Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Legpuzzels

Gisteren weer eens een legpuzzel uit de kast gehaald na jaren niet gepuzzeld te hebben. Begonnen met een van disney van 1000 stukjes. Het begon weer te kriebelen.
Wie heeft dit nog meer als hobby??


Regendrup. schreef op 24-01-2022 om 17:29:

[..]

Ff tussendoor noem je dat

Haha knap hoor. Maar lijkt me heel moeilijk!

Haha, elke dag tussendoor steeds een paar stukjes leggen, niet de hele puzzel natuurlijk! En 's avonds/in het weekend wat langer bezig. We zijn nu ongeveer 3 weken bezig, ik denk dat hij dit weekend af is.

Ah, Lofoten geweldig!

@ Regendrup, wat Ginevra zegt zo doe ik het ook. Knap uitgelegd trouwens, ik zat al lte denken oke hoe leg je dat uit maar Ginevra schreef precies op hoe ik het ook doe

Is ie inmiddels af?

Ik heb gisteren weer eentje af gekregen, een fantasy puzzel van Lassen met paarden van 1000 stukjes. Het was een tweedehandje en er miste 1 stukje. Toch jammer

Hobbelster schreef op 25-01-2022 om 19:35:

Ah, Lofoten geweldig!

@ Regendrup, wat Ginevra zegt zo doe ik het ook. Knap uitgelegd trouwens, ik zat al lte denken oke hoe leg je dat uit maar Ginevra schreef precies op hoe ik het ook doe

Is ie inmiddels af?

Ik heb gisteren weer eentje af gekregen, een fantasy puzzel van Lassen met paarden van 1000 stukjes. Het was een tweedehandje en er miste 1 stukje. Toch jammer

Vanavond is ie af!! 

En dan ga ik meteen aan een nieuwe beginnen. Maar twijfel nog wat ik met deze wil. Misschien wil ik deze wel ergens ophangen. Hij is zo persoonlijk 

Ja ja, hij is af! Maar nu wil ik hem niet opruimen én heb ik keuzestress: welke ga ik nu beginnen? 

Regendrup. schreef op 26-01-2022 om 09:51:

Ja ja, hij is af! Maar nu wil ik hem niet opruimen én heb ik keuzestress: welke ga ik nu beginnen?

Hahahaha, leuk! Ligt ie nog?

En al een nieuwe begonnen?
Hier nog niet. Even een opgeruimde (soort van ) tafel is ook wel eens fijn.

ik heb gisteren deze 2 gekocht 

71306-Puzzle-Kitchen-P1.png


71303-Puzzle-Farm-P1.png

Hobbelster schreef op 27-01-2022 om 12:40:

[..]

Hahahaha, leuk! Ligt ie nog?

En al een nieuwe begonnen?
Hier nog niet. Even een opgeruimde (soort van ) tafel is ook wel eens fijn.

Heb hem ingelijst! Ga hem op mijn werkkamer hangen.

En ben gisteravond aan een nieuwe begonnen. Een gemakkelijkere met lekker veel herkenbare kleurvlakken.

Zo, alleen de kantjes nog en dan kijken of ik kan escapen. Maar dat is voor morgen bij daglicht

Gisteren een nieuwe puzzel op tafel gelegd 
Rand zit er in en al war details 
De kinderen komen af en toe ook nog even helpen, gezellig 

Ppff ik dacht van mijn escapepuzzel al 3 puzzeltjes opgelost te hebben. (van de 6) en nu kan ik van 2 de getallen op de puzzel niet vinden, dus ben bang dat die toch fout zijn

De 3000-stukjes puzzel is af!
Klinkt heel leuk zo'n escape puzzel, nlies! Ik zie heel veel verschillende puzzels te koop staan van die serie, heb je tips welke de 'leukste' zijn?

masatu schreef op 29-01-2022 om 13:59:

De 3000-stukjes puzzel is af!
Klinkt heel leuk zo'n escape puzzel, nlies! Ik zie heel veel verschillende puzzels te koop staan van die serie, heb je tips welke de 'leukste' zijn?

https://www.spellenrijk.nl/artikel/22868/escape-4-submarine-puzzel-759-stukjes.html?utm_source=googleshopping&utm_campaign=googleshopping-Feed&gclid=EAIaIQobChMIhLCD04LX9QIVGqd3Ch1mGQAEEAQYASABEgKXLPD_BwE

ik heb nu deze liggen

Het NK puzzelen komt zelfs op de TV. Wat is er nu leuk aan om een clubje mensen te zien puzzelen?

Een  vriendin van mij heeft een  echte 'puzzelkamer'  waarin ze hele grote puzzels ( > 5000 stukjes- 10.000 stukjes) legt op de vloer.
Wat een geduld.

Onlangs kwamen de katten per ongeluk in die kamer terecht....  

Mama-Inge schreef op 27-01-2022 om 16:17:

ik heb gisteren deze 2 gekocht

71306-Puzzle-Kitchen-P1.png


71303-Puzzle-Farm-P1.png

De bovenste inmiddels klaar, 2 dagen mee bezig geweest samen met de kinderen 

De onderste ligt nu op de tafel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.