hangen. Zo'n theezeef vind ik eigenlijk het handigst voor thee die heeeeeel veel uitzet of als ik een pot wil zetten en je meer nodig hebt:

Theezeef-met-theetip-1000x1000.jpg

Maar hij past weer niet zo goed op mijn theepot, dus dat is een dilemma soms. Ik heb ook een hele fijn van de Xenos. Vroeger nam ik die altijd mee naar mijn werk. Dat was namelijk een kleintje, ideaal voor één kopje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.