Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Legpuzzels

Gisteren weer eens een legpuzzel uit de kast gehaald na jaren niet gepuzzeld te hebben. Begonnen met een van disney van 1000 stukjes. Het begon weer te kriebelen.
Wie heeft dit nog meer als hobby??


Hobbelster schreef op 29-12-2021 om 22:54:

ik vind de clementoni puzzels wel fijne kwaliteit, veel meer variatie in stukjes vorm dus je kan daar al iets aan af zien als je veel dezelfde kleuren hebt. Schmidt is ook wel goed. En jumbo meestal.
King idd niet.
Ik ben nu bezig met deze, kleuren zijn feller en dieper in het echt dan op het plaatje op de doos;

550x185.jpg

Is van clementoni, Panorama formaat.

Wauw, super mooi, maar lijkt me wel erg moeilijk!

Hobbelster schreef op 29-12-2021 om 22:54:

ik vind de clementoni puzzels wel fijne kwaliteit, veel meer variatie in stukjes vorm dus je kan daar al iets aan af zien als je veel dezelfde kleuren hebt. Schmidt is ook wel goed. En jumbo meestal.
King idd niet.
Ik ben nu bezig met deze, kleuren zijn feller en dieper in het echt dan op het plaatje op de doos;

550x185.jpg

Is van clementoni, Panorama formaat.

Heel mooi!

Ik ben met kerst met deze begonnen, samen met mijn moeder  jammer genoeg is ze weer naar huis nu, dus moet ik hem zelf afmaken. Maar vind het wel een leuke puzzel! Veel op te zien en niet al te lastig

72133b97e930805c654bd5996ed2cfed3bdc230c.jpg


Hobbelster schreef op 29-12-2021 om 22:54:

ik vind de clementoni puzzels wel fijne kwaliteit, veel meer variatie in stukjes vorm dus je kan daar al iets aan af zien als je veel dezelfde kleuren hebt. Schmidt is ook wel goed. En jumbo meestal.
King idd niet.
Ik ben nu bezig met deze, kleuren zijn feller en dieper in het echt dan op het plaatje op de doos;

550x185.jpg

Is van clementoni, Panorama formaat.

Wauw! Van Clementori heb ik ook wat puzzels gemaakt. Fijne kwaliteit inderdaad.

heeft een van jullie hier ervaring mee? https://www.depuzzelbox.nl/
Kwam het tegen op Facebook. Is een maandelijks abonnement en dan krijg je een puzzel opgestuurd voor de maanden dat je een abonnement hebt afgesloten. Je kunt ze volgens mij ook los kopen. 

Mushu schreef op 30-12-2021 om 13:22:

heeft een van jullie hier ervaring mee? https://www.depuzzelbox.nl/
Kwam het tegen op Facebook. Is een maandelijks abonnement en dan krijg je een puzzel opgestuurd voor de maanden dat je een abonnement hebt afgesloten. Je kunt ze volgens mij ook los kopen.

Nee. ken ik niet, maar ik zoek liever zelf een puzzel uit. 

Ik hou ook van puzzelen, ben nu bezig met Engelse Cottage van 1000 stukjes

eerst maar eens alle stukjes op vorm gesorteerd. Ik begin nu te geloven dat ik hem wel af krijg. Ben intussen wel over de helft

en hij is af...

nlies schreef op 01-01-2022 om 17:29:

en hij is af...

Wat goed, hebje nog snel gedaan!

Mushu schreef op 01-01-2022 om 18:21:

[..]

Wat goed, hebje nog snel gedaan!

ja toen ik de stukjes eenmaal op vorm en niet meer op kleur had, liep het een stuk makkelijker

nlies schreef op 01-01-2022 om 19:10:

[..]

ja toen ik de stukjes eenmaal op vorm en niet meer op kleur had, liep het een stuk makkelijker

Dat is voor mij ook de gouden tip geweest voor veel puzzels. 

Hier vanmorgen de puzzel van 500 stukjes van jongste kind op tafel gelegd 
Net het laatste stukje er in 

die is mooi Musha 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.